Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Men nå skal jeg prøve å ikke mase mer på deg... =P Tenkte bare du skulle vite at du inspirerer noen. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøje meg, du ser aldeles fantastisk smashing ut, Silfen! Jeg vet ikke hvordan du så ut før, men leser av innleggene at du må ha gått ned mye. Kudos😊 fjellgåing og sjokoladespising kan eksistere i skjønn harmoni hos en og samme person ser du. Selv er jeg altfor glad i smågodt🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. ;)

 

Back home. Gikk oppover trondhjemske postvei, til Veten. Knakk faktisk fingen på den veien i fjor, men den gang kom jeg aldri mer enn 100 meter oppover før det var legevakten neste. I dag overlevde alle sammen. :nigo: Til og med jeg. Hadde jeg ikke gulet over folkene her, så ville dere sett de coole ptene mot råsa meg. Vi var 4 hokjønn som travet oppover. Etter en stund sier alfakvinnen, aka hun som gikk først og ergo satt tempo; nå ble det slutt på skravlingen ... Er det rart da, kosetur my ass, kjenner det overalt. Heldigvis hadde et par av de gått amok på treningen før vi gikk, med burpees og situps og whatnot, typ gjør disse challengene som staver navnet ditt. Jeg ble IKKE med for å si det slik. :Knegg:

veten2.jpg

 

Men vi kom da opp, totalt halvannen times tur i deilig sol. Er sliten i dag. Tror jeg dropper tur i morgen, får vel lese til eksamen på torsdag istedet. Er muligens lurt.

veten4.jpg

 

Så nesten hjem til SoP. Jeg vinket og vinket, men ikke faen om hun vinket tilbake, den biatchen!

 

Og jaaa, det ble et klassisk turbilde, haha. Noen fordeler med å gå sammen med andre skal man jo ha. :Knegg:

 

veten3.jpg

 

Og slik ser man ut når man kommer hjem fra tur. Legg merke til sokkeskillet. Nei, jeg er IKKE brun.

veten1.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jeg sur, for pcn er på bærtur. Dvs jackporten som en dude brukte måneder på å fikse, ble aldri normal. Nå har jeg akkurat ødelagt laderen min, for den må stå helt på skjeve inn i porten for å få connection. SUR! Dvs at jeg har to timer med pc igjen før jeg må over på drittpcn. BAH!

 

*går på ebay og bestiller ny lader*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke gjort noenting. Jeg la meg til å sove etter at kidsene var gått på skolen. HAr vært en tur på butikken, men that's it. Og jeg er SÅ trøtt. Sitter på sofaen og eter tortillachips og ser på skolebøkene jeg burde åpne siden det tross alt er eksamen i morgen, men jeg GIDDER ikke. Er det mulig å bli så tiltaksløs bare av en sofadag. Kjenner det fyller seg med blaaaaaah i hele kroppen. Blaaaaaah er den følelsen av at ting er pointless og du bare kan sitte der og råtne mens du eter og blir feit.

Jadda, og DER klarte jeg å tømme redbullen min ut i sofaen uten at jeg merket det. Mhmmm ... lukter sånn nesten fyll, redbull and vodka, yummie.

Attpåtil så mistenker jeg at skotten, tidligere omtalt i andre tråder, har en crush på meg. Den er ikke gjengjeldt, for å si det slik og selv om jeg ikke har sagt det rett ut, så har jeg avvist alle tilnærmelser. Nå kommer han snart tilbake til Bergen igjen for nye 8 uker med jobb. Vi snakket om fjellsko her om dagen, siden jeg jo har begynt å hoppe rundt slike steder og vips, hadde han bestilt sko til meg. Jeg spurte hva de kostet slik at han skulle få tilbake, men neeeida, det ville han ikke høre snakk om. Vi har ikke DEN type vennskap at vi gjør sånt, så jeg syns det er litt ubehagelig. Samtidig så har jeg jo lyst på sko til halv pris av hva jeg ville betalt her. Så jeg får bare tvinge han til å ta imot. Bah, vanskelige mannfolk ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen vel overstått, eller, vel og vel. Jeg har som vanlig gjort minimalt og jeg har ikke engang sett på tidligere eksamensoppgaver, så ble litt usikker på hele opplegget. Men jeg skal vel stå. Men som vanlig var jeg jo trøtt av en annen verden, siden naboen vekket med ved midnatt ved at han begynte å styre med gassgrillen ute, flytte på den og fikse og whatnot, tulling. Og jeg får ikke sove igjen når jeg først våkner, så jeg brukte jo en hel evighet. Da klokken ringte skjønte jeg ingenting og trodde jeg hadde sovet middag og bare what the fudge, hvorfor har jeg ikke klær på meg og var helt i ørsken.

