Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Happy new year!!!

Nå er klokka nesten 05:00, 1. januar 2005... Jeg har nettopp kommet hjem fra nyttårsfeiring hos naboen. Sambo er fortsatt der oppe, derfor har jeg ikke lagt meg riktig ennå. Jeg liker absolutt ikke å legge meg så sent, for da føler jeg bestandig at dagen derpå er fullstendig bortkastet. Men nå har jeg tross alt fri fram til 5. januar, så da er det ok. :-)

Har hatt en kjempekoselig kveld! Vi satt ved middagsbordet i flere timer! Forretten bestod av most avokado med sort kaviar og klementinbåter. Vi hadde Blue Nun Gold Edition til. Hovedretten var som sagt kalkun med tilbehør (fikk masse skryt :-) ), og desserten sjokolademousse.

Vi gikk fra bordet i 22-tiden, og da sang vi litt PS2-Singstar Party en times tid før vi gikk opp til naboen. Da vi kom opp dit fortalte min venninnes date meg at han syntes jeg var veldig sjarmerende, og at han håpet at sambo og han kunne bytte date for natten... Men det var uaktuelt (men det er da alltid hygelig med komplimenter?? :wink: )! Ved rakettskytingen kl 24.00 sto de to (min venninne og daten) og klinte som fy, og de forsvant like etter... Har ikke sett dem siden, men de overnatter her hos meg og sambo... :wink: Naboen hadde mange koselige gjester, bl.a. to par som skal gifte seg omternt samtidig som meg og sambo. Så vi hadde masse å snakke om!! Kjempegøy! Dessuten fortalte sambos forlover og dama hans at de skal gifte seg sommeren 2006!!! :hoppe: Det er helt supert, for da kan vi planlegge sammen!!!!!!!

Nå vil jeg legge meg, og håper sambo kommer hjem snart! Hvis ikke våkner jeg når han kommer, og det er så kjipt!

Happy new year nok en gang!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen derpå... :-? Sovna i sekstiden i går (i dag??), og våkna rundt 10... Klarte absolutt ikke å sovne igjen!! Så det blir nok tidlig kveld i dag... er trøtt og litt uggen, men i forhold til mengden alkoholinntak i går er ikke formen så verst :wink: Er halvveis ferdig med oppvasken, og trengte en liten KG-pause. Skriver masse feil i dag, må rette på det jeg skriver hele tiden :o Mamma ringte og spurte hvor lenge jeg har fri rundt påske. Hun skal reise og besøke broren min i LA igjen, og det er mulig at jeg (og kanskje sambo) blir med. Jeg har veldig lyst, men det er midt mellom praksis og bacheloroppgaven, så jeg kan ikke ta meg mer fri enn den ferien jeg har.

Tenk at det er 2005!! I løpet av dette året blir jeg både kone og bachelor barnevernpedagog! Et viktig år i livet mitt, med andre ord! :-) Håper det byr på mange spennende opplevelser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår!

Høres ut som en trivelig nyttårsfeiring for dere i går!

Og heldige du da dersom det blir LA tur på dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du er innom Cilla! Godt nyttår til deg!! :klem:

Fram mot bryllupet 23. juli I ÅR (!!!) har jeg planer om å gjøre mitt ytterste for å ta meg godt ut på den store dagen! Skal ikke slanke meg, men har lyst til å stramme opp litt, og ikke minst ha god samvittighet for at jeg har vært flink!! :-) Det vil si at jeg skal spise sunt og mosjonere... Jeg spiser jo egentlig stort sett ganske sunt, men nå skal jeg altså gjøre det mer bevisst. Når det gjelder mosjon så kommer jeg til å prøve å røre på meg så ofte som mulig, ved å sykle, gå tur, svømme og gjøre litt styrketrening hjemme (hørt det før??? :roll: ). Det er ikke snakk om store greiene, det kan jeg ikke love meg selv, men jeg tror alle monner drar. Ikke minst skal jeg være flink med småting som å ta trappene i stedet for heisen, og å sykle til butikken i stedet for å ta bilen... For å legge litt ekstra press på meg selv, har jeg planer om å dele det jeg gjør med dere! Jeg kommer til å skrive ned mosjonen jeg får, og alle utskeielsene jeg har i matveien... :ler: Så får vi håpe det kommer til å bli gøy å være flink jente!!! :heiajente:

