Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Det var ikke noe på den siden liv! Kom inn på skolens sier, men det sto ikke noe tekst der! Vurederer du å gå videre selv altså? Det hadde vært moro da!! Sjekka litt på uio, kunne tenkt meg spesped i psykososiale vansker. Nå skal jeg se på Linus i svingen med barna her :ler: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk liv! Jeg så på den, den planen som lå der var for høsten 2004, jeg fant ikke ut om de tar inn nytt kull høsten 2005... Har du funnet det? Når man tar master i spesped ved universitetet virket det som om man hadde mer mulighet til å spesialisere seg enn ved hiø. Hva tror du?? Er deltidsstudiet bare på 5 semestere? Så sånn ut. I såfall er det jo bare et halvt år mer enn heltid, da er det sikkert mer slitsomt!? Hadde vært greit å kunne jobbe ved siden av, da :-) !!! Kanskje få baby og... :wink:

Nå sitter barna i badekaret og synger... :ler: Jeg kommer innom når de har lagt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har barna vært i seng i over en time, og jeg har nettopp sett på reprise av homsepatruljen... Har lyst til å melde pappa på den norske homsepatruljen, de søker etter folk. Ikke fordi jeg mener han behøver en makeover, men fordi mamma har sååå lyst til å pusse opp :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

I dag har jeg vært ute og handlet, og hentet brillene (2100 kroner for nye glass- :o :o :evil: :evil: ). Var en liten tur hos farmor også, før jeg hentet barna hos mamma og pappa. De var ute en stund da vi kom hjem, så kom den ene inn og laget middag med meg mens den andre sto på ski med sambo. Har kosa oss skikkelig! Nå sover de søtt i senga, mens sambo er en tur oppe hos naboen, og jeg sitter her... Tenkte å finne fram litt potetgull og brus, og kose meg under pleddet foran peisen (og tv, da :ler: ).

Akkurat nå snakker jeg med lillebror på msn. Snakker om jula...Han kommer hjem 17. desember og har SÅÅÅÅ mange planer hele jula! Vi er heldigvis prioritert på julaften :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært nydelig vær i dag også, så vi har vært ute en stund med barna. Sambo og jeg kjørte dem hjem til kl ett fordi de skulle i bursdag. Var hos mamma og pappa en times tid, og kjørte deretter innom farmor. Var vel der en time også, tenker jeg. Da vi kom hjem fikk vi besøk av svigerfar og dama... Så vi har vært ganske sosiale i dag, for å si det sånn :ler:

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Stjel et kyss på et offentlig sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fungerte programmet til kamera forresten?

Jeg fikk det ikke til nei :-( Kom opp en sånn winzip-boks, og jeg "unzipped" filene, men så skjedde det ikke noe mer! Gir meg ikke helt ennå, da. Skal prøve litt mer i morra... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det ikke til nei :-( Kom opp en sånn winzip-boks, og jeg "unzipped" filene, men så skjedde det ikke noe mer! Gir meg ikke helt ennå, da. Skal prøve litt mer i morra... :wink:

Da må du gå til den folderen du unnzippet programmet i og så installere det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du gå til den folderen du unnzippet programmet i og så installere det :sjarmor:

:oops: :oops: :oops: Prøver i morra. Nå skal jeg sove :sove: God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lyst på katt igjen... Hadde to stk samtidig, men de forsvant med noen måneders mellomrom i vår/sommer :-( Rev eller grevling... :evil: Den ene pusen var nok syk, selv om dyrlegen ikke fant noe. Den var bare halvparten av størrelsen til den andre (de var fra samme kull), skjev i bakbeina, tenna på tørk :ler: (det gjorde det vanskelig for ham å spise stakkar!), pinglete, gjorde fra seg inne, ikke så veldig kosete osv. Siden den gikk på do inne (og ikke i kassa, altså :-? ), ble det til at vi hadde den mest mulig ute. Den klarte å bli far, da :sjarmor: !!! Den andre katten vi hadde var stor og tøff og ville helst være ute, selv om den var kosete når den først kom inn... Men de ble aldri skikkelig KOSEKATTER!! Så nå har jeg lyst på en (og ikke to!) katt, som skal bli skikkelig kosete, og ikke minst renslig! Vil helst ha en oransje eller sølvgrå jentepus, med halvlang pels! Som jeg kan ta med når vi skal reise bort (på hytta f.eks...), og som skal være mer "en del av familien" enn de vi hadde før. Er det mulig tro???

Liv, har du sett her og her,du som har en liten pus? Masse tøft! Ser du de tøffe kattesengene? Dyre, men det må da gå an å kjøpe noe lignende stoff og trekke om en vanlig katteseng???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du liker dem, vivekke! Det kommer fler!!!