Jaja, rakk når eksamensdriten med god margin. Som vanlig var det lokalisert i et jesuslokale. Hva er det med jesushus og eksamensholdinger? Er de i beit for cash? Hvorfor bruker ikke kommunen gymsaler eller noe som de ikke må betale for? Skjønner meg ikke på det der. Jaja, faen meg godt at jeg ennå ikke har tatt fyr!

Prøvde å vekke en kompis i nabolaget, men den jævelen sov, så jeg måtte pent dra hjem etter endt eksamen. Så det gjorde jeg, og sovnet på sofaen og våknet av at naboen skulle ha kidsene til å steke vafler. Barnearbeid på høyt plan! Måtte steke min egen når jeg kom for å snike, for de skulle ha med på sommerfest. Så kids gone, da tvang jeg meg ut på tur. Hadde SÅ lite lyst, men potatosack on sofa forblir potatosack on sofa.

Det ble stoltzen i dag. Det var grisevarmt og svetten rant. Brillene ville bare falle av fordi trynet var vått fra tredje trappen oppover. Jeg pustet og peste og døde flere ganger på veien. Melkesyren (et skilt for å vise når melkesyren slår inn, det gjelder ikke meg, siden jeg ikke har kondis nok til å oppnå dette) ble et velkomment syn, for da visste jeg at det nærmet seg toppen. Tretrappene kom med sine kjærkomne gelendre som jeg brukte til å dra meg oppover mens jeg hikstet etter pusten. Vel oppe så var det såpass med liv i meg fremdeles at jeg ikke omkom i "målområdet" men travet opp på utsikten og hev meg nedpå kanten med beina dinglende. Og mobilen fremme, seff. Endomondoen fortalte meg stolt (dvs jeg var stolt, men jeg projiserer)  at jeg hadde perset, men jeg var for opptatt med å prøve å drikke vann uten å få pustestopp samtidig av åndenøden som var i ferd med å oppstå.

Men jeg sluttet å dø etter en liten stund og ble fristet av en læskende drikk i varmen, så jeg bestemte jeg for å gå over til fløyen. Brukte mye kortere tid enn hjemmefra, naturlig nok, og 38 minutter senere ankom jeg godt rød i trynet fløyen.

På veien dit traff jeg han her:

raffen.jpg

Snakk om square jaw, jeg ser helt tegneserieaktig ut. Fasinerende.

På Fløyen ble jeg akutt lat og tok banen ned. Der lekte jeg turist og tok bilde av turistene som tok bilde av fløybaneturen:

 

fløy.jpg

Vel nede ble det seff et stopp på rema for den deiligste drikken ever. Jeg har lyst på meeeeeeeeer. Kødder ikke, jeg kommer til å dø av redbullhjerteinfarkt. JEg er så hektet på kiwibull at jeg drømmer om den når jeg våkner. Mhmmmmm, deliscious!

kiwibull.jpg

 

Vel hjemme ble det grillings av kottiser og mais og slikt og jeg er stappmett og ligger i skrivende stund og dør på sofaen. Jeg må liksom på do og litt sånt, men neida, er ikke sikker på om jeg kan reise meg. Medevac, please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aahhh ... årets første bad. Og neida, kan ikke bade i solen som normale folk, så da ble det midnattsbading. Hutrekaldt og deilig på samme tid.

 

13334701_10156910530550627_1354240711_o.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. mai 2016 at 19.02, Silfen skrev:

Forresten, gåstaver. Noen som sa en eller annen gang at de var bra å gå med når man er fucket i rygg. Etter jeg gikk de 908 trappetrinnene i dag, og da altså gikk og så i bakken hele veien for ikke å tryne, som jeg likevel holdt på å gjøre ved noen anledninger siden jeg ikke helt vet hvordan man skal løfte beina sine, så var jeg helt stiv i nakke/skuldre med en dundrende hodepine og det med smertestillende innabords fra før. Vil kanskje staver underlette slike ting, om jeg er mer aktiv i skulderpartiet også?

Jeg kan ikke svare deg helt på det du spør om, men for nakke og skuldre er det supert å svinge mye med armene mens du går. Jo mer jo bedre. Jeg ser til tider helt idiot ut fordi jeg svinger så mye, men det gjør jeg bare når jeg ser at det ikke er andre rundt meg 😜 Det løser opp i stive nakke og skuldermuskler og blir bedre for hver gang 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo folk overalt. :Knegg: Men jeg ser poenget, men det er ikke helt gjennomførbart tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Silfen skrev:

Det er jo folk overalt. :Knegg: Men jeg ser poenget, men det er ikke helt gjennomførbart tror jeg.