(Må nesten legge til at jeg har bestemt at denne helgen er unntatt fra planen :oops: Siste dagene i ferien liksom... :flau: Et sted må vi jo gjøre av resten av julegodtet... :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig dagen derpå-dag! Sambo har sett ringenes herre 1 og 2, og er godt i gang med nr 3... :ler: Dette har han ventet lenge på!! Jeg har for det meste sittet her på KG... Noen venner kom innom for å hente bilen og ble her en times tid. Koselig! Nå er det på tide å legge seg, sov tross alt ikke mye i natt!!

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Kast mynter i en ønskebrønn sammen! (Utenfor kapellet vi skal gifte oss i er det faktisk en gammel "ønskebrønn"!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov lenge i dag! Etter frokosten gikk jeg rett hit til KG. Må utnytte de siste fridagene... :-)

Har tenkt oss på kino for å se Alexander etterpå. Den går på et dumt tidspunkt; 15.30-18.30. Hadde håpet den gikk litt senere. Men det er siste dag den går, tror jeg. Håper sambo rekker hjem i tide,da. Han kjørte nettopp til byen for å hjelpe broren med bilen...som vanlig :-? Kjekt å ha en praktisk anlagt person i familien... (jeg nyter godt av det jeg og :sjarmor: ).

Nå skal jeg rydde siste rest etter nyttårsfeiringen (orket ikke alt i går :( ), dusje og henge opp klesvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ingen tur på kino... Sambo var hjemme ti på tre, og mente han skulle rekke å dusje og ordne seg og kjøre inn til byen (1,5 mil), finne parkering og kjøpe billett før filmen begynner halv fire. Men sånt stress orker jeg ikke!!! Har som sagt ikke så utrolig lyst til å gå på kino midt på dagen likevel, så... :-? Kan kanskje benytte dagen til å røre litt på meg, som en start på mitt nye og bedre levesett?? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo visst ble det kino likevel! Men en annen film - prinsesse på prøve 2... Ikke akkurat en knallfilm, men litt søt var den da :-) Tror det var en som satt i salen og kastet opp, det kom en forferdelig spylukt 3-4 ganger. Jeg takler absolutt ikke sånt og var på vei til å gå, men endte opp med å sitte med genserermet foran munn og nese... :oops: Godt det er mørkt i en kinosal!!

Etter kinoen gikk vi på restaurant. Vi gikk på La Grotta, og der traff vi broren min og noen kamerater av han. Vi syntes det ble litt teit å sette oss der med vår "romantiske middag", så vi gikk til en annen italiensk restaurant. der spiste jeg meg stappmett på urtetagliatelle med kongereker, blåskjell og lime. :sikle:

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Dans tango!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens to do-list:

Forberede meg til praksisstart

Sette forrige termins rotete papirer i permen sin

Skrive handleliste

Handle og sende post

Gå tur

Bake

Rydde

Planlegge ukens middager (så jeg får handlet inn)

Henge opp klær

Lage middag

Rydde vekk juletre og julepynt :-(

Gratulere pappa med dagen :bursdag:

Det er tydeligvis slutt på ferien!!! Altså bør jeg ikke sitte her stort lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått unna en god del på lisa mi nå! Deilig! Tror jeg begynner å bli syk. Eller, det vil si at jeg har hosta skikkelig stygt i snart 3 uker, men hele tiden tenkt at sikkert snart skulle gå over. Men i dag er det altså verre :-( I tillegg til hosten føler jeg meg helt "tett" i hodet (huff, det hørtes ikke helt bra ut... :tunge1: ). Hører dårligere enn ellers, og det suser i hodet, tett i nesa osv... Men føler meg ikke syk på noen annen måte. Håper det ikke blir verre, praksis starter om to dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orka rett og slett ikke å skrive i går kveld. Var i elendig form og la meg kl 21! Har våkna mange ganger i natt med bankende hode, tett nese, tørr munn osv. Nyser i et sett :ler: (det er litt morsmt det se!) Ikke spesielt gøy at jeg MÅTTE stå opp i dag! Skal i møte på skolen kl 12, og er støttekontakt fra 16-20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :-)

Nå er jeg hjemme for kvelden. Hadde bare det ene barnet i dag, så det var litt mindre jobb (ok siden jeg er syk, mener jeg :wink: ). Nå skal jeg bare slappe av med sambo og vente på at siste episode av Judging Amy skal begynne :cry:

I morgen er det min første dag på nytt praksissted!!! Gleder meg masse og gruer meg litt...