I dag har jeg vært hos frisøren og klippet og farget håret. Deilig, det var en stund siden sist!!! Gjorde det litt annerledes enn sist, det er gøy å variere litt! Så nå er det litt mørkere... Jeg skulle betale med kort, men fikk "ikke godkjent"... Jeg hadde visst ikke nok penger på kontoen :oops: Heldigvis hadde jeg fått en tusenlapp av farmor som fremdeles lå i lommeboka!! Nå har jeg nettopp sjekket mailen, og der var det to mailer fra amerikanske selskaper,- det jeg har bestilt brudesko hos, og det jeg har bestilt scrappingting hos. Og begge hadde trukket betalingen min i dag! Hadde ikke tenkt på det i det hele tatt, jeg... :oops: Men nå er i allefall sakene på vei :hoppe: !! Scerappeutstyret får jeg ikke før broren min kommer hjem 17. desember, da...

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Lag egne hemmelige kallenavn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på noen blokktest svar? Kan ta den med i morgen.. Vi mangler forresten3,4,6,7,12,13,23,24,25,41,42,43,44,45,

47,48,49 og 50 for å ta noen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyst på noen blokktest svar? Kan ta den med i morgen.. Vi mangler forresten3,4,6,7,12,13,23,24,25,41,42,43,44,45,

47,48,49 og 50 for å ta noen....

Ja, det har jeg VELDIG lyst på!!!!!!! Kan gjøre noen av de som gjenstår, men ikke i dag! Kom nettopp hjem, orker ikke å begynne med det så sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en lang skoledag. Stressa på morgenen for å rekke gruppearbeidet til avtalt tid, men da jeg kom frem var det bare en av de andre som hadde kommet. De andre var forsinket, og det tok en time før vi var i gang!!! Var en del diskusjoner og uenigheter også, ikke så veldig koselig :-?

Var støttekontakt i dag også, og vi var på skøytebanen med idrettsskolen. Skal stå på skøyter hver uke fram til jul. Det var kjempekoselig! Etterpå dro vi hjem og så på barne-tv og drakk kakao.

Nå begynner judging amy, må stikke!!!!! :-) :-) DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Gjør aldri narr av henne på en bad hair day! (Dene var visst til sambo...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg sliten!! Var sent oppe i går pga friends, og måtte kjøre til skolen en time før jeg pleier fordi vi skulle ha veiledning før forelesningen. Jobba med gruppearbeid etter forelesningen også, og var hjemme i firetiden.

Har chatta med liv på msn, og fått svar på maaange av spørsmålene vi kan få på prøva før jul. Takk LIV :blomst: !! Hvor mange tror du jeg fikk svar på? 100-150 kanskje??

Har nettopp laget muffins, noen hvite og noen med sjokolade. På en onsdag... Men vi må jo kose oss litt!? Har bakt brød også (eller satt på brødbakemaskinen, da... :wink: ). Prøvde på et grovt brød med bl.a. soyaflokker, spelt, gulrot og banan... Blir spennende å smake på det!

Nå har pakka med scrappingting kommet fram til broren min :hoppe: ! Han sa den var ganske stor, så jeg håper han får plass i kofferten!

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Legg planer for originale ferier sammen! (Den likte jeg :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for svar i bad-i-kjelleren tråden min! Ha en god dag!

Bare hyggelig! Tenkte jeg fikk ta en tur inn i mirakelboka di, ettersom du var i dagboka mi. Startet med å lese de to-tre første sidene, der du sluttet med p-piller å begynte å tenke på å prøve å bli gravid. Så hoppet jeg til siste side, og så at du hadde blitt mamma! Gratulerer! Vel, poenget med dette er at da jeg så at du hadde fått baby, MÅTTE jeg bare lese til jeg fant dagen da du fortalte om graviditeten! Så du kan si jeg ble sittende ved dagboka di en ganske lang stund... :hoho: Koselig dagbok, jeg kommer innom igjen, jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaang skoledag i dag også! Ga oss med gruppearbeidet ca 16.30, og da var det såpass ferdig at en av jentene sa hun kunne ta ansvar for resten. Deilig :-) !!!

Kom hjem til kjempevarmt hus i dag! Det har vært så kaldt de siste dagene at sambo satt på parafinovnen i stua, men i dag var det jo ganske mange varmegrader, så det ble nesten for varmt inne... :ler: Deilig det da!

Har pakket ferdig kofferten i dag, for vi skal på vårt årlige julebesøk til svigermor i helgen. Skal reise oppover med broren til sambo og dama hans (svigermor betaler flybillettene! :wink: )... Håper det er mer snø der enn her, for nå er det nesten bart igjen... Men tviler på at det er noe særlig mer der oppe.

Har vært en tur innom mamma og pappa og henta en gave til svigers + parafin. Skal visst ikke fryse mer i vinter!

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Les inn en beskjed på telefonsvareren hans bare fordi. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...