Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Haha! Gnagsår i ræva er ikke noe særlig. Føler litt at jeg har det sånn, jeg er en smule immobil selv. Har fått inflammasjon i knærne og ryggen, så jeg går som ei gammel kjerring. =P Så da blir man sittende foran laptopen, da...

Ååå, baaade! Håper på en varm sommer, så jeg kan få badet litt. Det er så deilig! Og stranden vi reiser til, er kjempefin. Litt i overkant mange skjell i sanden, men det er ellers ganske fin sand. =)

Bra du kan få badet senere, i det minste. Om sommeren blir varm, blir jo vanntemperaturen bedre etterhvert. Så da kommer du i såfall i vann på det beste tidspunktet. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til i morgen! 

Blir nok litt kjipt å gå rundt i en sånn tights resten av sommeren, men må man så må man :) Sy på sort blondekant nederst på kanten så blir det en sommerlig versjon! 

Må bare spørre, siden jeg er så nysgjerrig: blir arret lagt på innsiden av lårene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrene blir lagt på innsiden ja. Får ta noen bilder med tegninger høhø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er skikkelig spent på din vegne jeg! 

Blir nok et knallbra resultat :) Det arret du har på magen ble fint, så du har tydeligvis godt grohold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke tapet magen mer enn et par måneder, ikke har jeg vært flink med solkrem heller, så jeg er ganske fornøyd med tanke på at jeg har gitt ganske faen i hele arret. Jeg er for så vidt ikke så opptatt av at arr må være borte, like lite som jeg har brydd meg om strekkmerker og andre arr. Men seff glad for at det ikke har blitt helt gærnt, type keloid eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. mai 2016 at 22.20, Silfen skrev:

Du er faktisk ikke velkommen i min dagbok, så vennligst forsvinn.

Ser ikke bort fra at den kan gjelde meg også, men kul dagbok og som snikleser synes jeg det er ærligere å stå fram. Liker både tittel og fjellvandring (sistnevnte særlig ettersom jeg prøvde meg på "gå meg litt vill i skog og mark" selv i fjor. Og så liker jeg "etterpåslankeprat" også. 

Såh det så!

Ønsker for øvrig lykke til med operasjonen i morgen - og pælmer meg selv ut av boka før du rekker å gjøre det :nigo: . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Skruf sier, synes jeg mage-arret ser bra ut. =) Jeg er SÅ imponert over innsatsen din, og også den holdningen du har til operasjoner og det som følger med. =) Så har du fått litt skryt på veien. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasjonene er jo egentlig helt selvvalgt. Så det er jo ingenting å klage over, sånn egentlig. Dessuten tror jeg ting er verre om jeg skulle satt meg ned og sutret. Det er sucky når ting er kjipt, det vet jo du og med denne betennelsen din og whatnot, men å syns synd på seg selv hjelper lite.Så får man heller bitche litt iblant og få ut litt steam. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant. Har vært ganske langt nede, da, siden jeg ikke fr trent eller noe. Kan ikke gå på butikken, engang. Men har hatt sånne krampaktige forsøk på positiv tenkning. Ikke at jeg overbeviste meg selv så mye, før nå nylig. =) Men synes likevel du har en beundringsverdig holdning, du virker så oppriktig. Ikke som meg, som faket det etter beste evne. =P 

Men bitching er herlig når man har det skitt. =D Det hjelper i alle fall for en stund. =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitching er livets krydder. Det er rett og slett undervurdert hvor mye litt oral eller mental drittslenging gjør. :Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Silfen skrev:

Cata da, har vi kranglet eller noe?  :glemsk:

Sånn en gang i blant har vi hatt en smule inkompatibelt syn på ting ja. :ler:   

*erklærer seg ikke pælmet ut og fortsetter å følge dagbok*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg liker best å gå å kjefte for meg selv, da. Blir ikke så mange sårede følelser av det. Gidder ikke gjøre meg uvenner med samboeer, liksom. Eller ungene, for den saks skyld. Eller andre. Og fremmede gidder jeg ikke bitche til, de har ikke noe med hva som gnager på meg. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, mitt syn er jo alltid det rette, så det går helt fint når du tar feil, Cata. :nigo:

Kjefte for deg selv er jo kjedelig, eller, bitching er jo ikke nødvendigvis kjefting, det kan jo være å slenge litt drit.Om blånne folk og duster og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Silfen skrev:

KåGeunderholdning må til, kommer jo til å få gnagsår i ræven, hehe.

Er det nå jeg skal være kreativ og foreslå sykkelbukse med kompresjon. Polstring av stump og kompresjon av lår samtidig - columbi -eh- stump. :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg ofte behov for. Jeg har kommet fram til at jeg er en liten smule gretten av meg. Jeg kommer ikke til å bli noe å sosialisere med når jeg blir gammel og enda mer gretten. =P 

Men det er godt å få ut litt damp, som du sier; enten det er for seg selv, eller til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Cata skrev:

Er det nå jeg skal være kreativ og foreslå sykkelbukse med kompresjon. Polstring av stump og kompresjon av lår samtidig - columbi -eh- stump. :idesmil:

Altså, det er jo kinda smart. Bortsett fra at sykkelbukser er for korte. ;)

 

Haha, du kan bli gal kattedamen, raven, og gjøre alle ungene i nabolaget livredd deg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg planlegger. Jeg skal fly etter ungene med ruller i håret og nattkjole med morgenkåpe på. Hytte med knyttneven, og kjefte skikkelig. Da skal jeg ikke legge fingrene mellom, og forholde meg sivilisert, nei. Mens de 12 kattene sitter i vinduet og ser på. Synes det høres ut som en plan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Mine naboer er bare hyggelige, det er litt kjedelig i lengden. Jaja, har en bitteliten gammel dame i underetasjen. Hun er litt oppmerksomhetssyk. Så når hun ser meg, kommer hun hastende for å "slå av en prat". Men hun skjønner ikke et ord av hva jeg sier... =P  Så den praten er det helst hun som står for... Ellers er folk lite sprø rundtom her. Lite underholdning, med andre ord.

Er du så heldig å ha noen særinger i nabolaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...