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Fest en rose til bilruten hans/hennes :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste meg skikkelig i praksis! Mange koselige mennesker jeg kjente fra første praksis, og noen ukjente som også var veldig hyggelige :-) :-)

Var med på noen møter, og leste noen saker. Fikk lest pensum og jobbet litt med lærekontrakten også!!! Kjempeglad for det, spesielt for at jeg er i gang med pensum!! Har det med å komme i gang litt sent...

Har nettopp spist middag (bare en lett suppe, da), og nå ringte mamma og spurte om vi ville komme til dem og spise pizza, siden lillebror drar tilbake til LA fredag morgen. Så da blir det to middager på oss i dag (eller regnes pizzaen som kveldsmat kanskje?? :wink: )

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Heng et minnerikt bilde av dere to på kjøleskapdøren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops! Der var jeg på side 2... :-? Er mange aktive dagbokskrivere her i dag skjønner jeg! Har hatt en spennende dag i praksis, fått litt eget ansvar, og sånn liker jeg :-) Var i et spennende møte også.

Ettermiddagen har vi brukt til å planlegge bryllup. Først og fremst for å få budsjettet i orden. Fikk litt større budsjett i dag :sjarmor: Men utgiftene baller seg på, det er jo så mye vi (jeg?? :oops: ) bare MÅ ha!!! Men dette skulle jeg vel heller skrevet i bryllupsplanleggeren... er ikke så aktiv der, se...

Vel, vel. I morgen har jeg fri, og det skal bli DEILIG!!!!!!!

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Hold en tosom nyttårsfest borte eller hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag dro pappa og lillebror avgårde til Gardermoen for at lillebror skulle riese tilbake til Los Angeles. Men det viste seg at han han skulle dra sammen med er syk og ikke orket en så lang flytur. Så de fikk utsatt reisen til i morgen, og er nå på vei hjem fra Gardermoren igjen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjølelsen er så plagsom!! Den stygge hosten har jeg hatt i nærmere fire uker, og den siste uka har jeg også vært tett i nesa, hatt øresus, hørt dårligere osv. Dette forstyrrer meg når jeg er på jobben på praksisplassen. Blir ukonsentrert og føler at jeg ikke får med meg alt som skjer. Så nå tenkte jeg at jeg skulle ringe legen...og tror dere ikke de stengte telefonen for fem minutter siden :evil: ?? Får se hvordan det går i helga, og evt ringe på mandag. Tror ikke det kvalifiserer for legevakten akkurat :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ikke være syk på mandag da! Veileding vettu!

Tror jeg hadde blitt relativt sur jeg om veilederen min hadde tatt to uker ferie. K kan ikke være særlig blid?

Det har som veilederen min sa i dag vært en veldig "treg" uke dette her men vi fikk se om det ikke skjedde noe mer neste uke!

Har du eget kontor eller pc tilgang hele tiden? Jeg har bare en pult uten pc, og så kan jeg låne pc'n om den ikke er i bruk. Hadde ikke gjort noe med en pc nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv: er nok på bedringens vei! :-) Tror K. kjeder seg litt, men hun får nok bli med noen av de andre ut på ting etterhvert. Jeg har ikke eget kontor eller noe sånt, og har foreløpig bare hatt pc når veileder ikke har vært der. Men de jobber jo turnus på min avdeling, så det er alltid noen ledige kontorer.

Kvart på ni fant sambo og jeg ut at vi hadde sittet lenge nok foran tv, så vi dro på oss lue, skjerf, hansker og jakker og gikk en lang tur ned mot vannet, der vi leide hus før vi kjøpte det vi bor i nå. Det var kjempekoselig å gå rundt og se inn i vinduene i husene og prate om bryllup og fremtiden og planene vi har for huset vårt... :klem2:

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Gi en gave fra et uforglemmelig delt minne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...