Gå til innhold

Too Good to go.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Meny har jeg vært veldig fornøyd med, sist gang fikk vi 12 kartonger med sjokolademelk, 3 brød, 4x ovnsbakt leverpostei, 3 boller, 2 solskinnsboller, 2pk salat, 1pk brokkoli & blomkål, 1pk biffstrimler, 1pk wokgrønnsaker (sånn fersk, ferdig kuttet) og en random pose med woksaus, den gikk ikke ut på dato en gang :P  (bare en helt vanlig, teriyaki pose)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Chizue skrev:

Meny har jeg vært veldig fornøyd med, sist gang fikk vi 12 kartonger med sjokolademelk, 3 brød, 4x ovnsbakt leverpostei, 3 boller, 2 solskinnsboller, 2pk salat, 1pk brokkoli & blomkål, 1pk biffstrimler, 1pk wokgrønnsaker (sånn fersk, ferdig kuttet) og en random pose med woksaus, den gikk ikke ut på dato en gang :P  (bare en helt vanlig, teriyaki pose)

Var det en pose?😅 Hvilken meny?😍 

Jeg er misfornøyd med meny Røa. De gir etter min mening søppel. Ferdigretter fra ferskdisken som går ut samme kveld.. To digre bøtter med potetsalat som er laget for 11dager siden osv.. Syns de bruker appen for å få betalt for søppel. 

Anonymkode: 51022...666

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ man betale på forhånd i appen eller betaler dere på f.eks Narvesen? Må man ikke bruke den engangsbrikken til banken?

Anonymkode: 444cc...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

MÅ man betale på forhånd i appen eller betaler dere på f.eks Narvesen? Må man ikke bruke den engangsbrikken til banken?

Anonymkode: 444cc...bee

Man betaler på forhånd i appen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle Espresso House er det vel bare Oslo S, Continental og Aker Brygge som gir annet enn KUN søtsaker. Der får jeg faktisk 4-7 rundtstykker med pålegg for 40 kr. ikke en hel pose med croissant...

Anonymkode: 35401...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bakeri Samson. Et altfor grovt brød, en ok vegetarwrap, en skolebolle og tre rosinboller (regnet vel med at det ville bli nettopp rosinboller, det er alltid det som blir igjen siden ingen liker rosinboller, ikke vi heller). Verdi for pengene var det nok, men for oss var det lite interessant.

Anonymkode: 8adef...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av alle Espresso House er det vel bare Oslo S, Continental og Aker Brygge som gir annet enn KUN søtsaker. Der får jeg faktisk 4-7 rundtstykker med pålegg for 40 kr. ikke en hel pose med croissant...

Anonymkode: 35401...ca0

Fikk et grovt rundstykke med brie og salami, en smoothie, to croissanter med ost og skinke pluss en croissant uten noe på Byporten i dag. Riktignok litt mye croissant der og, men croissanter er jo godt 🤪

Anonymkode: a69ba...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2020 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Var det en pose?😅 Hvilken meny?😍 

Jeg er misfornøyd med meny Røa. De gir etter min mening søppel. Ferdigretter fra ferskdisken som går ut samme kveld.. To digre bøtter med potetsalat som er laget for 11dager siden osv.. Syns de bruker appen for å få betalt for søppel. 

Anonymkode: 51022...666

Ja, det var en pose :) Meny Krøgenes, men det er dager der også hvor det er lite, ett par boller, ett brød, salat og diverse, har fått ett par epler, banan, appelsin, avocado, som er fult og helt spisbar, bare "Mindre pen å se på/flekker" og noe ferdigretter.... Potetsalat og fløtegratinerte potene og lasagnen de selger der er heller ikke noe god XD

Men stortsett er jeg veldig fornøyd, bruker å få verdier på 200-500kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bakeri Samson. Et altfor grovt brød, en ok vegetarwrap, en skolebolle og tre rosinboller (regnet vel med at det ville bli nettopp rosinboller, det er alltid det som blir igjen siden ingen liker rosinboller, ikke vi heller). Verdi for pengene var det nok, men for oss var det lite interessant.