Ja, det er folk over alt. Føler meg som en hersens sau til tider!! Hvordan går det med nakke og skuldre nå da? Ser det er en stund siden du postet det innlegget. Og forresten, du er kanonflink!! 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven døtte så sprek du er Silfen! Også er måten du skriver på helt rå:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Silfen, du skriver så steikandes bra, jeg lo litt her (og det var før tredje kaffekoppen kicket inn, jeg ler aldri før sju. Tror ikke jeg smiler før sju). 

Jeg kan levende se deg for meg. 

Ang jesuslokaler så kan det være at de som booker lokalene tror at studentene trenger litt drahjelp? Sånnn alle monner drar liksom? Better safe than sorry?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,  bimle,  denne ryggen er generelt fudget.  Så det merkes.  Å ha på jakke eller sånt som ligger i nakken med kragen er ubehagelig,  så det sier litt om hvor sensitivt det er.  Men jeg overlever jo helt greit,  er jo vant til det.  

 

Le før 07 er forbudt skruf,  det vet du jo.  Men my pleasure,  you're welcome.  😉 

Jeg tror også at de har jesuslokaler fordi den hellige ånd skal krype inn i slabbedasker som meg og få oss til å prestere.  

 

Nå sitter jeg i solen og føler for å spy etter at jeg spiste en cookies and cream is.  Venter på bussen og skal en tur på ulriken.  Tror jeg kommer til å dø,  er grisevarmt.  Har på meg bikinitopp under og den er sånn binding i nakken og det var jo jævla smart med den nakken min.  Like før jeg påberoper med no crazy feminismeshit og går uten.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo i vinden (høhø) med free the nipple nå, så hvorfor ikke :) 

Cookies and cream-is høres veldig godt ut akkurat nå. 

Jeg skulle være sunn og bakte proteinrundstykker i morges. For det første så var det bare jeg som spiste de, for det andre ble tenåringen muggensur pga kjøkkenmaskina bråkte sånn og hun begynte ikke på skolen før 10.20 idag (og jeg satte igang kjøkkenmaskinen 6.30....) og for det tredje så var de ikke gode, og de la seg som en stein i magen. Så magen er blytung og jeg er redd jeg kommer til å drite den ut ufordøyd i morgen.

Så, konklusjonen er: ikke alt som er sunt er bra. 

(kan gjerne sende litt varme hit...her er det faktisk blå himmel og sol, men ikke noe særlig varmt. Nordavind fra alle kanter)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med slike enkle proteinrundstykker som du bare moser sammen for hånd?  De er ikke stein og supergode.  Jeg skjønner teensen godt,  jeg hadde også blitt gretten.  

Jeg er på ulriken!  Rett under 40 min opp,  det er vel greit for en ukondisert kropp?  Jeg har ingen aning om hva som er normalt for et ikketreningsmenneske. 

Er så fristet til å ta banen ned,  men det koster 100 penger,  jeg er passe blakk og de pengene kan jeg bruke på alkohol istedet.  Knall løsning spør du meg.  Spare penger på å gå ned,  få 2.5 skinny bitches i retur.  Dagens deal! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40min opp tror jeg må være innafor! Jeg hadde brukt lengre tid tror jeg.. 

100kr spart er jo en god deal, mere penger til kiwiredbull eller alkohylere :D 

Jo, jeg tenkte å røre sammen for hånd for å se om det ble bedre (400g cottage cheese, 4 egg, 2ts bakepulver og havregryn til passe tykkelse), men akkurat nå vrenger magen seg bare jeg leser ordet pRoteInRundsTYkkE.. (måtte skrive det litt feil så jeg ikke får nervøse ticks)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er samme oppskriften jeg bruker.  Tror kanskje de blir best om de er løst rørt,  kanskje maskin gjør røren for komprimert på en måte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må prøve en annen vri når magen og hodet har fordøyet denne varianten.. 

De ble virkelig tunge, kunne sendt de med mannen min når han er på skytetrening tror jeg. 

Hvis du har noen andre tips til frokost og lunsj så blir jeg veldig glad. Magen min er absolutt ikke enig med meg i at brødmat er godt, så holder på å kutte ut brød. Og er sinnsykt lei av knekkebrød. Salat i diverse varianter er godt til lunsj da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggemuffins er en sikker vinner.  Jeg blander egg,  cc og krydder og favoritten er å hive de over litt bacon og linser eller bønner.  Med litt ost på toppen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...