Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Herlig!

Morfin asså, går rett i fletta! 

Glemmer aldri da jeg fikk morfin rett i veneflonen i ambulanseflyet, han intensivsykepleieren som var med flyet var bare så fin. Og finere ble han etter morfinen. Jeg seriøst bablet i vei om hvor kjekk han var, og at han lignet på Vampyren Bill fra True Blood (usikker på om han gjorde det eller om det var morfinen som snakket....)

Jeg rødmer bare jeg tenker på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, så fantastisk. :Knegg:  Er det ikke rart, føler meg ikke det spor dopet, men er liksom litt høy på livet, hehe. På skrivet jeg fikk med meg hjem siden jeg fikk ekstra drugs står det med store bokstaver: DET ER IKKE LOV Å KJØRE BIL PÅ DISSE MEDISINENE. Godt jeg ikke har lappen. :nigo:

Men i går derimot, så hadde jeg ikke fått noenting, men han anestesisykepleieren var så digg. MED munnbind. Og han var så rolig i bevegelsene og virket så god at jeg bare hadde lyst å klemme han. Da han ba meg om å ta av meg trusen (de var tom for sexy nettingtruser og jeg fikk ikke bruke min egen) var det like før jeg sa noe dirty. :Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! 

Av og til så lurer jeg på hvor mye rart anestesifolk og operasjonsykepleiere hører! De har sikkert litt å flire av på vaktrommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hører nok MYE! Det ergrer meg egentlig litt at jeg ikke husker en dritt fra jeg ble vekket til jeg ble vekket igjen på oppvåkningen. Kan jo ha sagt alt mulig. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, Redbull! =D

Er en Cult-drikker, jeg. =P Uten kalorier, da. Synes heldigvis den er best.

Godt med medisiner. Da jeg slet mest med galleblæren, fikk jeg et morfin-lignende preparat, og det var skikkelig deilig. Bortsett fra akkurat da virkningen slo inn; det føltes litt som å slå hodet i noe. Og jeg husker det som kjempefascinerende. Men ikke akkurat deilig. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sjokkis. Nommenom. :nigo:

Cult har jeg ikke hørt om. JEg er svært konservativ med mine drikker og liker lite av energidrikker. Den oxycodonen er fin, for den gir bare en smått flytende følelse uten at man føler seg, eller jeg iallfall, føler meg dopet. Så virker den fort. Og avtar fort også. Men nå har jeg turet rundt på butikken med naboen, så jeg føler meg litt mørbanket. Du ser ut som min farmor, sier naboen, og ler høyt. Kjerring ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooo mååååååren. 

Nei, den er ikke så jævlig god. Jeg er jo så flink til å sove. 3 timer ble det i natt. Svir godt i lårene,  kanskje turen på butikken i går kveld ikke var så lur, haha. Jaja, gjør sikkert det samme i dag. 

1 targeniq igjen og en oxycodon. Lurer på om jeg skal spare de til i kveld.  Eller: man vet man ikke er narkis når man sparer på snopedopet. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør, jeg klør
Tiddelibom
Som aaaaldri før
Tiddelibom 
Jeg klør av hersens piiiiillekjør
Tiddelibom og gi meg en til 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var jo gøy. Tok tramadol og paracet 06. Hatt vondt i mellomgulvet siden. Samme greien som når jeg tok paralgin forte, bare langt mildere. Dør ikke liksom, men fryktelig ubehagelig. Må opp og gå når "riene" kommer og kaldsvetter og sånne fine ting.  Får vel ta en telefon til legen.  Rart jeg ikke skal tåle de nå siden jeg tålte de finfint i januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go´morn (eller, go morn etter forholdene) Silfen! 

Kjipt med magesmerter av sm.still...høres akkurat likt ut sånn som jeg får av voltaren og ibux. Jeg bruker å knabbe noen av magesårtablettene til mannen min hvis jeg må ta voltaren, det hjelper. Men er jo ikke akkurat optimalt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm, dabbet av etter tre timers tid og da sluknet jeg, som normalt, etter slike opplegg. Rare kroppen ass. Smått kvalm nå, angrer på at jeg ga all afipranen min til naboen. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, feedback fra legen via helsesekretæren: ta en halv tramadol med paracet. Hallo, det er kapsler! Hun har selv skrevet de ut. Jeg dauer av latter. Jaja, jeg får forsøke meg med en igjen senere, hoho. Kanskje jeg dør,kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter
Den Monday, July 04, 2016 at 20.13, Silfen skrev:

Nei, kjenner ikke så mange folk og ingen som har tilbudt seg, så da blir det venting. 

HEI!!

 

Eg skal til Å i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Silfen skrev:

Jeg dauer av latter. Jaja, jeg får forsøke meg med en igjen senere, hoho. Kanskje jeg dør,kanskje ikke.

Skal man først daue så er kanskje ikke latter det verste å daue av. Men greit om du lar være asså... Det haster ikke sånn. Håper dopet oppfører seg pent og fjerner mer smerter enn de tilfører

*tenker massebalanse*: smerte ut > smerte inn -> bra

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerte inn? Gærne dame. Den skal jo bare ut, ut, uuuuut. Jeg har tatt en nå. Det murrer i magen. Men ikke noe ille ennå. Me får nett sjå. Derimot så fikk jeg middag av naboen, grillet sommerkottis med grønskesaker og grillede potetbåter. Snille nabo!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Silfen skrev:

Smerte inn? Gærne dame. Den skal jo bare ut, ut, uuuuut. Jeg har tatt en nå. Det murrer i magen. Men ikke noe ille ennå. Me får nett sjå. Derimot så fikk jeg middag av naboen, grillet sommerkottis med grønskesaker og grillede potetbåter. Snille nabo!

Potetbåter nøytraliserer sikkert "Au" pga. lillepille - så blir det bare smerte uuuuut. (Fikk jeg med alle u'ene der?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...