Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

selv om hun har knekt beinet så kan ho vel ta kontorarbeid vel? og i allefall ha veiledning med deg!

Det er jo meningen at hun skal det etter hvert, da. Men når man nettopp har brekt beinet kan det jo hende det gjør litt vondt :wink: Kanskje hun tar sterke smertestillende og bør holde seg i ro eller noe sånt.

Det skjedde i hvertfall litt i dag, så jeg har ikke kjeda meg! Etter jobb kjøpte jeg meg ny bukse og genser (college-jakke). Deilig med noe nytt!! :-)

Hadde barna, var på idrettsskolen, og kom nettopp hjem... Skal slappe av litt før vi legger oss - begynner 7.30 i morgen også :o

Snakka forresten med lillebror i sta, han har ordna seg flybilletter så vi flyr sammen ned til LA (han kommer hjem til Norge i 2 uker før vi alle drar nedover).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, usa, så heldig du er. Hvor i usa skal du?

Flyturen går sikkert helt fint den. Du kan lese, sove, se film regner jeg med, høre på musikk, prate med andre. Det er nok verd den lange flyturen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, usa, så heldig du er. Hvor i usa skal du?

Flyturen går sikkert helt fint den. Du kan lese, sove, se film regner jeg med, høre på musikk, prate med andre. Det er nok verd den lange flyturen. :)

Jeg skal til Los Angeles. Skal bo i Pasadena, der bor broren min :-) Jeg gleder meg skikkelig, og holder nok ut flyturen! Det er bare leeenge å fly i 14 timer! Glad jeg ikke røyker, det gjør sambo, og han pleier å bli ganske rastløs etter å ha fløyet noen timer (eller minutter... :ler: ). Det eneste som er litt kjedelig er at jeg får tilbakemelding på en oppgave den dagen vi drar, og hvis den må omarbeides skal den leveres på nytt dagen etter at vi kommer hjem... Og med den strenge veilederen jeg har må jeg nok regne med å sitte noen timer med oppgaven der nede :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får satse på at den ikke må omarbeides da. Tror du den må det?

Jeg aner ikke, for jeg har ikke begynt ennå :oops: !! Tenkte jeg skulle se litt på den i morgen, for da har jeg fri! Men det er vanskelig å vite hva jeg skal skrive om når jeg ikke har veileder som kan hjelpe meg litt i gang...

Liv: du er jo innom her i blant: har du begynt å tenke på oppgaven?? Jeg har hittil bare tenkt på "På hvilken måte påvirker organiseringen av bvt i F. tilbudet til brukerne?" Men den må snevres veldig inn! Eller så må jeg komme på noe helt annet... Tips?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke begynt med oppgaven.. Aner ikke hvordan jeg skal skriv eoppgaven... Jeg tror jeg skal se på et eller annet med fosterhjem. For det skal vi ho ha i oppgavenn. M skal se på å godkjenning av fosterhjem og matching.. Jeg lurer på om jeg skal gjøre en Pilotstudie da. Se på noen saker rundt fosterhjem og se på hvilke årsaker som gjorde at barnet/ungdomen ble plassert raskt eller tok lang tid før de fant hjem..

Har du valgt selvvalgt pensum? Må på biblioteket en dag å låne noen bøker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv: Jeg har ikke funnet selvvalgt pensum. Hadde det nesten klart, men ettersom vi byttet tema må vi finne noe annet. Tenkte å høre med Heidi, hun har jo skrevet om noe av det samme som vi skal skrive om på bacheloroppgaven. Lurte på et pilotstudie på praksisoppgaven jeg også, men lurer på om det blir litt vanskelig på den gruppa jeg er nå... Skal prøve å finne ut av det i dag. :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere jeg har fått sett noe på oppgaven da?? NOPE :-? :-? :-? Det er så typisk meg å utsette det! Unner meg noen timer KG på morgenen, finner ut at jeg har mer lyst til å vaske gulvet enn å gjøre skolearbeid, får telefon fra en venninne, drar til byen... Sånn er det nesten alltid! :evil: Men i morgen SKAL jeg!!! Begyner ikke på jobb før 18, så jeg har fri hele dagen. Tenkte å ta med meg skolesakene på jobb også, så kan jeg kanskje diskutere den litt med de som er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er de fortsatt på politistasjonen?

