Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Snertne lår! Eh...vent litt...jeg er dame så jeg skal da ikke si sånt? :klo: Men i medisinsk øyemed må det være lov. 

Snerten Under Armour også. 

 

Melding @skruf : etter jeg fikk mitt nye styrkeprogram så har jeg to dager vært halvveis nede for telling pga. magesmerter om morgenen dagen etter en treningsøkt. Skylder på nye mageøvelser som krøller til noe, for jeg har ellers så godt som aldri vondt i magen :ler:  . Og etter time med PT da jeg fikk satt opp programmet så var jeg støl i 3 dager etterpå. (Men etter en måned så begynner jeg faktisk å kjenne at jeg blir sterkere!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jooooda, alle kan tilbe lårene mine, kvinner som menn. Gamle og unge. Hunder og hester. Bøy dere i støvet. Mwahahahah! :nigo:

 

Er det ikke digg å kjenne forskjell, Cata? Jeg trener jo ikke, men de få fjellturene jeg hadde satt faktisk sitt spor på stumpen. Eller der jeg så forskjell iallfall. Så nå ser jeg frem til å begynne igjen.

Btw Cata; jeg er smått bekymret for deg. Det står at du ikke har blitt oppdatert på mer enn 80 dager der i signaturen din. Det høres ikke særlig sunt ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Silfen skrev:

Jooooda, alle kan tilbe lårene mine, kvinner som menn. Gamle og unge. Hunder og hester. Bøy dere i støvet. Mwahahahah! :nigo:

 

Er det ikke digg å kjenne forskjell, Cata? Jeg trener jo ikke, men de få fjellturene jeg hadde satt faktisk sitt spor på stumpen. Eller der jeg så forskjell iallfall. Så nå ser jeg frem til å begynne igjen.

Btw Cata; jeg er smått bekymret for deg. Det står at du ikke har blitt oppdatert på mer enn 80 dager der i signaturen din. Det høres ikke særlig sunt ut.

Støv har jeg nok av, er mer spørsmål om jeg kommer opp igjen hvis jeg bøyer meg for dypt. I allfall på gjesterommet der Tusle ikke kommer så ofte. 

Det er absolutt digg å kjenne forskjell - jeg må bare være sikker på at jeg ikke brukte en slakkere treningsstrikk sist *realist* Men jeg mener å kjenne forskjell på andre øvelser også, så inntil det motsatte er behørig bevist så er jeg sterkere. Men jeg er enda mer fornøyd med fremgangen i løping -unnskyld jogging. Det skulle vært for 3 år siden jeg hadde snakket om 4-5 km som "en liten løpetur i kveldinga" :nigo: . 

Hm, ja du sier noe - jeg må visst oppdatere meg litt. Cata 4.0 i emning - hold on. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjipt å tro man har hatt DEN fremgangen og så er det bare at man har gjort mer pinglete øvelser. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just do it. :nigo:

Jeg vurderer å sove på sofaen. Jeg roper på FB til naboen, hun drakk opp min siste redbull. Vil ha tilbake. :hyttermedneven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Silfen skrev:

Just do it. :nigo:

Jeg vurderer å sove på sofaen. Jeg roper på FB til naboen, hun drakk opp min siste redbull. Vil ha tilbake. :hyttermedneven:

Jupp, strikkøvelsen er ikke den verste. Jeg hater imidlertid mageøvelsen min litt for jeg får så j... vondt i armene av den. :kjefte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i armene av  mageøvelse? Det er vel litt feilt sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Silfen skrev:

Vondt i armene av  mageøvelse? Det er vel litt feilt sted.

Ja, det er det jeg synes også... Det er juks! Forklaringen er at jeg henger i en stang og skal trekke opp beina mens jeg henger der, og jeg er så innmari stiv i skuldrene at det kjennes som om alt strekkes ut av ledd. Det siste innser jeg jo er umulig med de trossene som utgjør barduneringen av mine skuldre. Smart som jeg er, innser jeg også at nettopp derfor er sikkert den øvelsen bra for meg selv om den er vond. Før eller senere må jo de musklene og senene tøyes ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt at du er. Kjipt når langvarige greier setter en stopper for det man ønsker å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouchie ouchie ouchie. Det å stå opp om morgenen, få beina i bevegelse uten drugs som er i systemet, DET er vondt det. *vente vente på effekt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips er å legge sm.still klar på nattbordet, sette klokka på ring en time før du må stå opp for å ta sm.still :) Da har de kicket inn når du må stå opp. 

Jeg har alltid noe liggende i nattbordskuffa til sånne morgener der ryggen har bestemt seg for at nok er nok og låser seg helt. 

Hadde store problemer selv med å komme meg normalt ut av senga i morges, men det var pga overarmer og lår som fikk et sjokk på treningsenteret igår....doskåla gikk greit da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tenkte på det i går, men så var det glemt innen jeg la meg.

Hehe, treningssmerter er kjipt. Da man forbanner pter og alle andre. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja! Jeg sendte treneren noen slemme tanker da jeg på mitt mest uelegante prøvde å komme meg ut av sengen i morges :fnise:

Men forhåpentligvis så blir jeg mye sterkere snart! Kanskje jeg får noen sånne kule definerte muskler også, det hadde vært noe det! 

Tror jeg skal ta en tur på mølla nå. Jeg er sur på mannen min og svigerinna mi, og da hjelper det å blåse løs med litt angrymusikk og flere kilometer i full fart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh, slemme familiemedlemmer er annoying, men jeg hadde neppe giddet å pine meg selv fordi jeg var sur på noen. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir alltid mindre sur etter ei skikkelig treningsøkt :) Eksen min hengte opp boksesekken sin på soverommet, så da kunne jeg benge løs på boksesekken når jeg var sur. Lurer på å ønske meg boksesekk og boksehansker til bursdagen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boksesekk er ikke verst. Jeg ga bort hanskene mine til naboen etter jeg sluttet på kick, men hun vurderer å henge en sekk i garasjen så da må jeg nok ha meg nye. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, av og til hadde det vært greit å hatt noen å ønske seg ting fra, men her må jeg til pers selv. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...