Anonymkode: 8adef...0ff


Jeg eeeeelsker rosinboller :fnise:  Er aldri rosinboller igjen på butikken hos oss, må lage det selv xD

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet på Baker Hansen Sjølyst i går og fikk dette : en påsmurt grov baguette med tomat og Mozarella, to grove rundstykker uten noe på, ett lite rundt surdeigsbrød og ett wienerbrød. 39,-.

Veldig fornøyd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Chizue skrev:

Ja, det var en pose :) Meny Krøgenes, men det er dager der også hvor det er lite, ett par boller, ett brød, salat og diverse, har fått ett par epler, banan, appelsin, avocado, som er fult og helt spisbar, bare "Mindre pen å se på/flekker" og noe ferdigretter.... Potetsalat og fløtegratinerte potene og lasagnen de selger der er heller ikke noe god XD

Men stortsett er jeg veldig fornøyd, bruker å få verdier på 200-500kr :)

Jeg har og fått gode poser der, men og ett par dårlige. 

Anonymkode: ae8fc...89b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2020 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Var det en pose?😅 Hvilken meny?😍 

Jeg er misfornøyd med meny Røa. De gir etter min mening søppel. Ferdigretter fra ferskdisken som går ut samme kveld.. To digre bøtter med potetsalat som er laget for 11dager siden osv.. Syns de bruker appen for å få betalt for søppel. 

Anonymkode: 51022...666

Samme med en Narvesen butikk her jeg bor. Får ødelagt og gammel mat. Trodde jo at det skulle være fersk fra dagens, men ikke der. De andre Narvesenbutikkene gir fersk mat fra samme dag. Kommer ikke til å kjøpe fra den gitte butikken mer, da det er gammel mat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Mysticgirl skrev:

Samme med en Narvesen butikk her jeg bor. Får ødelagt og gammel mat. Trodde jo at det skulle være fersk fra dagens, men ikke der. De andre Narvesenbutikkene gir fersk mat fra samme dag. Kommer ikke til å kjøpe fra den gitte butikken mer, da det er gammel mat.

Ja... Jeg har kjøpt fra Meny Røa flere ganger, og er alltid bare ferskmat som går ut samme kveld eller laget for leeeenge siden☹️ Jeg syns de bør gi fra seg produkter som kan fryses når det går ut på dato. Har kjøpt av andre dagligvare butikker, og da har jeg fått endel bra blant annet elgkarbonader, chorizopølser og biff som kan fryses😍 Da gjør det ikke noe om det er kort holdbarhet. Har vært veldig fornøyd andre steder. Men meny røa ga konstant ferdigretter som gitt ut samme kveld eller dems egen mat som var laget for opptil 2uker siden.. Det som lå igjen i nedpriset disken til det ikke ble solgt.. Gammel potetsalat, tzatziki, ferdig lapskaus osv.. Bare ekkelt.

Anonymkode: 51022...666

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som får dårlige varer, sier dere i fra til TGTG? Hvis vi er flinke til å si i fra så kanskje man unngår dårlig mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Dere som får dårlige varer, sier dere i fra til TGTG? Hvis vi er flinke til å si i fra så kanskje man unngår dårlig mat.

Ja, jeg har klaget et par ganger. Fått refundert pengene for de dårlige posene, men Vet ikke om de tar det opp med butikken.

Anonymkode: 51022...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

Dere som får dårlige varer, sier dere i fra til TGTG? Hvis vi er flinke til å si i fra så kanskje man unngår dårlig mat.

Har skrevet email om det, men enda ikke fått svar fra dem, ikke nevnt hvilken butikk. Jeg bare spurte om de kunne gi ut gammel mat og at jeg opplevde maten som harsk og gammel og ikke spisende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt brød 49,-: 2 grovvbrød, 2 hveteboller, et rundstykke og en focacia med ost og skinke.

Anonymkode: f129e...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt brød Christie 49 kr: 4 sommerboller, et halvt grovbrød, en ostebolle, en påsmurt focaccia, en påsmurt dobbel skive.

Anonymkode: bce5b...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hentet på Bit. Har dere noen gang fått noe annet enn de 4 for 104kr bollene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...