Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Silfen skrev:

Du må være med en dag. Ta veslerølpen på ryggen. :nigo:

Må bare bli ferdig med eksamen og bachelorhelvete først! :grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Stjerner og planeter skrev:

Når er siste eksamen? 

Uhm, 10 juni? Eller noe. Hver torsdag i 3 uker, sånn omtrentlig.

1 minutt siden, Frk.K skrev:

Gikk den ofte før, aner ikke hvorfor egentlig, men er noen år siden. Etter at vi gikk den forrige uke så fant jeg ut at det der gjør jeg aldri igjen. Brukte sikkert 1 time opp :ler: Passe flaut når folk som er 70 bare jogger forbi deg, og nådde sikkert toppen ila 10 min. 

Hahah, det er ille. Jeg syns JEG var treg i dag, men til og meg jeg gikk forbi noen. Brukte 26 minutter opp og da var jeg døden nær. Venner og sånt som går/løper bruker 17-20 minutter, helt vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RompeRusk skrev:

Må bare bli ferdig med eksamen og bachelorhelvete først! :grine: 

Haha, bacheloren er unnagjort på to dager. Hilsen latsabb.  Men jeg har også eksamener, så deal. Eller; du trenger lesepause, kom igjen! Vi går når rølpen er i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er klar over det. Elendig form, ikke uten grunn at jeg blir kalt dovendyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

Haha, bacheloren er unnagjort på to dager. Hilsen latsabb.  Men jeg har også eksamener, så deal. Eller; du trenger lesepause, kom igjen! Vi går når rølpen er i bhg.

Jeg er alt for flink til lesepauser :ler: Og sjokoladepauser! Mmmmmm, sjokolade... Vi fikser en dag :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Stjerner og planeter skrev:

Oki. Eg er ferdig 17.

Iben reiser forresten på leir 4. juli i halvannen uke. Sånn om du er keen på å henge.

1 minutt siden, Frk.K skrev:

Ja, jeg er klar over det. Elendig form, ikke uten grunn at jeg blir kalt dovendyr :D

Jeg er også lat, men det er enklere å gjøre ting nå som jeg er lat og lettere. Egentlig er det mer kroppen som setter stopp enn viljen til tider. Men jeg gikk ned lange veien rundt munkebotn og langevannet og opp til Rema, så det ble jo lengre tur enn planlagt. Så når jeg først gidder lette ræven fra sofaen, så er det jo enklere å bare fortsette.

Et øyeblikk siden, RompeRusk skrev:

Jeg er alt for flink til lesepauser :ler: Og sjokoladepauser! Mmmmmm, sjokolade... Vi fikser en dag :D 

Hahah, kjenner til det. Jeg har også lesepauser, dvs hele tiden. Jeg burde vel vurdere å google noen sider om kommuikasjon og lime inn på pcn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter
27 minutter siden, Silfen skrev:

Iben reiser forresten på leir 4. juli i halvannen uke. Sånn om du er keen på å henge.

Jeg er også lat, men det er enklere å gjøre ting nå som jeg er lat og lettere. Egentlig er det mer kroppen som setter stopp enn viljen til tider. Men jeg gikk ned lange veien rundt munkebotn og langevannet og opp til Rema, så det ble jo lengre tur enn planlagt. Så når jeg først gidder lette ræven fra sofaen, så er det jo enklere å bare fortsette.

Hahah, kjenner til det. Jeg har også lesepauser, dvs hele tiden. Jeg burde vel vurdere å google noen sider om kommuikasjon og lime inn på pcn.

Du kan koma og hjelpe å flytte 😆

4.-8. er eg ledig for det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, seff kan jeg hjelpe å flytte. Så lenge jeg får pizza og alkohol er ALT greit. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter
Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

Ja, seff kan jeg hjelpe å flytte. Så lenge jeg får pizza og alkohol er ALT greit. :nigo:

Done deal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke gi meg kassene med det knuselige. :Knegg:

Når flytter dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Er det noe galt med meg hvis denne dagboken gjorde meg fullstendig emosjonell? Jeg tror det. Og da jeg leste de vakre ordene fra SOP så bare :grine: (nesten). Digger stilen din, frekk og frank, og innsiktsfull. Er det sånn åpent for alle å følge med på dagbok eller? :biggrin:

Likte skikkelig godt innlegget om dating! Vil vi ha noen på bekostning av å "ha" oss selv på en måte. :P

hugz and hugz ur #1 fan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vil påstå det er noe litt galt med deg. :Knegg:

 

Jeg ble forresten spurt om å bli med på en date i går. Av en mann på 58 ... Joda, 18 år i pluss kunne kanskje gått dersom han var steike hot og steike rik. :kynisk: Men her snakker vi lav, bleikfeit, bartete, dårlig kledd, dårlig alt. Og jeg lurer på hvor selvinnsikten er. Kanskje han er lurt av netti til å sikte høyt (ikke det at jeg er høyt der oppe, men relativt høyt i forhold til seg selv) men de kan jo ikke unngå å få annet enn i trynet?

Jeg ser alle disse alderssexistiske mannfolkene som som er 40-50-60 år og som leter etter kvinner 20 år yngre enn seg selv og iallfall ikke eldre enn 5 år yngre. Lurer på om de får napp, når de sitter der og er dønn gjennomsnittlige eller under selv. Greit nok at looks og penger ikke er det man ser etter, men når man jakter på 20 år yngre partnere så sier det nesten seg selv at noe annet må tilbys enn sjarmen. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter
27 minutter siden, Silfen skrev:

Bare ikke gi meg kassene med det knuselige. :Knegg:

Når flytter dere?

1.juli

Kanskje me må på shopping og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem har lagt våken halve natten og hørt på parringssyke katter?  Jeg er så trøtt ar jeg ser stjerner og sparker mentalt alle katter.  

 

Redbull,  here I come! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner deg mentalt bernerbikkja vår..

Vi bruker å sende ut henne når det er de verste kattekonsertene her. Hun jager de ikke egentlig, hun er bare 50kg gladløk som spretter rundt. Men kattene blir redde da. Inkludert marvin, katten vår, så det er forsåvidt litt dumt. 

Men stille blir det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund hadde gjort seg.  For nå er jeg...  Wait for it...  Jævlig sur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...