Raven Emerald Skrevet 4. juli 2016 #201 Del Skrevet 4. juli 2016 @skruf Uff, ja, det er fælt å ikke fungere normalt... =/ Jeg må sove på sofaen, fordi jeg ofte våkner av at jeg må på toalettet. Og det tar så lang tid for meg å kreke meg ned trappen...så da blir det sånn. Jordslag i skjelettet høres ganske passende ut. Eller i knærne for min del. Så jeg har veeeldig medfølelse for hun som må holde seg rolig framover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. juli 2016 #202 Del Skrevet 4. juli 2016 Netflix og Hbo er tingen Hadde jeg bodd i nærheten Silfen så skulle jeg kjøpt et brett med kiwibull til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. juli 2016 Forfatter #203 Del Skrevet 4. juli 2016 Innmaten ut ja. Og egget som du liker det, godt med både flytende kjerne og fast syns jeg. Plommen blir jo liggende oppå, så det ser pent ut også. Jeg elsker ting som ikke tar tid, siden jeg er så lat. Så denne her kan smekkes i ovnen mens man hopper i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. juli 2016 #204 Del Skrevet 4. juli 2016 Flott, da skal det prøves. =D En eller to sånne må da være fin middag, alt etter hvor sulten man er. =) Clever girl. =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. juli 2016 #205 Del Skrevet 4. juli 2016 Skal prøve den rundstykkevarianten, hørtes godt ut! Nå takler ikke jeg flytende plomme, men da er det jo bare til å la det stå lengre i ovnen. Sikkert godt å vispe sammen et egg, blande i skinke og grønnsaker, tømme det i det uthulte rundstykket, putte ei osteskive på toppen og ta det i stekeovnen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. juli 2016 Forfatter #206 Del Skrevet 4. juli 2016 Eller i en paprika eller tomat om det likes. Veldig glad jeg er forbigåe, for jordslagbi skjelettet høres sært kjipt. Håper dere har/får mamge gode dager fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. juli 2016 #207 Del Skrevet 4. juli 2016 Jordslaget mitt har blitt bedre, 2 ganger i uka til fysio+4 treningsøkter i uka. Pluss tur med bernerbikkja da Jeg smakte forresten noe innmari godt på Kreta: Paprika som var hulet ut, og fylt opp med ris, grønnsaker og krydder, og en runde i stekeovnen. Dessuten fikk jeg ny favorittsalat; grønn salat, tomat, rødløk, oliven, avokado, parmasan, bacon (kan droppes eller erstattes med kylling eller stekt spekeskinke). Dressingen var egentlig husets hemmelighet, men jeg fikk sjarmert meg til den....: 2 deler olivenolje, 1 del balamicoeddikk, 1ts flytende honning. Sinnsykt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. juli 2016 #208 Del Skrevet 4. juli 2016 Mitt jordslag har spredt seg til ryggen, fordi jeg bare ikke klarer å gå normalt. Nå må jeg ha rullestol på flyplassen når jeg reiser til Norge. =P Men, jeg har time hos spesialist etter sommerferien, så satser på at det blir orden på det etter da. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. juli 2016 Forfatter #209 Del Skrevet 4. juli 2016 Nesten som min lunsj i går, bare at min var enklere, spekeskinke, avokado og potetsalat. Snaddermat. Potetsalat er jo ikke så sunt, men det kan jo ordnes med quinoa for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. juli 2016 Forfatter #210 Del Skrevet 4. juli 2016 6 minutter siden, Raven Emerald skrev: Mitt jordslag har spredt seg til ryggen, fordi jeg bare ikke klarer å gå normalt. Nå må jeg ha rullestol på flyplassen når jeg reiser til Norge. =P Men, jeg har time hos spesialist etter sommerferien, så satser på at det blir orden på det etter da. =) Herlighet, så slitsomt og kjipt. Etter sommeren er jo evig lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. juli 2016 #211 Del Skrevet 4. juli 2016 Joda. Men jeg har jo forumet, som krever sitt, og unger som skal ha sitt, og så skal jeg muligens skaffe meg et par rotter i morgen. Og de krever jo også sitt. Så sånn sett skal jeg klare å slå i hjel tiden. Den største utfordringen er faktisk å ha troen på at behandlingen virker på første forsøk. På grunn av diagnosen min, får jeg bare en behandling, fordi den påvirker stemningsleiet mitt. Og det er det siste jeg trenger... =P Men blir ikke du rimelig immobil sommeren gjennom selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. juli 2016 Forfatter #212 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg har troen i dag på mindre immobilitet enn jeg trodde, men nå får jeg jo godt dop. Blir nok verre i morgen, haha. Rotter? Skal du trene de og sånn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. juli 2016 #213 Del Skrevet 4. juli 2016 Huff, får håper du slipper billig unna. =) Smerter er virkelig ikke å anbefale. =P Ja, tenkte å prøve, og se om jeg får det til. =) Et par triks burde jeg vel klare å lære dem. =P Er litt spent på hvordan katten min vil reagere, da...lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 4. juli 2016 #214 Del Skrevet 4. juli 2016 1 time siden, Silfen skrev: Nei, kjenner ikke så mange folk og ingen som har tilbudt seg, så da blir det venting. Sjokomusli er ganske greit å la gå. La meg tipse om noe diggedigg. Ta et grovt rundstykke, skjær av toppen, hiv oppi grønnsaker og skinke eller hva du liker. Så legger du et egg pent oppå. Husk krydder. Inn i ovnen noen min. Tar fem minutter å mekke, sunt og godt. Eller, noen sier brød ikke er sunt, men jeg holder nå litt på grov brødmat jeg. Kan komme innom med en bullis, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. juli 2016 Forfatter #215 Del Skrevet 4. juli 2016 Awww, so nice to offer. Men er litt sent nå, skal jo sove i natt. Nå har jeg fått mer drugs og, så det er vel bare å sove. Snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 4. juli 2016 #216 Del Skrevet 4. juli 2016 Den 25.5.2016 at 17.19, Silfen skrev: Jeg valgte å ikke legge denne under trening, da jeg har antipati mot trening. Derimot så blir den generell, for da kan jeg fylle den med annet piss også. Greien er den at jeg har blitt litt bitt av ut på tur-basillen. Og som den spamhoren jeg er så tenkte jeg som så at jeg heller kan ha egen blogg enn å spamme fb og snap og andre steder. Lurt? Anyways, greien er den at jeg har en kropp som er litt boss. Så jeg bør gå. Nå har jeg siste halvannen uken gått på Ulriken, Løvstakken og Stoltzen hele to ganger. UTEN å dø. Til og med gått ALENE to ganger. Jeg hater aleneaktiviteter. Men det er enten gå eller betale i dyre dommer for yoga. Jeg er kronisk blakk med kroniske muskelsmerter, så gå tur virker som en lur ting. Jeg har jo visst om det før. Men jeg er også kronisk lat og en prokrastinator av rang ... Summen her sier vel seg selv? Egentlig så gjør jeg bare alt dette fordi jeg ikke gidder lese til eksamen og jeg kan jo ikke lese når jeg ikke er hjemme, så da går jeg jo ut, hallo lissom. Men altså, selfier. Seff. Første tur opp Stoltzen hin dagen. Jeg mener at sminkeregimet heretter må bli at man matcher tøyet. Jeg har skjønt at matching er in, så jeg slår et slag for råsa. Utsikt fra Stolzen i dag. Viktig å ha inspirasjon på turen. Her på vei opp Løvstakken. Viktig å ha inspirasjon etter turen. Her med kiwiepleburn mens maten grilles. ' På vei ned fra Ulriken 16. mai. Utsikt fra Stoltzen i dag. Utsikt fra Løvstakken i går. Jeg syntes ikke det gjør noe jeg - jeg gidder ikke klage de metal-freaks bare fordi noen tar bilder av favorittbandet sitt hele tiden og kaller dem opp for det om. Jeg er kanskje enig i at mange sånne fallskjermbilder og sånt ser litt påtatt ut, men hvem vet - kanskje hun er veldig glad i naturen og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. juli 2016 #217 Del Skrevet 4. juli 2016 2 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Jeg syntes ikke det gjør noe jeg - jeg gidder ikke klage de metal-freaks bare fordi noen tar bilder av favorittbandet sitt hele tiden og kaller dem opp for det om. Jeg er kanskje enig i at mange sånne fallskjermbilder og sånt ser litt påtatt ut, men hvem vet - kanskje hun er veldig glad i naturen og sånt? Det skjønte ikke jeg noe av. =) Hva mener du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 4. juli 2016 #218 Del Skrevet 4. juli 2016 Et øyeblikk siden, Raven Emerald skrev: Det skjønte ikke jeg noe av. =) Hva mener du? Jeg skjønner ikke at det er noe å klage over - at noen legger ut såkalte selfier av seg selv. Det personen som startet debatten ytrer seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. juli 2016 #219 Del Skrevet 4. juli 2016 Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev: Jeg skjønner ikke at det er noe å klage over - at noen legger ut såkalte selfier av seg selv. Det personen som startet debatten ytrer seg om. Ååå, sånn, ja. =) Da er jeg med. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. juli 2016 #220 Del Skrevet 4. juli 2016 Enig med alle her når det gjelder brødmat. Tåler man det så er det bare å spise, men som med alt annet er det greit med noenlunde vettuge mengder. En annen sak er at jeg har vært hekta på frokostblanding i snart 3 år☺️ og da utgår liksom frokostskivene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå