Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Takk liv! Så den ikke før nå, da... og nå er jeg hjemme igjen :ler:

Hadde det kjempefint i helgen! Koste oss med deilig mat og vin, spilte spill, prata mye, var i byen, og var på en iiiiskald ridetur på lørdag! Ingen av oss er erfarne ryttere, men det var kjempegøy, og jeg hadde ikke glemt gamle "kunster". Men du og du så STØL jeg er i kroppen!!!!

Nå er vi hjemme igjen (borte bra, men hjemme best!). Flyturen hjem var ubehagelig, for det var utrolig varmt og innestengt i flyet.

Nå skal jeg ta meg litt mat mens jeg nyter synet av adventsstakene i vinduene! Deilig med juletid!!

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Ha et stevnemøte minst en gang i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg holder meg hjemme fra forelesningen i morgen jeg!

Da får du laaaang fri da!! For du skulle vel ta deg fri onsdag og? Fri HELE uka da jo :wink: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på skolen på torsdag da! samtaleteknikk og selvforsvar. Fått mail om det du og vel?

Har ikke sjekka skolemailen ennå! Men det er klart jeg kommer! Kjempespennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp' date=' og en norgesmester til å lære oss selvforsvar er jo bra jobba av vår lærer da![/quote']

Skal vi ha en norgesmester? Hvor har du hørt det? Så ikke at det sto i mailen. (Og du - hva slags jobb er det egentlig vi roter oss borti??? Selvforsvarskurs, liksom!! :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke... :-) - en uke nærmere juleferie :nisse: !! Hadde en kjedelig forelesning på skolen i dag. Heldigvis var den ferdig klokka 11!

Brukte lang tid på å lage middag i dag. Lagde kjøttsuppe på kraft fra bein, og bakte grove urte- og gulrotrundstykker. Har bestemt oss for å være litt ekstra sunne framover. Det blir selvfølgelig mye kosemat og godteri i jula, men det skader ikke å tenke litt ekstra på hva man spiser utenom!! Sambo er i ferd med å slutte å røyke, så det blir nok ekstra vanskelig for ham. Jeg får vel kjøpe inn litt sunt "putt-i-munn" som han kan tygge på når nøden er størst :ler:

Julekalenderen til sambo er nå ferdig, og jeg har satt den i stua. Synes den er fin å ha til pynt også, jeg! Det er en stor kurv med litt julepunt (glitter, pakker, granbar) på den ene siden. Oppi er det fullt av pakker som ser ganske spennende ut :sjarmor: !!

Broren min er ukas urørt på p3 denne uka! Så da spilles musikken hans hver dag i en uke, og det kommer intervju med han i morgen. Kjempemoro da :-) :-) :hoppe::danse: ! Jeg er alltid stolt storesøster!! For ikke å snakke om den stolte svoger!! (Skjønner at det er en liten sjanse for at noen nå fant ut hvem søndagengel? er... men jeg har vel ikke så mye å skjule her inne uansett, har jeg vel?! :wink: )

Da vi var i Italia i sommer kjøpte sambo et kjempefint smykke til meg i hvitt gull, med en liten sten/"diamant" i. Jeg har ikke brukt det på et par uker, og da jeg tok det på i sted, så jeg at stenen er borte :grine: !!!!! Kan ikke skjønne hvordan det har skjedd!! Jeg har ikke vært uforsiktig tror jeg! Jeg får ta det med til gullsmeden i morgen og spørre hva det koster å sette inn en ny. Hvis det ikke er så veldig dyrt, gjør jeg det i morgen. Hvis det er dyrt må jeg vente til etter jul :-? Men det er fortsatt trist, det er jo ikke den stenen sambo kjøpte til meg!!!

Nå er sambo så røyksugen at han sier: "Enten må jeg legge meg, eller så må jeg kjøre og kjøpe røyk". Så da er valget enkelt (synes jeg :wink: ). Klokka er jo over 22... I morgen har jeg fri fram til jeg er støttekontakt kl. 16. Deilig!!!!!!

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Puff puten hans/hennes for natten... (det skal jeg nok klare!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig på skøytebanen i dag. Ikke like kaldt som sist heller :-)

Nå har vi nettopp sett på Judging Amy, og venter på første episode av Joey. Følger halvveis med på Urørt på p3 også, vil jo ikke gå glipp av intervjuet med ukens urørt!!

I morgen åpner Sambo første pakke i julekalenderen fra meg! Gleder meg jeg :ler: !!

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Send hemmelige kjærlighetslapper til hverandre i kjedelige offentlige sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt innlegg nr. 500!! Det er egentlig bare derfor jeg skriver... :ler: Kom nettopp hjem fra skolen. Det var ærlig talt ikke så veldig spennende i dag heller... (Bortsett fra at en "intrige" som egentlig var lagt bak oss blomstret opp igjen :sjarmor: )

Jeg føler veldig for å gå gjennom alle klærne våre og kaste det som ikke blir brukt! Antakelig fordi jeg har på meg en genser jeg tydeligvis er DRITT LEI i dag :-? Kanskje jeg skal gå og gjøre det nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12.15-14.00: Grunnleggende selvforsvarsteknikker

v/Trude Tonholm (Norgesmester og VM-

deltager i Taekwon-Do)

:o Hva er det egentlig dere utdanner dere til? Nå ble jeg nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Hva er det egentlig dere utdanner dere til? Nå ble jeg nysgjerrig!

