søndagsengel? Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #141 Del Skrevet 12. desember 2004 Det var kjempekoselig med middagsgjester i går! Det var forloveren til sambo og forloveden hans som var her. Hun og jeg bestilte billetter til "Århundrets brudeshow 2005" i januar. De to har ikke konkrete bryllupsplaner ennå, men hun synes det er gøy å planlegge litt likevel... :-) I dag er siste sjans til å lære det vi skal ha prøve om i morgen. Hvis jeg står, kommer jeg nok til å se på det som at jeg har juleferie selv om det er skole i to dager til. Det blir vel bare koselig de siste dagene Hvis jeg ikke står kan jeg ta den på nytt på fredag, og har dessuten enda en sjanse i januar. Så det er ikke krise. Men jeg har alltid stått på første forsøk tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #142 Del Skrevet 12. desember 2004 Grattis med dagbok! Du har lukket å skrive myyye! Kommer til å følge med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. desember 2004 #143 Del Skrevet 12. desember 2004 Vi skal møtes på msn, Ida, Merete og Jorun og diskutere litt rundt spm i ettermiddag så kanskje vi husker litt bedre (Det går ann å ha alle inn i en samtale!) Skal du være med også kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. desember 2004 #144 Del Skrevet 12. desember 2004 Lykke til på prøven i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #145 Del Skrevet 12. desember 2004 Takk Midnattsol! Jeg blir med, liv!! Er jo allerede på msn med deg og Jorun nå. Har en stor lussekattdeig som venter på å bli trillet ut også... Men vil ikke forlate den heftige blokktestdiskusjonen riktig ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. desember 2004 #146 Del Skrevet 12. desember 2004 hater pensum og blokktester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #147 Del Skrevet 12. desember 2004 Nå gir jeg meg med lesing/øving! Har holdt på i over ni timer... Det gikk kjempebra nå på slutten, tror jeg kan det meste. Håper bare jeg har funnet de rette svarene da, eller så ligger jeg jo tynt an... Gleder meg til å få det overstått i morgen!!! Har bakt lussekatter i dag. Brukte safran vi kjøpte i Tyrkia, og tviler på at den var ekte, for bollene ble ikke så veldig gule... mulig jeg brukte for lite, veide det ikke... Gode ble de i allefall! Nå er jeg sliten! Skal bli godt å være ferdig med prøva i morgen!!! Snakker med lillebror på msn nå, han koser seg i 27 varmegrader (men håper det er snø når han kommer hjem på fredag... ). det er noen som har det ja!! Dette er visst mitt innlegg nr. 600. Er vel superaktiv bruker jeg også da :oops: ? DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Vekk ham når han har mareritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #148 Del Skrevet 13. desember 2004 Åhh! Føler meg faktisk ganske dårlig i dag! Kan tenke meg det er en blanding av at jeg har blokktest om to timer og at jeg spiste altfor mange lussekatter med julebrus til i går :-? Vel... neste gang jeg skriver her er jeg enten veldig glad og letta, eller veldig sur og misfornøyd!! Gruer meg jeg :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. desember 2004 #149 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei, gratulerer med at det gikk bra på eksamen da! Håper det blir en bra jul for deg! Med masse bra julegaver til både deg og sambo, blir det vel masse nye ting etter jul! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #150 Del Skrevet 13. desember 2004 Takk! Gleder meg til jul!! Det gikk bra i dag! Hadde 3 feil på 75 spørsmål. Tror det gikk bra for de fleste, vet bare om én som strøk hittil i hvertfall. Hun som satt foran meg sendte laaaaange blikk til sidemanen da Etter prøva kjørte jeg liv til moren sin, og tok en liten handletur. Hentet billettene til bryllupsshowet på posten, kjøpte to julestjerner (blomster) og en amaryllis, og en lysende julestjerne til kjøkkenvinduet. Nå driver jeg og surrer litt rundt på Plan Norge sine sider fordi jeg har lyst på et fadderbarn. Skal kose meg og gjøre hva jeg vil hele resten av dagen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #151 Del Skrevet 13. desember 2004 Nå ringte akkurat en venninne som har bodd i Afrika i over et år og fortalte at hun er hjemme igjen !! Det var litt uklart på telefonen, så da hun sa hvem hun var sa jeg "Hæ?", og hun sa "husker du meg eller?" . Så klart jeg husker henne! Vi har hatt litt kontakt på mail, men ikke så veldig mye. Var mye sammen da hun var hjemme i jula i fjor, og vi hadde det kjempekoselig! Avtalte å møtes etter skolen på onsdag. Gleder meg! Det blir litt spennende også, hun kan jo ha forandret seg en del blant alle de nye vennene :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. desember 2004 #152 Del Skrevet 13. desember 2004 Så flott at det gikk bra. Åh, fadderbarn har jeg også lyst på, har tenkt på det leeeenge. Tror jeg skal melde meg som fadder på nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #153 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har tatt et langt og godt bad mens jeg leste et blad. Deilig! Må huske å kjøpe sånn nakkepute til å ha i badekaret neste gang jeg er i Sverige (eller hvis jeg kommer over det et annet sted). Tror jeg skal legge meg tidlig i dag, er alltid trøtt etter å ha lest til eksamen i flere dager. Og nå er det endelig over ! DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Ønsk hverandre søte