Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Fått mage med pubisløft, lår og armer med axiller dekket. Pupper stort nei og nei på rumpe. Men den rumpen vurderer jeg å ta opp igjen ved neste besøk. Skal se om jeg finner et bilde av førmagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke så vanskelig.  Ei heller er det vel vanskelig å se hvorfor det dekkes. 2 kilo fjernet på magen og var ikke noe ekstra fett der.

 

FB_IMG_1467647407406.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har fått noe dekket, da. Så håper jeg du får det som du vil med rumpa, siden du tross alt skal leve med den. Om du ikke liker den som det er, er det vanskelig å slå seg til ro med det. Puppene kan du kanskje spare til? Vet ikke hvor mye en sånn operasjon koster, da. Mulig det blir mye å spare opp.

Oj, mye hud på magen..! Tipper min mage blir seende lik ut, jeg fikk strukket huden noe enormt i siste svangerskap. Så regner med jeg får det dekket.

Men resultatet av magen ser jo veldig bra ut, så håper du blir like fornøyd med magen. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 k for løfting av boobies. Ca 50 med innlegg, men det ønsker jeg ikke.  

Har du noen tidslinje for nedgangen din? Ikke minst,  har du premiering av deg selv?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nedgangen er egentlig satt på pause, fordi jeg ikke kan være i aktivitet, og jeg prøver febrilsk å unngå trøstespising. Så første skritt må være å slutte med sånne tåpelige reaksjoner. Men NÅR jeg får det under kontroll (for det SKAL jeg), så kommer jeg til å endre kostholdet en del. Det blir litt latskapsmat, litt for ofte. Så håper jeg at det vil gi noen resultater. Og når jeg får orden på disse inflammasjonene, begynner jeg å trene igjen, og da satser jeg på at det vil gå litt fortere. Har ikke noen tidslinje enda, med andre ord. Jeg sliter fortsatt med å koble inn hjernen før jeg setter i gang med den trøstespisinga. =/ 

Men jeg henter inspirasjon herfra, for du har tross alt vært gjennom det jeg skal gjennom. =) Så jeg følger godt med. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i treningen,  kosthold er 80 prosent av nedgang.  Bare gjør små endringer.  En om gangen,  så blir det ikke så merkbart. Så føles det jo ikke så stort og uoverkommelig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant. Sånn tenker jeg også. Derfor begynner jeg med å prøve å få kontroll på det matinntaket jeg har, i første omgang. Når det er som det skal være, kommer jeg til å introdusere familien for mer kylling og mindre pølser, for å si det sånn. Er litt stolt av meg selv i dag, da, for i dag har jeg faktisk klart å unngå småspising. Og heller ikke overdrevet måltidene. Men så har jeg begynt å få depresjonen under kontroll, det hjelper jo. Man blir ikke akkurat glad av å gå fra en god flyt i treningen, til å bli lenket til sofaen på ubestemt tid... Men nå ser det ut til at det blir mer fart i sakene, har fått time hos en behandler etter sommerferien.

Trening må jeg ha, ellers går jeg på veggen. =P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Tren i vei. Tenker bare at tanker om at ting blir fudget om du ikke trener en periode ikke er vits i. Tren når du kan og kos deg med trening.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=) Høres bra ut. Du får være slankeorakelet mitt...lol

Hvordan er det å gå? Ser for meg at det strammer litt. Men tøft at du er litt på bena allerede, synes jeg. =) Tror det er mange som ville sittet bom stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er startproblemer. Dvs at jeg ser ut som jrg har bæsjet på meg når jeg reiser meg. Men så går det bedre. Dog kan jeg visstnok forvente at det et verre på dag to og tre, før det gradvis bedrer seg. Så vi får se. Drugs er on hand. Men jeg haaaaaar så lyst på redbull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille tips @Raven Emerald : Fjern en ting av de mest kaloririke tingene du trøstespiser fra menyen, til nød to, og mye er gjort. Jeg trøstespiste ikke akkurat, men feilspiste så til de grader, så da Colaen og Go'morgen yoghurten røk ut begynte vekta å krabbe ned jevnt og trutt. Skal man snu hele kjøleskapet på hodet så føles det uoverkommelig, men en ting kan man se for seg man klarer. (Og så vil sannsynligvis andre ting følge etter.) 

