Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lykke til med julepynting hos bestemor!
:nisseblunk:

Tror jeg tar det i morgen i stedet. Det er ca 2-2,5 mil til henne, og i morgen skal jeg kjøre forbi på vei til mamma og pappa. Så da kan jeg jo kjøre hjemmefra litt tidligere enn jeg hadde tenkt, og være hos henne en times tid.

Føler meg i skikkelig dårlig form nå. Vet ikke om det er pga lite søvn eller fordi jeg begynner å bli syk. Har vondt i halsen og er tung i hodet. Var nettopp i butikken for å kjøpe frimerker, og da kjøpte jeg seigmenn, nonstop og melis. Så jeg skal sette sammen og pynte pepperkakehus nå.

Ringte praksisstedet for å snakke med den nye veilederen, men hun var opptatt og jeg fikk beskjed om å ringe tilbake i morgen mellom 10 og 14. MÅ IKKE GLEMME DET!!!

Jeg venter sånn på å høre fra Plan om Plan-fadderbarnet mitt!! Håpet noe skulle dukke opp i posten i dag, men det var bare reklame :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det pause i håndballkampen. Sambo ligger og dupper av på sofaen, og jeg tror ikke jeg får problemer med å sovne i dag jeg heller :sove:

Gleder meg til i morgen! Jeg skal pynte hos bestemor og handle julegaver. Deretter skal jeg hjem til mamma og pappa, for lillebror kommer jo hjem fra Los Angeles i morgen!! Jeg har lovet å bake scones til han kommer... Sambo kommer etter jobb, og vi skal spise middag sammen alle sammen. Til og med småtrollene :kose: !

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Start egne tradisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er så flink jeg, med både det ene og det andre. :) Heldig du er som har juleferie nå, den er nok velfortjent. Bare i morgen og mandag igjen så har jeg litt fri jeg også. Det skal bli godt.

Koselig at du følger med på mine gleder og frustrasjoner ang kjøkken. :ler: Får kanskje sende deg et bilde når det er ferdig.

Ha en fortsatt fin kveld og håper du får sove godt i natt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midnattsol: Takk for koselig hilsen! Vet ikke om jeg er så flink, men... Har kjempelyst til å se bilde av kjøkkenet når det er ferdig! :-)

Det var ikke så lett å sovne i går heller, men det var kanskje fordi jeg så litt ekstra lyst på det og la meg ca 20.00 :o Så jeg sto opp litt over 22, og godt var det, for da fant jeg mobilen min med wap'en PÅ!! Tør ikke å tenke på regninga :-? :-?

Da jeg sjekka mailen nå, så jeg at jeg hadde fått mail fra en kunstner som heter Erik Formoe. Jeg fylte ut et skjema for flere måneder siden, der man kunne vinne en litografi av ham, og jeg var trukket ut som vinner! Så nå har vi snart kunst til en verdi av 3000 kroner på veggen! Det er en god start... :wink: (håper bare det er noe vi VIL ha på veggen da :oops: ).

Om et kvarter forsvinner strømmen og blir borte i tre timer. Det har ikke blitt helt lyst ute ennå, så jeg må nok famle meg fram til dusjen :briller: Innen strømmen er tilbake har jeg nok dratt, har jo masse å gjøre i dag! Om tre kvarter lander lillebror på Gardermoen!! Gleder meg (og det er best for han at han ikke har glemt scrappingtingene mine!!! :fy: )!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verden er syk ja..

Du trenger nok ikke beskymre deg for at wapen står på for den betales ettera kilobyte som blir lastet ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre liv!!

I dag har jeg hadlet julegaver, og har bare to stk igjen - lillebror og en venninne. Gaven til sambos far og hans samboer gjenstår også, men den skal sambo ta seg av. Og dessuten vet vi hva vi skal kjøpe (peissett), det er mer enn hva jeg vet om de to andre... :-?