Vi skal bli barnevernpedagoger... :wink:

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en tur i kjøpesenter med mamma og bestemor. Kosa oss, og mamma kjøpte kjempetøff jakke i julegave til sambo! Så jeg får finne på noe annet... :wink: Vi fikk jo seksjon i kombinert bursdags- og julegave av mamma og pappa i høst, så jeg hadde ikke regnet med at det vanket noe mer fra den kanten. Men det gjør det tydeligvis :sjarmor:

Jeg kjøpte en film: The Grinch. Etter å ha jobba på skole og hatt praksis på barnehjem har den nesten blitt en juletradisjon for meg! Den er så søt!

Det er utrolig tåkete ute nå! Så omtrent ingen ting da jeg kjørte hjemover! Her hvor jeg bor er det nesten ingen gatelys heller, så det er bare MØRKT!! :o

Nå kommer snart Sambo, og da skal han få middag og åpne første kalendergave! Så ser vi vel kanskje på The Grinch...

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Tilbring hele dagen i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtelling til bryllupsdagen...(måtte jo teste den... :oops: ):

Time until July 23, 2005, at 1:00:00 PM(UTC time)

232 days

5590 hours

335452 minutes

20127175 seconds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror dere ikke min kjære sambo kom hjem med TO julekalendere til meg i går da :hjerter: ?? En Nemi og en Flaxloddkalender. Han er søt da!!!

I dag hadde vi selvforsvar på skolen, og det var ganske spennende! Prøvde ut noen teknikker på sambo nå nettopp, det var sikkert litt av et syn! Godt vi ikke har naboer helt innpå oss :ler:

Jeg sovnet selvfølgelig midt i Grinchen i går :-? , så vi har sett den ferdig nå. Kosa oss med gløgg og klementiner... Og nybakt rugbrød til kveldsmat.

Jeg fikk denne på mail i dag, og syntes den er litt morsom (kanskje litt barnslig også :oops: )??

Svenne gjorde som han alltid gjort, kysste hustrun på kinden och kröp ner i sängen och somnade.

Plötsligt vaknade han med ett ryck och upptäckte en skäggig äldre man i munkkåpa stå bredvid honom.

- Vad i helvete gör du i mitt sovrum? Och vem är du? frågade han.

- Det är inte ditt sovrum, svarade mannen, jag är sankte Per och du är i himlen.

" Vad säger du, är jag död? Jag vill inte dö, jag är för ung för det", sa Svenne.

"Är det så, då vill jag att du skickar tillbaka mig omgående."

" Det är inte så lätt, svarade sankte Per, du kan bara komma tillbaks i form av en hund eller en höna. Välj själv. Jaa..., tänkte Svenne, en hund... näe fy fan det vill jag inte vara. En höna .. ja varför inte, att vara med tuppen kanske inte är så dumt.

"Jag vill bli en höna!", sa Svenne

Rätt var det var så upptäckte han att han låg i en hönsgård, fjäderprydd.

Men jäklar vad det tröck i arslet. Då såg han tuppen komma emot honom.

" Hej, du måste vara den nya hönan, hur känns det?"

"- Hej, hyfsat, men det trycker så in i helsicke i arslet".

" Ja, det är ägglossningen, du har aldrig fått ägg va?

"- Näe, hur gör man?"

" Kuckla två gånger och sen klämmer du till", svarade tuppen snällt.

Svenne kucklade två gånger och nöp till, och tjopp-tjopp så låg ägget där.

Wow, tänkte han, det här var ju hur läckert som helst. Han kucklade igen och nöp till, ett till ägg.

Tredje gången han kucklade så hörde han sin frus röst som skrek:

" Vakna för i helvete!!! Du håller på att skita ner hela sängen !!! :hoho::hoho:

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Fri. På kne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte, iingvild!!

I dag var en super dag helt til mamma fortalte at bestemor har fått brystkreft :-( ... Vi visste at hun hadde tatt prøver pga klump i brystet, og i dag fikk vi altså svar... Hun har ikke vondt, men siden hun er gammel og har hatt flere hjerneslag vil ikke legene legge henne i narkose for å fjerne brystet. Da er det fare for at hun ikke våkner. Så hun skal gå på medisiner i tre måneder i håp om at svulsten blir mindre, slik at den kan fjernes med et lite inngrep uten narkose. HÅPER det går bra!!!!!!!!! Jeg er jo typen som går rundt og venter på at det verste skal skje, så jeg ser for meg problemer både rundt praksis, bacheloroppgave og bryllup... :-? Skal prøve å være positiv helt til jeg har grunn til noe annet.

Tidligere i dag har jeg vært sammen med en venninne (hun som skal være forloveren min). Vi handla julegaver og var på kafé. Jeg fikk ikke kjøpt annet enn en duk til mamma og en liten nål/brosje til meg selv. Handle litt mat også, da. Kom over litt av hvert som jeg kan ønske meg til jul :wink:

Nå har sambo og jeg spist kyllingpizza med tynn (og litt grov!!) bunn. Er stappmett!!!!! Skal bare slappe av hjemme i kveld. Gleder meg til å dra på julemarked i morgen!!

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Fortell romantiske godnatthistorier til hverandre... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...