Ja. I 2. etasje eller noe sånt... kan det stemme? Det blir spennede å se hvordan det ser ut der de holder til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helgen skal jeg jobbe kveld/natt på barnevernsvakta. Slutter kl 02.00 fredag og lørdag, og 24.00 søndag. Det blir spennende!

Skrev akkurat noen meldinger med venninna mi (hun som skal være forlover). Hun skrev at hun skal til oslo i morgen for å besøke vår felles venninne som nettopp har flyttet dit. Jaja, veldig hyggelig at de spurte meg også... :-? Riktignok skal jeg jobbe og kunne ikke vært med, men det visste jo ikke de!

Siden vi kanskje skal gå over til borgerlig vielse har jeg tenkt å selge kjolen min og kjøpe en annen (Rembo Styling-kjole tror jeg). Håper jeg får solgt den!!!

Nå MÅ jeg se litt på den oppgaven vi skal skrive i praksis! Skal gjøre det NÅ!! Men en gang!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ganske fornøyd, for jeg har hatt en liten brainstorming for meg selv på opgaven. :-) Har skrevet 1 dataside med stikkord og notater. Alt jeg kom på rundt et bestemt tilfelle. Tenkte å ta for meg tiltak og arbeidsmåter som bidrar til å vedlikeholde levekår og livskvalitet hos en innvandrerfamilie som ikke er integrert i det norske samfunnet. Har tatt utgangspunkt i en sak jeg er inne i på praksisstedet, men amå jo anonymisere den. Tenkte å sende en mail til skoleveileder og høre hva hun synes. Prøvde forresten å ringe henne for å høre om hun har fått mailen fra meg om at jeg ikke har prsksisveileder. Men hun er visst i Sverige, og kan ikke nås før på mandag :-?

En mye koseligere ting jeg planlegger er å overraske sambo med hotellweekend i københavn! Tenkte først å få til noe i forbindelse med bryllupsmessa i Oslo neste helg, men siden jeg skal på den med kjæresten til sambos forlover, og ikke med sambo, så er det litt kjedelig å forlate han på hotellrommet kl 11 om morgenen... Kan jo evt ta det en annen helg, men oslo ligger under en times kjøring fra oss, så det hadde vært koseligere med københavn. Jeg fant en sånn Romance Style-pakke på Radisson SAS-hotellet til 1795 DKK for to pr. natt:

This package includes

:hjerte: Luxurious accommodation

:hjerte: House champagne and chocolate covered strawberries served in your room

:hjerte: Breakfast for two in the signature Alberto K restaurant on the 20th floor

:hjerte: Complementary late checkout at 5 p.m.

Price

1,795 DKK for two per night

Tror jeg må regne litt på det før jeg bestiller. det er jo ikke så lenge til vi drar til Los Angeles. Men det hadde vært koselig å gjøre det i Valentine-helgen... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har sambo og jeg spist pansit. Jeg smakte det for første gang i jula, da mora til en broren min var sammen med lagde en stor porsjon til broren min :-) Jeg fikk ikke bedt om oppskriften, men fant en på internett. La til noen ingredienser som jeg husker var med, og tok vekk noen andre. Det ble veldig godt (men ikke like godt som det jeg fikk sist, da). Må nok krydre det litt mer neste gang.

Sambo og faren kjørte nettopp av gårde igjen. De skal til Biri for å se på en traktor :o Så de blir sene i dag. det gjør jo ikke noe, for jeg jobber som sagt helt til 2. Og har bakvakt resten av natten... Kommer til å være så trøtt :sove: Hvis ikke det skjer noe action, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, smileys jeg ikke har sett før! :blaveis: :fred::ironi::sarkasme: Ironi- og sarkasmeflagg var kult å få inn her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig spennende på jobb på barnevernvakta i går kveld/natt!! Tror jeg kunne tenkt meg å jobbe der :-) Fikk ingen akuttsaker, men fikk en del å gjøre (saker som kunne blitt akutte...). Og jeg kosa meg masse fodi vi tre som var på vakt hadde en skikkelig god tone! :-) Litt spennende å være inside hos politiet også, se hvordan de jobber osv. Åtte kjekke menn i uniform som satt og så på tegnefilm :ler:

Sovna i 3-tiden i natt og våkna ca 9 i dag. Umulig å sove mer!! Kjennes litt ut som jeg drakk i går... :-? Gleder meg til å jobbe i kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du...

Måtte inn og kikke litt i boka di etter den lille meldingen på en av trådene mine.... Kanskje vi bor like ved hverandre? Hihi... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...