Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

My gawd, jeg tror jeg er enig med mannen din! Ser  for  meg den kjolen med høy hals og greier. Jeg er ennå ikke dusjet, men hvem skal jeg dusje for liksom. Så jeg sitter her med håret på skjeive og i singlet og antivoldtektstights. Og drikker redbull og syns skikkelig synd på meg selv. Det ER SÅ KJEDELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter
Den 25.5.2016 at 19.00, Silfen skrev:

Hahaha, selvfølgelig er jeg det. @Stjerner og planeter og planeter mente vel jeg var klin gærn også, før hun ble kjent med meg. Poenget er altså å treffe noen lenge nok til at de innser at jeg ikke er helt på bærtur. Noe som ikke skjer siden folk løper lenge før det. Noe som på en måte er litt morsomt. Foreløpig. :Knegg:

Skulle bare ønske du tenkte samme om mennesker du kanskje har litt fordommer mot selv?...eller som du kanskje har dømt litt tidlig? Det hadde vært noe. Jeg er så enig i det du skriver der, men det fungerer dårlig dersom det bare er den ene personen som er villig til å henge med over tid, for å bli godt kjent med den virkelige personen.

Jeg setter også stor pris på ærlige mennesker som er rett fra levra og sier sin tydelige mening. Men samtidig går det grenser for hvor mye frekkhet man legger i den ærlige meningen man gir en annen person. Altså man skal være ærlig, men samtidig ikke risikere å såre en person til graven med ærligheten sin. Da går vinninga opp i spinninga. Er man rett frem og smertefullt ærlig mot andre, må man forvente å få det samme tilbake. Ellers er man feig og umoden.

 

Jeg vet du er en bra person IRL Silfen. Så derfor klarer jeg ikke misslike deg eller ha noe imot deg, selv om du kan skrive her inne så øynene våre blør.

Det var dagens rant. World peace og allt det der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner godt at det er kjedelig! Får jo ikke gjort så mye når du er nyoperert akkurat.. 

Jeg lurer på om jeg skal trene. Og skifte sengeklær.

Det var meldt fint være idag, så planen var å ligge strak ut i hagen, lese bok, drikke redbull og sole meg. Men....det er grått ute og yr i luften. Blæh. Mannen tok med seg bikkja, så har ikke selskap i hun heller. 

Trodde fostersønnen vår skulle være hjemme i helga, men kjæresten hans er hjemme alene i helga uten foreldre, så da stakk han naturlig nok dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her høljer det. Jeg vurderte gå ut en liten tur, men det er så vått og rart, så da er jeg stuck. Jentungen lander klokken 16 og hun BØR ha kjøpt sjokolade M&Ms til meg, ellers får hun ikke middag på en uke! *hytter med neven*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fostersønn, sånn på skikkelig eller bare en på lån? Det er jo spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn på skikkelig :)

Han har bodd her i noen år nå, veldig koselig og givende. Kom til oss da han akkurat hadde startet på tenårene.

Men til høsten så flytter både han og eldste datteren min for å studere...jeg gruer meg skikkelig! Da går vi fra fem til tre liksom. 

Han blir snart 20 år, men han har hatt et friår der han var delvis i militæret og delvis jobbet. Ble dimmet etter 3mnd i militæret pga skade, så da flyttet han heim te ho mor og fikk seg jobb i påvente av studier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Silfen skrev:

Grattis!

Takk. Litt tynnere i stoffet enn min superKinley fra fordums tid, men får duge. God bevegelighet og virker ikke som kondensklump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt heksehyl fra minstejenta jeg. Hun bør huske på det! Hun kommer hjem om nøyaktig ei uke. 

Første gangen hun er på tur med ei venninne&familien, så er litt rart. Spurte henne om hun ikke kom til å savne meg noe innmari siden det er så lenge med 14 dager bort fra mamsen, men da lo hun bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Silfen skrev:

Her høljer det. Jeg vurderte gå ut en liten tur, men det er så vått og rart, så da er jeg stuck. Jentungen lander klokken 16 og hun BØR ha kjøpt sjokolade M&Ms til meg, ellers får hun ikke middag på en uke! *hytter med neven*

Da ville du jo fått tatt den dusjen samtidig-uten å kle av pølseskinnet :opplyser: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, skruf skrev:

Sånn på skikkelig :)

Han har bodd her i noen år nå, veldig koselig og givende. Kom til oss da han akkurat hadde startet på tenårene.

Men til høsten så flytter både han og eldste datteren min for å studere...jeg gruer meg skikkelig! Da går vi fra fem til tre liksom. 

Han blir snart 20 år, men han har hatt et friår der han var delvis i militæret og delvis jobbet. Ble dimmet etter 3mnd i militæret pga skade, så da flyttet han heim te ho mor og fikk seg jobb i påvente av studier. 

Så herlig! Og så flott at dere er en familie selv om han er "for gammel". Det er jo sånn det skal være.

2 minutter siden, Cata skrev:

Takk. Litt tynnere i stoffet enn min superKinley fra fordums tid, men får duge. God bevegelighet og virker ikke som kondensklump.

Ingen kondens er viktig! Hvor mye kostet en sånn sak?

2 minutter siden, skruf skrev:

Jeg har bestilt heksehyl fra minstejenta jeg. Hun bør huske på det! Hun kommer hjem om nøyaktig ei uke. 

Første gangen hun er på tur med ei venninne&familien, så er litt rart. Spurte henne om hun ikke kom til å savne meg noe innmari siden det er så lenge med 14 dager bort fra mamsen, men da lo hun bare...

Hehe, det er ikke mye de skal gjøre for oss gamlingene disse ungene, men de få tingene de skal har de en tendens til å glemme. Må minnes på til stadighet.

Et øyeblikk siden, Cata skrev:

Da ville du jo fått tatt den dusjen samtidig-uten å kle av pølseskinnet :opplyser: .

Men atte jeg må jo vaske glufso! Hun er jo i fengsel, dakar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg fikk forresten med meg i går at det ikke lenger kommer post om lørdager. Og det har vært sånn siden mars eller noe. Er det bare jeg som er så blånn at sånt går hus forbi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppriktig og inderlig glad i gutten, så var helt naturlig at han ble boende her som før etter at han ble myndig :) Han kommer nok til å komme hjem på lik linje som datteren min når han har ferier, til jul og sånt. Også regner jeg med han kommer hjem ei og anna helga når han er lei av hybelmat og craver etter hjemmelaget mat ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk. Hører om nok av de som står for seg selv når de blir 18. Det er forferdelig trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått med meg at det ikke er post på lørdager.......er faktisk ikke mange ukene siden jeg sluttet å sjekke postkassen på lørdager. Mannen min visste om det, men han har hatt det moro på mi bekostning tydeligvis! 

Litt kjedelig synes jeg, iallefall sånn som nå når jeg venter på en pakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah,jammen godt at det ikke bare jeg som er fullstendig ute av drift når det gjelder å få med meg ting. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Minner meg om eksen min; han hatet å tørke seg med håndkle, dessuten så var han ganske hårete, så han fønet liksågodt hele seg etter at han hadde dusjet! Så helt noldus ut der han sto med føneren på badet!

Jeg løpte noen kilometer for deg også jeg Silfen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...