Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arwen: så koselig at du stakk innom! :vinke:

Nå har jeg akkurat satt i gang med julegaven til mamma og pappa: male frostmaling i gull på rødvinsglass (med svamp). Har gjort ferdig første strøk på et glass nå, men synes det ser mest ut som om glasset er rullet i sennep... :-? :-? Venter litt med å male de andre, jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri i dag også, jeg! :-) Det vil si, jeg har fri fra skolen, men har litt skolearbeid som jeg må få unna. Også er jeg jo støttekontakt på tirsdager, så jeg skal hente barn på sfo i dag... :-) Det blir koselig, det!!

I går fikk jeg ikke bare bestilt bryllupsreisen, men jeg fikk bestilt sko til brudekjolen også! Etter link i KG, SÅ KLART!!! Når jeg er ferdig gift, må jeg nok takke for all den gode hjelpen jeg har fått her inne!! Og takk til Liv, som introduserte KG-verdenen for meg!!!! :blomst:

Nå skal jeg aller først spise frokost. Så skal jeg begynne å forberede meg til en prøve vi skal ha på skolen før juleferien. Håper å få lest ferdig en pensumbok også. SÅ skal jeg bestille scrappeutstyr fra usa! Lillebror går jo på skole der, og kommer en tur hjem til jul, så han kan ta det med for meg! Sparer toll og porto på det. Gleder meg til å plukke fra nettsidene!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt massevis av papir og litt embellishments hos lifetime moments! Handla for over 67 dollar! Passer vel litt dårlig rett før jul, men det er jo nå jeg har sjansen!! Tror egentlig ikke Lillebror har plass til alt sammen i kofferten... Han har jo med seg julegaver hjem. Men det blir vel uansett billigere hvis jeg får han til å videresende pakken som gave?!

GLEDER MEG TIL Å FÅ DEN!!!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::sinna::kjempesinna: ÅHH!!! Blir så utrolig PROVOSERT av tråden "fikk du ris som

barn?"!!!!!!!!! :kjempesinna::sinna::frustrert:

Skal ikke nevne navn, men det er et par mannfolk der inne...... :kjempesinna: (noen som tenkte på waco???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lett og finne dagboken din, men den ligger på K-O!!

Hvorfor det??

Dette har liv sagt til meg også, jeg har bare ikke kommet så langt som til å flytte den... :oops: Tenkte at siden dagboken heter "...og her er dagboka til søndagsengel?", skulle den ligge på o. Men der tok jeg visst feil :ler:

Jeg fikk ikke oppgitt porto på det jeg bestilte fra lifetime moments, så det kan jo bli spennende :-? Vet ikke hvor lang tid det tar å få det heller. De holder til i california, og der bor broren min også, så det tar nok ikke så lang tid før det kommer fram til han. Men til Norge må man sikkert beregne ganske god tid.

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra støttekontaktjobben min. Kosa oss i dag også! Var på idrettsskolen... Holder på med å lære dem å lese, og de er så stolte når de får det til! Kjempesøtt :kose:!!

Mamma har fått litt interesse for scrapping! det er moro det!! Hun hadde vært innom en butikk i dag og blitt fortalt om scrapping fra a til å... (dehadde tydeligvis ikke mange kunder... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått til glassene til foreldrene dine?

Ja, fant noen på Nordby. Har ikke fått malt på dem ennå, da :-) Husker du cd'en med canon-programmet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fin dagbok du har! Er nybegynner på kvinneguiden, så litt spennende dette med å skrive i dagbok...

Ble forresten inspirert til å lage pizza ut fra ett av innleggene dine. Så nå står deigen til heving på kjøkkenet her hos meg!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant noen på Nordby. Har ikke fått malt på dem ennå, da :-) Husker du cd'en med canon-programmet??

Nå så jeg at du skrev FÅTT TIL, liv! Trodde du lurte på om jeg hadde fått tak i! Nei, har ikke fått til, men har ikke prøvd mer heller. Skal gjøre det til helgen, tenkte jeg!

Binke: koselig at du stakk innom!! Du får begynne å skrive dagbok du også!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapellet vi skal gifte oss i kan du se her. Man ser jo ikke hele på bildet, men det er veldig koselig! Det er på et kjempekoselig museum.

