Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Ja, nå var du flink. *stolt*

Ser foreløpig greit ut. Da kan jeg ete mer senere. Gotta love drugs. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fragmin. 20 teite dager på fragmin. Og jeg har ingen lår å stikke i, og nederst i magen funker ikke, for der er det helt stramt, så jeg må stikke øverst i magen og det er AU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke ille med dette stikket, det er bare å GJØRE det. Stikke en nål inn i seg selv, ICK. Går mye bedre å stikke nåler i andre. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen dager på blodfortynnende, så måtte også sette sprøyter. Det var ..stas... =P

Fragmin, hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.

Kan til og med være det samme jeg fikk, uten at jeg kan si det sikkert. Jeg fulgte ikke med på det der. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter
8 timer siden, Silfen skrev:

Til meg?  :nigo:

Hadde tenkt det, men .....

Skulle innom å bytte homogardinene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlighet,  prisen for å sove godt i natt er altså at man ikke har tatt smertestillende på noen timer, sånn omtrent 7. Trodde faen meg ikke jeg skulle klare å krøke meg inn i sengen igjen. Det gjorde skikkelig vondt, blææh. Håper drugsene kicker inn snart, selv om å ligge her heeeeeelt i ro er det besteste.  Ikke rart man trenger blodfortynnende,  hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooop. Fikk snap av Gjerrigknarken om at jeg har vunnet flaxlodd. Nå er ting stigende her gitt. Nå er det bare å grue seg til første dusj.  Eller, ikke til dusjen,  men til å kle av og på seg. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjort seg med en real sum inn på kontoen :)

Gjerrigknarken, er det sånn side der man får ting gratis? 

Er det ikke et gammelt menneske som bor i nærheten av deg sånn at du kan be om å få låne dusjstolen deres i noen dager da? Det ville gjort seg tror jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sånn side med tips til gratis og billig.  Og så linker de til konkurranser og alt mulig og har julekalender og hele pakken. 

Dusjstol? Jeg sitter jo ikke på do engang. Her er det pappkopper med bunnen klippet av og stå over doen og tisse gjennom pappkopptrakt. Å sitte på slike harde underlag er no good.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...