Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

kan godt ta deg en tur hjem til meg og

lukter kanskje litt maling her,,. men det gjør nok bare at lille gutt har lyst til å komme ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble absolutt ingen storrengjøring her! La på plass klær og tok oppvasken, det var det. Ellers har jeg gått tur, dusjet, sittet på pc'n og laget og spist middag. Nå skal mannen og jeg snrt kjøre til en venninne som vi skal arve babytøy fra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skulle virkelig ønske jeg lå med gutten min i armene nå!!! *drømmedrømme* Får klare meg med mannen så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for :klem:

Ja, det ser ut til at denne dagboken får lide litt for tiden... Alt dreier seg jo om å være mamma nå, og det passer det best å skrive om i den andre dagboka, synes jeg. Så kanskje jeg rett og slett skal avslutte denne og ønske alle velkommen inn i "Mitt liv som mamma til en prins"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil du ikke heller fortsette i denne da, siden det andre er en graviditetsdagbok?? :)

Men du gjør selvfølgelig som du vil ;)

Nei, jeg trives så godt i den andre ;) Kan heller be om å få flyttet den til generelle dagbøker etter hvert. Lurte egentlig på om jeg skulle starte en helt ny dagbok, og skrive ut graviditetsdagboka for å ha den, men det får jeg evt. ta etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg trives så godt i den andre ;) Kan heller be om å få flyttet den til generelle dagbøker etter hvert. Lurte egentlig på om jeg skulle starte en helt ny dagbok, og skrive ut graviditetsdagboka for å ha den, men det får jeg evt. ta etter hvert.

ja det er jo en koselig dagbok.

Så for meg en 2 år gammel Leon sammen med de gravide dagbøkene :sjenert: Ikke så dumt å få den flyttet faktisk. At jeg ikke tenkte på det da jeg avsluttet min gravid dagbok og lagde en ny her på generelt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...