Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Har ikke vært der noe særlig den siste tiden. Regner med at det blir mer etter jul, når jeg skal begynne på album til sambo! :-) Sender deg pm nå jeg! Ikke at det er så hemmelig, men det er jo greit å være litt anonym da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det kjempekoselig på julaften :gullengel: ! Fikk masse gaver, bl.a. tre gensere, en jakke, juicepresse, noen pynteting, seksjon fra club 8 (fikk den i høst, da), kjøkkenmaskin, gavekort og penger, vin, lampe, bukse, parfymer, sminke osv. Fra sambo fikk jeg verdens peneste blomsterbukett! Den besto av tre laaangstilkede mørkerøde roser med gullglitter og en hvit calla (som er bryllupsblomsten vår) + noen burgunderrøde blomster jeg ikke vet hva heter med gullglitter på. De var pakket i en høy eske, så jeg hadde ikke peiling på hva det kunne være. I esken lå det også et kort hvor han hadde skrevet noen romantiske ord... Vi hadde nemlig vært forlovet i 3 år på julaften. I tillegg fikk jeg et gavekort på 2000 kr av han, så i romjula skal vi ut og shoppe! Gleder meg :sjarmor: !

sambo fikk jo bl.a. Playstation2 og noen spill, så i natt og i kveld har vi spilt bilspill og sunget om kapp for harde livet! Kjempegøy!

På dagen i dag var vi i bursdagen til farmor. der var onkelen min m/familie også. Veldig koselig! ELSKER JULA!!!! :hoppe:

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: BLi med han/henne til doktren når han/hun er ordentlig syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov leeenge i dag!! :sove: Sambo dro for å hjelpe en kamerat med bilen i tolvtiden, og jeg satte på singstar og gaula og sang et par timer... :oops:

Om en times tid kommer mamma og pappa + faren til sambo og dama hans. Vi skal spise fondue. Det blir deilig! Jeg er litt sent ute med det meste, så jeg får vel hoppe i dusjen nå... :-?

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Hold om hverandre når dere sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det veldig koselig i går! Svigers dro i 11-tiden, for faren til sambo skulle på jobb ti på seks i dag morges :o Vi andre la oss ikke så veldig sent vi heller. I dag spiste vi en stor frokost før mamma og pappa dro.

Jeg har spilt litt singstar igjen (avhengig?? :oops: ), og sambo er ute og hjelper en mann med å felle to trær... Har tenkt meg en tur på Smart Club. Skal treffe tre venninner i kveld, vi som alltid har vært bestevenner. Vi treffes sjelden alle fire samtidig, sist gang var i fjor jul. Blir sikkert kjempekoselig, jeg gleder meg!!! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det kjempekoselig med venninnene i går! Vi ble 5 stk til slutt, som snakka om alt og ingen ting. Skulle ønske vi gjorde det oftere! Slipper heldigvis å vente helt til neste jul, nå kommer utdrikningslaget mitt om ca et halvt år!! :sjarmor:

Var forresetn på kino med mamma og barna i går. Så stor Ståhai. den var ganske morsom i begynnelsen, men etter hvert sovna jeg :oops: :oops:

Fikk endelig tak i praksisveilederen min, og hun hadde mulighet til å treffe meg i dag (hvis hun ikke plutselig fikk en akuttsak). Det blir spennende! :-) Tror jeg vet hvem hun er... Får se om det stemmer, og i såfall om hun kjenner meg igjen.

Sambo, jeg og en venninne av meg skal på konsert i kveld. Noen venner av broren min spiller. Det er visst ståplasser, jeg håper ikke det blir altfor varmt og trangt, for da får jeg klaus! :-?

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Få barn sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og hilst på praksisveilederen. Det var ikke hun jeg hadde trodd, men det var en jeg visste hvem var, og hun kjente igjen meg. Hun var veldig koselig! :-) Tror praksisen skal bli spennende!!!! Da jeg tok heisen ned møtte jeg en av de jeg jobbet mye med sist jeg hadde praksis der, og prata med henne. Da vi kom ut av heisen møtte vi vaskedama, som kjente meg igjen og spurte om jeg hadde begynt å jobbe der... Kjempekoselig!!

Fikk nettopp melding fra venninna som skulle være med på konsert om at hun ikke kunne likevel :-? :-x Litt i siste liten men... Da blir det nok bare meg og sambo som drar. Får det sikkert koselig da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninnen blir med likevel :hoppe: Stakkars, mulig jeg presset henne litt...Hun sa at grunnen til at hun ikke kunne være med var at hun har ganske dårlig råd for tiden, og er uten jobb, og at hun derfor ville prioritere penger på andre ting. Så jeg sa at jeg kunne sponse henne litt. Det ville hun ikke ta imot, men syntes vel jeg hørtes så desperat ut at hun bestemte seg for å bli med... :ler: Jeg får vel kjøpe en halvliter eller to til henne... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte iingvild! :-) Jeg har kost meg masse!!!