Det var selvfølgelig veldig koselig å se lillebror igjen! Han og jeg var en liten tur på kjøpesenter, og besøkte farmor og bestemor. På ettermiddagen spiste vi middag hos mamma og pappa. Jeg fikk scrappingtingene også - så mange fine ark :hoppe:

Nå er badet ferdig flislagt, nå gjenstår fugemassen. det blir utrolig fint!! :-)

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Klin på kino...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet med vondt i hodet og halsen i dag :murvegg:

Orket ikke å gjøre alt jeg hadde planlagt, men var en liten tur hos mamma, og fikk kjøpt meg en ny genser og to nye topper i byen. Er nemlig bedt bort i dag, på middag til naboen. Kjenner nesten ikke naboen, og det kommer et par til som vi ikke kjenner i det hele tatt :-? Gruer meg litt, og da hjelper det i allefall å ha på seg noe man føler seg vel i... Skal ikke være der før om et par timer, så jeg rekker håndballkampen først, i hvertfall en liten titt innimellom skifting, sminking og ordning av hår...

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Hold på hemmeligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var ikke formen helt på topp... Det ble både sent og fuktig i går :perebrus: Hadde det superkoselig!! det var bare vi som var gjester der, og vi rakk derfor å bli godt kjent med hverandre. Og vi har kjempegreie naboer :-) :-)

I dag var jeg innom Erik Formoe og hentet bildet jeg vant. Det var fint!! Må få er ramme på det så det kan henges på veggen. Deretter var det julefeiring hos mamma og pappa (for ungenes skyld). Nissen kom, og barna var sååå spente, og kjempeglade for gavene de fikk!!! Da er det koselig å gi gaver :kose: !!

Etter at barna hadde dratt ble sambo og jeg igjen hos mamma og pappa for å spise pizza og se finalen i håndball-em. Kosa oss masse, og det var jo selvfølgelig kjempegøy at Norge vant :hoppe: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les på 17. desember, jeg skrev det der :wink::wink:

Jada, det var virkelig den ekte nissen!! Og han var kjempesnill! Hadde til og med tatt med en liten gave fra nissemor :nisseblunk:

Når og hvor skal vi treffes på torsdag da? Greit å bestemme det, dagene flyr jo av gårde! Gleder meg :-) ! Nevnte det for Marianne, kanskje hun blir med. Hun skal visst kjøpe julegave til oss, så da blir det en ekstra å kjøpe til... Koselig det altså! De siste årene har det dukket opp smågaver fra venner jeg ikke har kjøpt noe til, ganske flaut å ikke ha noe å gi dem. Så kanskje lurt å ha noe på lager i år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du en eller annen kafé er åpen på den tiden da? Tobias eller malenkis kanskje?? Dere kunne jo kommet hjem til meg, men det er kanskje litt vanskelig hvis du ikke har bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om mamma skal jobbe. Om hun avspaserer så er det fare for at jeg får låne bil da.. Skal høre i morgen. Ellers om marianne er med så kan ho plukke meg opp på veien da.

Ellers så åpner tobias kl 11 da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fått masse julemat... De som jobber på Gilde får en stor eske med mat før jul. Den inneholder bl.a. sylte, ribbe, julepølser, leverpostei osv. Mamma kjenner to stk som jobber der, og begge er muslimer. De spiser ikke den maten de får fra Gilde, så derfor gir de eskene med mat til mamma hvert år. Mamma og pappa klarer ikke å spise opp alt, så de gir halvparten til meg og sambo...og vi gir litt av det til faren til sambo (vi orker f.eks ikke å spise fire store julepølser selv... :-?) Jobben til sambo kjøper inn ostepakker til de ansatte, så han kom hjem med en stor eske full av forskjellige oster her om dagen :-) Det liker jeg bedre enn julemat... :sjarmor: Så nå kan julen bare komme!!

Nå er himmelen blå, sola skinner, bakken, trærne og hustakene er hvite av snø... Julestemning!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...