Gå til innhold

Too Good to go.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle Espresso House er med i TGTG, har du sjekket det?

Anonymkode: eb0b6...bcc

Ja, den ligger jo i appen og jeg har merket den som favoritt😊 Men som sagt, aldri sett de har lagt ut noe. 

Anonymkode: 99288...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
9 hours ago, Lady Lovelylocks said:

Floriss Oslo City, 49kr

En bukett med nelliker.

Oi, aldri sett blomsterbutikker med, så moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LaptopPute skrev:

Oi, aldri sett blomsterbutikker med, så moro!

Har kjøpt der mange ganger. De legger ut litt utpå dagen. I går var det rundt Kl 14. Litt dumt, for det står at man kan hente fra 10-22. Sjekker hver gang jeg er i byen, da ligger det ingenting ute og når jeg kommer hjem har de lagt ut. Jeg foreslo for dem at de skulle bytte hente tid, de skulle ta det videre.

var et sted på Tøyen før, men de er ikke med lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
6 hours ago, Lady Lovelylocks said:

Har kjøpt der mange ganger. De legger ut litt utpå dagen. I går var det rundt Kl 14. Litt dumt, for det står at man kan hente fra 10-22. Sjekker hver gang jeg er i byen, da ligger det ingenting ute og når jeg kommer hjem har de lagt ut. Jeg foreslo for dem at de skulle bytte hente tid, de skulle ta det videre.

var et sted på Tøyen før, men de er ikke med lenger. 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/2/2019 at 10:51 PM, AnonymBruker said:

Takk for tips. Jeg har sett at andre butikker her legger ut ca 2 timer før stengetid (sikkert når de har sett hvor mye de ca har igjen ved stengetid?). Har vært innom appen tidligere også, men aldri sett at Espresso House har lagt ut noe. 

Skikkelig bra pose du hadde fått idag da😃 

Anonymkode: 99288...e06

Mine to nærmeste bakerier har henetid kl 19 og 17 i dag, begge stedene var utsolgt rundt kl 20 i går. Så noen legger ut dagen før. 

For øvrig hentet meg frokost fra hotell i dag, to speilegg, eggerøre tilsvarende sikkert 4 egg, noen få poteter og minipølser, og rundt 250g bacon! 😄  35kr. 

Anonymkode: 0d577...2d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BIT Galleriet i Bergen.

9 svære kanelboller - 39 kr.

Anonymkode: 5d5fe...31a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Braud og Bollur - Amfi Moa syd: 1 brød, 4 påsmurte baguetter, 3 wraps, 3 boller, 2 wienerbrød, 2 smoothie, 1 juice. 49 kr

Veldig fornøyd. 

Anonymkode: da655...2a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd på Circle K? Ser ut til at det ofte er noe til overs der. Er det muligens en grunn til at det ikke er så populært? Erfaringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
19 minutter siden, mia83 said:

Noen som har prøvd på Circle K? Ser ut til at det ofte er noe til overs der. Er det muligens en grunn til at det ikke er så populært? Erfaringer? 

Fått masse godt der. Men blir en del boller. Min erfaring er: Div boller, 1 eller 2 påsmørte ting, gjerne da baguett og et lite rundstykke, yoghurt eller noe annet som skal gå ut på dato, fått juice og smoothie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig skuffet i dag. 49kr for en pose på Kashba. Tidligere har jeg fått en stor porsjon med falafel, grønnsaker, hummus, pita++ I dag var det kun en plain porsjon med falafel, det koster 70-80kr hvis du kjøper vanlig i restauranten. Absolutt ikke verdt pengene.

Anonymkode: f129e...8d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bit Galleriet 39 kr:

8 minibrownies 

6 boller (to skoleboller, en kanelsnurr, to vaniljeboller og en bolle med egg og bær) 

En påsmurt foccacia med masse roastbiff og annet digg 

 

NAM! Elsker posene fra Bit! 

Anonymkode: bce5b...acb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Espresso house Amfi Moa 35kr:

Croissant med ost og skinke, hvetebolle, scone, grovt tranebærrundstykke (helt) med brunost, grovt tranebærrundstykke (helt) med hvitost og paprika. 

Veldig godt og veldig fornøyd😊

Anonymkode: 99288...e06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2019 den 19.54, Sommernatt skrev:

Da har jeg hentet min forundringspose på Meny!

Fikk en salatmix, bukketmix, en stor boks med suppe, to YT-barer, en pakke Jalapeño-ost fra Sticky Fingers, et glass med fetaost, en pakke med oppkuttet vannmelon,  en pakke hamburgerrygg og en hel grillet kylling. Veldig fornøyd 😄

Hva er bukketmiks? Blomster?

Anonymkode: cecb4...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærpikene Ålesund 

En påsmurt croissant, et påsmurt horn (i miniatyrformat😅) og en vaffelplate uten noe på. 

Vet ikke om de alltid gir ut lite, eller om de bare hadde lite til overs idag (?). 

Anonymkode: 99288...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jordbærpikene Ålesund 

En påsmurt croissant, et påsmurt horn (i miniatyrformat😅) og en vaffelplate uten noe på. 

Vet ikke om de alltid gir ut lite, eller om de bare hadde lite til overs idag (?). 

Anonymkode: 99288...e06

Jordbærpikene hos oss er en tragedie! De har alltid samme «salaten» som pussig nok ikke er på menyen. Og av og til noe i tillegg. Det er helt utrolig hvor dårlige de er. Ofte har de faktisk mer igjen etter stengetid da ingen kjøper noe mer her.

Anonymkode: 46807...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

W B Samsung 39kr

1 brød, 2 rundstykker, 1 skolebolle, 1 sitronmuffins, 1 hveteboller og et stykke gulrotkake.

Anonymkode: f129e...8d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...