Konserten i går var kjempebra! De spilte 60-, 70-, og 80-tallsmusikk, og publikum var virkelig med! Vi hadde sitteplasser med god utsikt :) Koselig å treffe folk jeg ikke hadde sett på lenge også! Da vi kom ut etter konserten var det SNØ!! Og det er det fortsatt! Masse! Om et par timer skal sambo og jeg ut og shoppe :hoppe: Jeg gleder meg, det er ganske lenge mellom hver gang vi går i kjøpesenter sammen, for han hater det... :tunge1: Men i dag skal han bl.a. bytte et PS2 spill, så da blir det straks mer spennende :wink:

Pappa og farmor kommer på besøk kl fem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig koselig handletur med sambo! Byttet PS2-spillet til et Ringenes Herre-spill. Jeg fikk kjøpt meg en bukse (akkurat den samme som favorittbuksa som snart er utslitt :-) :-) ), og sambo kjøpte to bukser og et par sko. Vi var på Mc Donalds, og jeg fikk levert søknad om politiatest på politistasjonen. Dessuten var vi på polet og kjøpte Baileys, Martini Asti og Blue Nun Gold Edition til nyttårsaften. Den siste har vi ikke smakt, men vi vurderer å ha enten den eller Martini Asti som velkomstdrink i bryllupet, så det er på tide at vi smaker den!

Om en time får vi besøk.

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Dra på impulshelg sammen uten å si det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at du har det veldig bra for tiden og at du har hatt en flott jul. Kos deg videre i romjula. :)

Fikk lyst til å prøve singstar jeg nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Midnattsol! :-) Ja, jeg har hatt en veldig fin jul, men i går og i dag har jeg tenkt mye på katastrofen i Sørøst-Asia. Det er første gang noe som skjer i nyhetsbildet virkelig går inn på meg! Jeg leser alt jeg kommer over på nettet, ser på bilder og filmer av området og av savnede. Det gjør et stort inntrykk på meg, spesielt å se etterlysninger av de savnede. Heldigvis kan man i blant lese om personer som blir funnet, som for eksempel den lille "mirakelbabyen" Hannes som kom tilbake til faren sin, og en seks år gammel jente som ble funnet etter å ha befunnet seg oppe i en kokospalme i 20 timer :cry: Skulle ønske det bare var en drøm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tid dessverre! Skal feire bursdagen til pappa kl tre, og må handle gave til han + hente bestemor før det... :-? Ellers hadde det vært veldig koselig! Blir du her i byen til over nyttår? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i familieselskap i dag også. Denne gangen var det bursdagen til pappa som ble feiret på forskudd... Det var koselig! :-)

I morgen kommer en venninne kl 12 for å være med å lage nyttårsmat. Hun er konditor og har ansvaret for desserten :sikle: Vi blir 6 stk her hos oss, og utpå kvelden skal vi opp til naboen, som også har gjester. Da blir vi til sammen 14 stk, og det er passe synes jeg. Håper vi får det moro med SingStar!! :wink:

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Kjenn hverandres klesstørrelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Arkana! :tommelsmil: Koselig at du var innom! Jeg har hatt en veldig fin jul, og det har visst du også, etter det du har skrevet i dagboken din å dømme :-) :-) Godt nyttår til deg også! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte bustetroll!! :-)

Nå har jeg hatt besøk av en venninne noen timer. Vi har laget mesteparten av middagen til i kveld sammen. En annen av de som kommer ringte og spurte om hun skulle lage forrett også, i tillegg til den gode sausen hun visstnok lager :wink: Så da blir det en eller annen forrett, uten at jeg aner hva... Hovedretten er kalkun med den nevnte sausen, waldorfsalat, poteter og grønnsaker (gulrøtter, erter og rosenkål), sylteagurk, sølvløk og rørte tyttebær. Til dessert har konditorvenninnen min laget skjellformet sjokolademousse med bringebærlignende saus som skal pyntes med jordbær og sitronmelisse. Gleder meg :sikle:

Nå står kalkunen i ovnen. Jeg ble litt usikker på steketiden, for man skal jo regne ca 30 min pr kg, men den røde "knappen" (termometeret?) spratt ut etter bare to timer, selv om den skulle steke i ca 3,5... :o Håper det blir bra, jeg lar den stå inne litt til, jeg! Sjekker kraften med jevne mellomrom, så blir det nok bra!

Det er bare to timer til gjestene kommer, så det er vel på tide at jeg begynner å ordne meg.

Godt nyttår til dere alle, kos dere utrolig mye i dag! Vi snakkes i det nye året!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...