Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Allerede onsdag, og jeg har ikke skrevet siden søndag!! :o

Mandag begynte vi så vidt å planlegge bryllupsreise! Det var så gøy at jeg rett og slett ikke tenkte på å ta en tur innom dagboka :sjarmor: Før vi bestemte oss for å gifte oss, hadde vi bestandig store planer for bryllupsreise, som safari i kenya eller en liten bungalow i malaysia osv. Men nå har vi begynt å se etter noe som ikke koster like mye, og som ikke krever at vi er borte i mer enn en uke (jeg regner med å være i ny jobb på den tiden, vil ikke be om flere ukers fri midt i fellesferien!). Så nå har vi (foreløpig) bestemt oss for å reise til Korsika, til en liten landsby som heter Pietra Corbara. Fikk tips her i KG om at det er en helt nydelig øy, og fant "bryllupsreisepakker" i flere prisklasser på www.korsika.no. Jeg tror det blir noe annet enn en vanlig sydentur, og det er nettopp det vi vil på bryllupsreisen :hjerter: .

I går hadde jeg fri fra skolen, men fikk ikke lest noe som helst :-? fordi jeg fortsatt lette etter alternativer til bryllupsreise på nettet (fare for at det samme skjer i dag... men jeg har bestemt meg for å lese feridg én bok i allefall!!). Fant flere reiser til under 10 000 (den til Korsika kommer på 12700), men det var mer turiststeder, så det blir nok ingen av dem.

I går ettermiddag var jeg støttekontakt som vanlig, og Sambo og jeg så på Judging Amy og Friends før vi la oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Cilla! Ja, jeg er veldig fornøyd med kjolen!

Nå har jeg sittet foran pc'n mesteparten av dagen IGJEN!! Det er virkelig ikke sunt for meg å ha så mange studiedager! Har så vidt tatt fatt på en ny bok i bunken med pensum, og oppdaget (til min store fornøyelse :ler: ) at det som står i boka er nesten det samme som jeg har lest i en annen bok + det samme som vi har hatt om på forelesningene den siste tiden. Så da blir det faktisk skumlesing med god samvittighet :wink:

Har chatta ganske mye på msn med liv i dag også. Vi går i samme klasse, men hun visste ikke at jeg var søndagsengel? før hun kjente meg igjen på det jeg skrev her i dagboka :kul: . Hun visste ikke engang at vi hadde satt bryllupsdato :tunge1: !!! Hun tilbød seg å hjelpe til på den store dagen da! Snille liv!!!

Jeg har ikke bare sittet foran pc'n i dag, da. Har ringt og ordnet med litt forskjellig til bryllupet, bestilt synstest, vært i kontakt med Korsikaferie og, som sagt, lest litt pensum. Har laget fuglemat også. Sånne klumper til å henge i trærne, av delfiafett og fuglefrø. Lærte det på barne-tv da jeg var liten, og har laget det hver jul siden... :ler:

Nå er flisleggeren i kjelleren og holder på med badet! Gleder meg til å se!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!! Nå er det helg helt fram til onsdag for meg!!! :tunge1: Skal bli utrolig deilig!!! Har vært på skolen i dag. Hadde utrolig vondt i hodet og øynene, og har hatt det siden lørdag! Skal til optikeren i overimorgen for å sjekke om synet kanskje har endret seg litt (var det sist da jeg var 18 - det er 4 år siden...) Har lesebriller, men bruker dem veeeldig sjelden!! Må vel kanskje bli flinkere, orker ikke å ha det sånn som nå. Skal prøve å ikke sitte så mye foran pc'n fremover - kanskje det hjelper litt?

Nå skal jeg i gang med middagen!! Sambo blir sen i dag, og jeg har tenkt å dra og svømme senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg usikker på om det blir svømming. Glemte det faktisk, og kom på det nå nettopp. Må i såfall dra om ca 20 min, og har nettopp satt et brett med boller i stekeovnen... Har enda et som skal stekes etter dette! Kan forsåvidt dra i svømmehallen etter det, det er åpent til 21.30... :-? Åhh..vet jeg kommer til å være sur på meg selv hvis jeg ikke drar, men må si det frister veldig lite å gå ut i "kulda" (er varmegrader, da) og å drive å skifte og styre... sist var jeg frossen helt til jeg sovnet også!! Har liksom bestemt meg for at etter nyttår skal jeg VIRKELIG komme i gang med å trene... men det skader jo ikke å begynne nå! Må innrømme at det hadde vært koselig å ligge på sofaen foran tv med sambo etterpå, spise nybakte boller og være kjempefornøyd med meg selv fordi jeg faktisk dro å svømte selv om jeg ikke hadde lyst!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEDTUR!!!!!!!! Jeg pakka sekken og kjørte til svømmehallen. Parkeringsplassen var stappa full av biler, og da jeg så inn glassveggen til svømmebassenget, så jeg av det var fullt av folk! Flest gutter på min egen alder, sikkert et fotballag!! Så jeg snudde :oops: :oops: :oops: Følte ikke for å sprade rundt med blek vinterhud akkurat da... Utrolig irritert på meg selv, men sånn er jeg! Sambo ringte akkurat da jeg kom inn døra hjemme. Han er på vei hjem, så da sliopper jeg i hvertfall å kjede meg resten av kvelden. Jeg fikk ut litt av frustrasjonen, og han sa at hvis jeg ville, kunne vi dra å svømme sammen i morgen kveld. Så da er det ennå ikke for sent å kunne si at jeg har trena denne uka også... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEDTUR!!!!!!!! Jeg pakka sekken og kjørte til svømmehallen. Parkeringsplassen var stappa full av biler' date=' og da jeg så inn glassveggen til svømmebassenget, så jeg av det var fullt av folk! Flest gutter på min egen alder, sikkert et fotballag!! Så jeg snudde :oops: :oops: :oops: Følte ikke for å sprade rundt med blek vinterhud akkurat da... Utrolig irritert på meg selv, men sånn er jeg! Sambo ringte akkurat da jeg kom inn døra hjemme. Han er på vei hjem, så da sliopper jeg i hvertfall å kjede meg resten av kvelden. Jeg fikk ut litt av frustrasjonen, og han sa at hvis jeg ville, kunne vi dra å svømme sammen i morgen kveld. Så da er det ennå ikke for sent å kunne si at jeg har trena denne uka også... :wink:[/quote']

guri! Så snill sambo du har som faktisk tilbyr seg å svømme sammen med deg.

Frode satt alltid bare hjemme etter jobben. Han ville helst ha middagen klar og en iskald murer. Jeg luftet bikkja aleine, klippet plenen, skiftet til vinterdekk og lagde middag. Til slutt orket jeg bare ikke mer.

Jeg er en mye mer lykkelig person idag. Uten Frode - selv etter 18 år sammen.

Vel, nå sklir jeg veldig ut av sporet. Nei, samboen din høres ut som en utrolig mann som gjør så mange småting som å ringe hjem og si at han er på vei o.l.

Ville bare dele det med deg.

Nå må jeg støvsuge...hihi...har faktisk kjøpt meg en ny støvsuger og er SUGEN på å prøve den... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk meg å være lys våken kvart over åtte når jeg har fri :-? !!! Nå blir det en laaang dag!! Tror jeg skal sette i gang med å gjøre rent rett etter frokosten, så kan jeg bruke resten av dagen til hva jeg vil!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jaja, så var kvelden her... Har nettopp vunnet en auksjon på scrapping.no :heiajente: ! Kjøpte to PPer jeg skal bruke i albumet sambo får når vi gifter oss.

Har brukt litt tid på å lete etter bryllupsreise i dag også. Vi har jo snakket om Korsika, men lurer nå på å dra til Egypt i stedet. Greia er at hvis vi reiser til Egypt, kan vi unne oss et skikkelig LUKSUShotell fordi det er billigere der enn på Korsika. PÅ Korsika hadde vi sett oss ut et av de billigste og enkleste hotellene. Dessuten hadde Korsika Ferie mange villaer til utleie, som ikke blir så veldig dyre hvis vi er fler som leier den sammen. Så det kan vi jo gjøre i andre ferier. Bryllupsreisen vil vi selvfølgelig ha for oss selv :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gjort masse!! Har vært hos optikeren og sjekket synet, og fikk beskjed om at synet ikke var endret, men at jeg kunne prøve med en annen type glass i brillene som han trodde ville hjelpe. Ja, så var det bare det å bruke brillene, da :-? Etter at jeg var ferdig, dro jeg og mamma til byen. Var ute i mange timer, handla masse og spiste på La Baguette. Jeg fikk til og med ny mobil av mamma!! Helt uten videre, og like før jul og alt!! Ble en Sony Ericsson K500i, så nå kan jeg både filme og ta bilder med telefonen jeg også :-) :-) :-)

Mamma og jeg kjørte bestemor til "fest" for eldre på Stabburet også. Koselig at hun fikk seg en tur ut, det er ikke så lett for henne!

Nå skal jeg lage mat, ostegratinerte fylte squash! Det blir nok godt! Sambo har vært oppe og lånt noen filmer av naboen, så det blir vel film i kveld også.

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsdag...

Dro ganske tidlig til Sverige i dag sammen med Sambo. Fant ut at det er den tredje helga på rad at jeg er der (var jeg ikke harry før, så er jeg det vel nå... :-? ) Skulle bare titte litt i kjøpesenteret på Nordby. Fikk handlet noe småtteri og mat. Sambo kjøpte en dvd-film som faren fikk i farsdagsgave.

Besøkte faren til sambo en times tid. Ble noen kakestykker der, før vi dro på middag til mamma og pappa. Farmor var også der. Spiste deilig hønefrikassé! Elsket det da jeg var liten, men hadde ikke spist det på mange år! Det var fortsatt kjempegodt :sikle: Også ble det enda mer kake, da. Blåbærpai med krem!!!

Nå skal vi bare slappe av et par timer, og så er det leggetid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: BRYLLUPSREISEN ER BESTILT!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det ble Korsika likevel, syntes det virket som et bedre og mer romantisk alternativ for bryllupsreise, framfor Egypt, som vi også vurderte, men som er fullt av turister! Vi reiser til Korsika 30. juli, en uke etter bryllupet. Flyet går bare på lørdager. Tror det kan være godt å ha en uke hjemme før vi reiser, sambo har sommerferie likevel, og antakelig har jeg det også (nyutdannet i juni, sikkert fremdeles jobbsøker...). Så da kan vi kose oss som nygifte hjemme før vi reiser, bruke båten, se litt mer til gjestene som er tilreisende osv., og glede oss til å reise! Tror det blir PERFEKT!!! Har bestilt rom på et hotell som ligger på stranda (det ble ikke et av de med lavest standard likevel :-) :-) ), og har leiebil hele uka. GLEDER MEG!!! (Og det er mamma og pappa som betaler!! :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...