Blomstene som skal være "tema" for bryllupsdagen, er hvite Calla. De kan du se her (Det øverste bildet som er helt for seg selv)

Skal ha dem på invitasjoner, bordkort, program, i brudebukett, dekorasjoner, på servietter (i hvertfall til kaffen) og på bryllupskaka. Tror det blir fint!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig trivelig dagbok du har! Er akkurat ferdig med å sniklese i den... Må si jeg kjenner meg igjen i dine beskrivelser av studentlivet.. Det er farlig med studiedager, ender så lett med at man istedet for å lese blir sittende på KG! Lykke til videre med bryllupsforberedelser og studier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vivekke! Koselig at du snikleste litt! :vinke:

Jeg har kjøpt en bok på salg. Den heter "Jeg elsker deg. 1001 måter å si det på". Tenkte egentlig den skulle pakkes inn i julekalenderen til sambo ( :wink: ), men tenkte at det kanskje er lurt for meg selv å ha en slik liten bok i bakhånd av og til... Kan jo hende jeg finner noe koselig å overraske med i blant! :ler: Tenkte jeg skulle dele tipsene med dere også, så fra nå av kommer jeg til å skrive inn et nytt kjætlighetstips hver dag (så får vi se da, om jeg holder på i 1001 dager... :P )

Det er så pent med snøen synes jeg!! Blå himmel, solskinn og snø som knirker under skoene! Det gir meg julestemning :nisse: !! I tillegg er det fredag og helg! DEILIG!!!! Sambo og jeg skal slappe av hjemme i dag, og i morgen får vi overnattingsgjester (de jeg er støttekontakt for). Satser på at naboen har fått masse reker i trålen i dag, for da blir det ferske reker i kveld :sikle:

Jeg får vel sette i gang med den obligatoriske fredagsrengjøringen, så jeg kan slappe av og nyte resten av kvelden!

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Kyss under månen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så tidlig du var hjemme fra skolen da! kom akkuratt inn døren her..

Ganske greit å slippe å pendle, ja :wink: !! Synes jeg, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har sambo og jeg kost oss med reker og hvitvin, og straks blir det sjokoladekake til dessert :sikle: Er bare en rask tur innom her før jeg skrur av pc'n...

Skal bestille hotell i Gøteborg fra 18.-19. desember! Skal dra med faren til sambo og dama hans, de spanderer!! Var der før jul i forfjor også, kjempekoselig på Liseberg da!! Gleder meg til å gå der på kvelden blant massevis av lys, boder hvor man kan kjøpe julepynt og godteri, kjøpe rødvinsgløgg og kose oss! Blir vel litt shopping i byen også :wink: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snø og nydelig vær i dag også! Perfekt for en lørdag :-) !! Sambo og jeg spiste en lang og god frokost som ble avsluttet med sjokoladekake :oops: Det har vært ganske kaldt i natt, og Sambo foreslo at vi skal ønske oss varmepumpe til bryllupet! Det var en god idé, så jeg har sittet og lest om varmepumper på nettet... :ler: Har begynt å tenke på å ta en mastergrad. Er ferdig med bachelorutdanningen til sommeren, og føler at jeg ikke har noe imot to år til. Er fortsatt 22 til sommeren, i dette yrket er det vel heller en fordel at jeg er 24-25 når jeg begynner i jobb!? Men da må jeg sannsynligvis pendle til Oslo, vet ikke om jeg holder ut :-? !!! Vet du noe om dette liv?? Og universitetet krever vel mer av meg en høgskolen, sånn med tanke på at vi nå har en del obligatorisk fremmøte, som gjør at jeg MÅ på skolen selv om jeg noen ganger heller ville gjort noe annet... Hvis jeg da i tillegg skal helt til oslo??? (Er det noe i Halden, tro??) Skal til mamma for å hente barna nå, så da kan jeg kanskje diskutere det litt med henne...alltid gode råd å få hos mor :wink:

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Ta skumbad sammen, og tenn stearinlys langs kanten av badekaret (haha, veldig aktuelt når vi er barnevakt for to barn i kveld... :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet litt om mastergraden ja... Har ikke bestemt meg selv enda.

Masterstudier vi kan søke på i oslo er spesped. og bare pedagogikk og Sosiologi(da må vi ha godkjent tverrfaglig bachelorgrad med minst 60 eller 70 studiepoeng i sosiologiske emner.)

I noen av masterutdanninene foregår all undervisning foregår på engelsk: Special Needs Education, Comparative and International Education, .

For å komme inn på noen av de engelske så må vi ta en engelsktest ..

"Students from non-English speaking countries are required to have passed one of the following tests: TOEFL test with at least 550 points, IELTS test with at least 6.0 points."

I Bergen derimot er det et intressant masterstude i barnevern... Hmm nesten så en vurderer å ta det over nett. Det skal være et masterstudium i halden også men det er på deltid.

http://www.evu.hiof.no/index.php?ID=1216&l...le=messageboard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...