drømmer! Alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #154 Del Skrevet 14. desember 2004 I dag var det deilig å våkne og vite at blokktesten er over! Det gjorde det veldig lett å stå opp, og førte til at jeg nå egentlig er klar til å kjøre til skolen, men at jeg kan gjøre hva jeg vil hjemme en hel time først fordi jeg har så god tid :rosasmil: Har kledd på meg fullt superundertøy i dag, siden jeg skal på skøytebanen med ungene etter skolen. Mamma ringte nettopp og sa at den ene ikke er helt i form og blir med mamma på jobb. Så da kjører jeg innom jobben til mamma etter skolen og henter det barnet. Håper h*n er i bedre form etterpå, for jeg har hørt rykter om at nissen kommer til skøytebanen i dag, og det ville vært synd om bare den ene fikk oppleve det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. desember 2004 #155 Del Skrevet 14. desember 2004 fadderbarn har jeg og. I Rwanda. Det minner med på at jeg må sende julegave til han.. Hvor la jeg ardessen igjen da? Det må jeg gjøre i dag eller i morgen altså. Kommer nok ikke frem til jul alikevel men det er lov å håpe. Har egentlig julegaven ganske klart da. Et bilde siss tok av meg og han + at jeg tenkte å sende ne annet jeg ikke har bestemt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #156 Del Skrevet 14. desember 2004 Det var kjempekoselig å hente det syke barnet på jobben til mamma i dag, for mamma jobber på barneskole, og jeg jobba et halvt år på den skolen for tre år siden, og traff igjen mange av barna jeg jobba med. Det var så gøy!! De hadde jo nesten blitt ungdommer jo !! Pga regn og sterk vind ble turen til skøytebanen avlyst. Kanskje like greit ettersom den ene ikka var i form. Vi ble hjemme og bakte pepperkaker i stedet Da jeg kom hjem hadde mureren vært her og lagt fliser på den ene veggen i badet i kjelleren, og det har blitt så utrolig fint :rosasmil: :rosasmil: :rosasmil: !!! Han kommer tilbake på fredag og får forhåpentligvis lagt ferdig resten da. Vi hadde dessuten fått påfyll på parafintanken; 725 liter, og service på parafinovnen. Så nå er vi klare for en kald vinter! DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Del livets opp- og nedturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #157 Del Skrevet 15. desember 2004 Siste skoledag!! Lærerne stilte opp med pepperkaker, gløgg, kassegitar og julekveldsvisa på overhead... Det var kjempekoselig! Litt rart at dette var siste ordentlige skoledag. Nå er det bare praksis og bacheloroppgave igjen! Vi treffes tre dager i mars for å snakke om den oppgaven, men da regner jeg med at alle utdanningene skal være samlet, så det blir ikke det samme. Var ferdig på skolen litt før 12, og da kjørte jeg til hun venninnen som har kommet hjem fra Afrika. Det var kjempekoselig å se henne igjen!! Skravla gikk i et kjør, og vi drakk espresso og spiste julekaker :nissekone: Vi avtalte å finne på noe samen neste uke (og håper å få med liv !!) Nå har jeg tenkt å pynte ferdig huset, så sambo kommer hjem til et koselig julehus! Så skal jeg slappe av å nyte at jeg har JULEFERIE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #158 Del Skrevet 15. desember 2004 Håndballjentene er i semifinalen !! Ikke superspennede kamp akkurat, for de vant jo overlegent! men det var gøy å se på likevel, synes jeg! Tok et langt bad i dag også, mens jeg leste i Simple Scrapbooks. Hadde nesten glemt at jeg hadde tegnet abonnement, da det første bladet dukket opp i postkassa i går Så nå har jeg litt å holde på med i jula... . Sambo har jobbet overtid, og ringte og sa at han er på vei hjem nå. Så jeg får varme opp litt mat til han da... Har forresten pyntet stua med nisser og sånn. Så nå er det bare juletreet som mangler, og det får vente en uke til . DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Bær din vielsesring med stolthet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. desember 2004 #159 Del Skrevet 15. desember 2004 En liten rose til deg vennen Tenkte jeg skulle vaske og sånn i morgen før og etter jobbing, så skal jeg på fredag, før jeg skal til Raquel, sette frem litt julepynt. Er jo greit å ha frem litt pynt når jeg får gjester på lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #160 Del Skrevet 16. desember 2004 Åh, tusen tusen takk liv !!! Vanker nok en rose til deg snart og! Du var jo minst like hjelpsom som meg i forbindelse med blokktesten!!! Jeg skal aldri ALDRI mer drikke to doble espressoer på rad :-? !! Jeg er oversensitiv for koffein, og det slår aldri feil: når jeg drikker kaffe får jeg problemer med å sovne. Det spiller ingen rolle når på dagen kaffen drikkes, om kvelden ligger jeg og vrir meg i flere timer før jeg klarer å sovne til slutt. Men denne kvelden er det annerledes: jeg sovnet ikke til slutt :-x !!!!!!! Så nå har jeg stått opp igjen, etter å ha prøvd å sovne i tre timer... Lå og tenkte på alt mulig: bryllup, skole, eksamen, praksis, julegaver, penger, planer for jula...osv..., og tenkte til slutt at det eneste som manglet var at jeg ble sulten også... Og mens jeg lå der og kjente etter, kom sannelig sultfølelsen også :-? . Og det er jo tross alt ti timer siden sist jeg spiste. Så nå har jeg spist to knekkebrød med gulost, og skal drikke en kopp kamille-te. Så får vi se om jeg sovner etter hvert. (Det er jo litt koselig å sitte her i stillheten og drikke te også, da! Jeg har jo tross alt ferie ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå