Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Ja, her er det snø!!! Ikke veldig mye, men nok til at det dekker bakken... Koselig!!! Nå har jeg storrengjøring. Tror faktisk ikke jeg har vasket så nøye siden vi flytta inn :oops: Men nå blir det i allefall gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg irritert på den amerikanske ambassaden! Selv om det angår broren min og ikke meg... Da han flyttet til USA i august, var det så vidt han kom gjennom passkontrollen på flyplassen fordi det var noe rart med visumet hans. Det viste seg at den amerikanske ambassaden i Norge hadde gitt ham feil type visum. Det førte bl.a. til at han ikke kunne reise på ferie ut av USA som han hadde tenkt til i november, fordi han ikke ville bli sluppet inn igjen... Han kontaktet ambassaden i oslo og fikk tid i dag kl 11 for å ordne det. Så i dag kjørte han inn til Oslo, og hadde med seg en kamerat slik at de kunne gå i byen etterpå. Det viste seg at fler hadde avtale om å være der kl 11, så det var kø. De sto ute i kulda i fire timer. Da kom det en og hentet passene og ga dem beskjed om å komme tilbake kl 16 for å hente visumet. Da de kom tilbake viste det seg at bare to av visumene var ferdigbehandlet. Så han måtte dra hjem uten... De sa at de kommer til å ringe når visumet er ferdig, og at han da må komme og hente det innen kl 16 samme dag. Så utrolig dårlig service :kjempesinna: ! Det er ikke alle som har mulighet til å ta en svipptur inn til oslo uten å ha planlagt det på forhånd! Det er i allefall kjedelig når han bare skal være her i 2 uker! Da er to dager på ambassaden ganske bortkastet tid!! :kjempesinna::kjempesinna: Dessuten er det ambassaden som har gjort en feil i første omgang, så de budre prioritert hans visum synes nå jeg! En av de som ventet hadde reist langt for å få visumet, og han og søsteren på 7 år sto i like mange timer og ventet. De var nødt til å ta inn på hotell fram til visumet er klart! Skulle hatt krav på erstatning!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt storrengjøring, og nå lukter det grønnsåpe! deilig!!

Dro til byen for å møte en venninne i sted. Vi har ikke så veldig mye kontakt. Jeg forstår egentlig hvorfor, vi hadde ærlig talt ikke allverdens å snakke om... Vi er på en måte på hver vår planet... Hun snakker stort sett om gutter jeg ikke aner hvem er. Men hun er snill da! :-)

Venter på telefon fra en annen venninne. I går skrev hun at hun akulle ringe meg i dag, men hun har fortsatt ikke gjort det. Sånt irriterer meg! Føler på en måte at jeg ikke er så viktig fordi noe bedre kom i veien. Selv om det selvfølgelig er lov å glemme!!

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Skriv et uventet "jeg setter pris på deg"-brev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Arkana og Baby-E!!! :nissevink:

Venninnen min ringte i 12-tiden, og jeg kjørte til henne. Hun holdt på med en gave til søstera si, og måtte benytte sjansen mens ingen var hjemme... Så vi satt hos henne og drakk kaffe, spiste julekaker og skravla mens hun sydde litt på den vesken (som forøvrig aldri ble ferdig... :wink: ). Jeg spiste middag hos henne, hun er utrolig flink til å lage mat. Hun bare plukket fram det som tilfeldigvis lå i fryseren og blandet det med det hun ellers fant av passende krydder og ingredienser - og så serverte hun meg fersk pasta med blåskjell- og flyndresaus med bl.a. karri og hvitvin i. Det var utrolig godt! :sikle:

Hun kommer antakelig til oss på nyttårsaften, og da skal vi (hun?? :oops: )diske opp med noe skikkelig godt til gjestene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sarah bernardsene ferdige! Lagde bunner og fyll for en stund siden og har hatt dem i fryseren til nå. Nå har jeg nettopp dyppet dem i sjokolade... :sikle: Gleder meg til å smake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig helt ferdig med julegavene!!! :-) :-) Handlet med mamma på formiddagen, og møtte ei venninne i byen etterpå. Vi har ikke sett hverandre siden i fjor jul (tror jeg. Hun mener vi traff hverandre i sommer, men det mener ikke jeg :wink: ), det var SÅ koselig å se henne igjen!!! Vi har vært bestevenner siden barneskolen, men har hatt mindre kontakt etter at vi havnet langt fra hverandre da vi begynte på videregående. Og det er jo noen år siden. Men alt var som før, og hun var faktisk mer interessert i bryllupet mitt enn det forloveren min er... :-?

Etter kafébesøket dro jeg til en hudpleiesalong og fikk ansiktsrens. Det har jeg gledet meg til lenge!! Det var veldig deilig, men JÆVLIG vondt da hun begynte å klemme ut urenheter :frustrert: !!!! Resultatet ble bra da, selv om jeg går rundt med rød nese nå... :oops: Fikk massasje av skuldre og nakke i tillegg til ansiktet, og hun merket at jeg er veldig stiv i nakken og anspent i øynene. Og hun kunne se på huden at jeg sitter mye foran dataskjermen... :o Tror det blir noe sånt i 50-årsgave til mamma i mai... :-)

I kveld skal sambo og jeg besøke bestemoren til sambo og gi henne julegaven. Deretter skal vi oppom faren til sambo og samboeren hans for å gi dem en juleblomst fra mamma og pappa. Hadde lyst til å pynte juletreet også, men tviler på at vi rekker det... Det skal jo egentlig ike gjøres før i morgen da, så det er ikke krise :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi rakk verken å pynte juletre eller å besøke bestemora til sambo. Ble hos svigers mange timer... Besøker bestemora i morgen i stedet. Nå skal vi legge oss, i morgen skal jeg på kafé med liv!! :-)

DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Spar på alle brevene hans :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøleskapet er stappa FULLT!!!! Fikk faktisk ikke plass til alt som skulle inn... :oops:

Har vært på kafé med liv og to andre venninner, og på en liten handletur etter det. Da jeg kom hjem hadde jeg fått post fra Plan! Der lå det to bilder av Claudia på 13 år fra den Dominikanske Republikk, og brev som fortalte om henne og familien. Hun er kjempesøt, jeg gleder meg til å sette meg ned og skrive til henne!!

Nå er sambo i dusjen. Han kom hjem med en stor eske som inneholder julepresangen min... Har ikke peiling på hva det kan være!!! Vi skal straks kjøre til bestemora hans, og deretter til foreldrene mine. Skal på kinarestaurant med dem, lillebror og farmor i kveld.

Have a nice day!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos "svigerbestemor" et par timer, og det var kjempekoselig! Lenge siden vi hadde vært der sist. Tanta og søskenbarnet til Sambo var også der.

Spiste på kinarestaurant, det var kjempekoselig! Nå er jeg utrolig trøtt og gleder meg skikkelig til å legge meg! Enda bedre: å våkne opp til julestrømpe i morgen!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul SE?!!!

er du noe på scrapping fir tiden? Hva er nicket ditt der forresten, er det veldig hemmelig? Kanksje du vil sende emg en pm med det?? :sjarmor: Nysjerrig jeg :wink:

Juleklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...