Første jula jeg var på slanker'n "tvangsspiste" jeg sjokolade for ikke å bli helt fanatisk. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silfen :)

Leser aldri dagbøker, og kom vel til side 6 før jeg skjønte at dette var en dagbok:PMen det var umulig å stoppe, så nå har jeg lest alle sidene :) Trodde egentlig dette var et innlegg om alle disse som legger ut selfies og verdens sprekeste perfekte familie eller noe sånt. 

Helt imponert over alle turene dine, vektnedgang (ikke at jeg vet hvor mye, men får en viss peil når man ser løshuden), operasjoner og ikke minst skrivestil og en herlig humor!

 

Ser du akkurat er operert - tøffing! Stå på og håper noen forbarmer seg over deg med en kiwibull :)

Masse god bedring :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen, raven, i morgen. Gaaah!

Cata, helt sant, går man ut som en nyfrelst batshit crazy slanker så går man rett i veggen. En ting om gangen er lurt.

Angel, I aim to please. At det ikke har en ren dagbokfeel er jo bare positivt. Det et sikkert fordi jeg er så sur. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, ikke lenge til det, selv om det sikkert føles som en evighet for deg. Har du ikke noen som kan komme innom med en, eller har du fått forbud?

Cata; ja, da vet jeg hva som må gå... Sjokolademuslien it is, starter i morgen. Siden jeg ikke spiser det om kvelden. =P Tips er alltid godt. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjenner ikke så mange folk og ingen som har tilbudt seg, så da blir det venting. 

Sjokomusli er ganske greit å la gå. La meg tipse om noe diggedigg. Ta et grovt rundstykke, skjær av toppen, hiv oppi grønnsaker og skinke eller hva du liker. Så legger du et egg pent oppå. Husk krydder. Inn i ovnen noen min. Tar fem minutter å mekke, sunt og godt. Eller, noen sier brød ikke er sunt, men jeg holder nå litt på grov brødmat jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig. =( Men da har du noe å glede deg til. I det minste. Og så smaker den sikkert ekstra godt når du har ventet så lenge.

Den skal jeg ta med meg. Jeg er jo glad i grove rundstykker. Skal egget være hardkokt? Eller stekt? Og skal innmaten i brødet ut, og erstattes med ny innmat? =)

Høres megagodt ut, tror jeg skal prøve det...etter i morgen. =P Har noen ærender, og kjenner jeg meg rett, vil jeg sitte i sofaen med bena høyt når jeg kommer hjem... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig dødsimponert over deg Silfen! Har sagt det før, men må bare gjenta meg selv. 

Håper du får deg en kiwibull snart! Jeg har nettopp vært på Kreta, og der hadde de bare vanlig redbull. Så det sto jeg over. Tenåringen derimot drakk en redbull hver morgen for å våkne....brutalt å måtte stå opp kl 8 i ferien. Men, man drar ikke til Kreta for å sove til langt på dag! Dessuten delte hun rom med lillesøster, og lillesøster snakker i søvne. Høyt. Av og til roper hun også. Så hun fortjente den redbull´en. 

Grove kornprodukter synes jeg og er helt innafor, mange fitnessbloggere fremstiller det jo som gift og som satans verk.. Men tror ikke folk blir feite av å spise grove rundstykker, grovbrød, knekkebrød. Det er alt det andre som drar vekta opp. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@skruf Enig med deg og Silfen angående brødmat. Tror man har godt av kornprodukter, så lenge man ikke har allergier. Så lenge man ikke spiser 16 rundstykker til hvert måltid, liksom... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Raven Emerald skrev:

@skruf Enig med deg og Silfen angående brødmat. Tror man har godt av kornprodukter, så lenge man ikke har allergier. Så lenge man ikke spiser 16 rundstykker til hvert måltid, liksom... =P

Masse lykke til med vektnedgang! 

Treninga får komme etterhvert når du blir bedre :) Har selv dager der jeg såvidt klarer å kreke meg opp ei trapp.. faktisk morgener der mannen min må hjelpe meg ut av senga pga jeg har stivnet helt, og kroppen fungerer ikke før jeg har fått litt drugs i systemet. Sånne dager utgår treninga. 

Kjennes ut som jordslag i skjelettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...