Gå til innhold

Too Good to go.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Har mest erfaring med lokale bakerier. Betaler under 50,- og får da brød, rundstykker, frokostbrød, litt boller og søtbakst til å holde i ei drøy uke for meg og min familie. Fryser ned og tar opp kvelden før slik at det kan smøres til frokost/lunsjmat. Veldig fornøyd med utvalget vi har fått og mengden mat. Får utrolig mye igjen for den 50-lappen. Kjøper sjelden brød i butikk lenger.

Dagligvarer har vært en varierende opplevelse, så jeg holder meg for det meste til bakeri. 

Anonymkode: cd37b...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Har mest erfaring med lokale bakerier. Betaler under 50,- og får da brød, rundstykker, frokostbrød, litt boller og søtbakst til å holde i ei drøy uke for meg og min familie. Fryser ned og tar opp kvelden før slik at det kan smøres til frokost/lunsjmat. Veldig fornøyd med utvalget vi har fått og mengden mat. Får utrolig mye igjen for den 50-lappen. Kjøper sjelden brød i butikk lenger.

Dagligvarer har vært en varierende opplevelse, så jeg holder meg for det meste til bakeri. 

Anonymkode: cd37b...427

Det høres jo ut som et veldig bra kupp da :)

Synes du det er stor forskjell på de ulike matbutikkene? 

Anonymkode: b46db...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler alle å være skeptisk til Coop Mega og Espresso House. Det var ikke akkurat noe kupp jeg har gjort 😂

Anonymkode: b46db...b4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg anbefaler alle å være skeptisk til Coop Mega og Espresso House. Det var ikke akkurat noe kupp jeg har gjort 😂

Anonymkode: b46db...b4b

Jeg kjøpte Too Good Too Go fra Espresso House på Oslo S i forrige uke. De rundstykkene må ha ligget lenge, de var utrolig ekle. Rundstykket luktet litt rart, men jeg ignorerte det og tok en bit likevel. Det angret jeg på. Det smakte harsk olje. Det var noe pålegg (jeg tror at det skulle være skivet avokado), som var helt brunt. Æsj!

Måtte bare kaste det, selv om jeg sjelden kaster mat.

Jeg handler hos Espresso House flere ganger i uka til fullpris, men vurderer å slutte med det nå. Det er hårreisende at de kan selge varer som ikke er spiselige.

Jeg har ofte kjøpt Too Good Too Go fra andre bedrifter på vei hjem etter lange arbeidsdager, og har fått mye rar mat. Men aldri noe som ikke er spiselig 🤯

Anonymkode: eb248...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd ulike i nærområdet i det siste:

Jordbærpikene Strømmen storsenter: 3 seige slappe vafler til 39. Klagde og fikk igjen pengene

Garqon Fjellhamar: 1 stort surdeigsbrød, 2 påsmurt blingser, 2 rundstykker uten pålegg, 1 skolebolle, 1 croissant. 45 kr. Veldig god mat og veldig fornøyd 

Starbucks Strømmen storsenter: 1 ciabatta med kylling, 2 bagels med pålegg, 2 croissanter en med ost og skinke,  en sjokolade, 1 kanelbolle og en vaffel for 39. God mat

Bit Strømmen storsenter: bestilte 2 stk, fikk 16 boller. Veldig bra de gangene jeg har prøvd de

Anonymkode: b21da...4e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart, synes jeg, å klage over innholdet i en tgt-pose 🤔 du betaler for mat som er nettopp det; too good to go. Vi kan ikke selge det dagen etter, men det er ikke dårlig av den grunn. Hos oss får du hvetebakst og påsmurt, stort sett. Hender seg jeg legger ved et kakestykke hvis jeg synes den virker tørr og ikke noe å selge til fullpris dagen etter, men som fortsatt er god på smak. Hvetebakst og påsmurt er fra samme dagen, men de ble stekt og smurt på før ti om morgenen, og det sier seg jo da selv at rundstykkene kanskje er litt tørre og pålegget begynner å bli slapt.  

Synes det er innafor å klage hvis man får dårlig mat, altså mat med mugg og slike ting, men å klage på tørre rundstykker og slapt pålegg, blir rart.  

Anonymkode: 9250f...5cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadeland glassverk : mye mat, men brødet var ikke godt, det må ha ligget lenge. Fikk ellers kanelsnurrer, skoleboller osv 

Anonymkode: 6b9df...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Litt rart, synes jeg, å klage over innholdet i en tgt-pose 🤔 du betaler for mat som er nettopp det; too good to go. Vi kan ikke selge det dagen etter, men det er ikke dårlig av den grunn. Hos oss får du hvetebakst og påsmurt, stort sett. Hender seg jeg legger ved et kakestykke hvis jeg synes den virker tørr og ikke noe å selge til fullpris dagen etter, men som fortsatt er god på smak. Hvetebakst og påsmurt er fra samme dagen, men de ble stekt og smurt på før ti om morgenen, og det sier seg jo da selv at rundstykkene kanskje er litt tørre og pålegget begynner å bli slapt.  

Synes det er innafor å klage hvis man får dårlig mat, altså mat med mugg og slike ting, men å klage på tørre rundstykker og slapt pålegg, blir rart.  

Anonymkode: 9250f...5cf

Enig! Man redder jo mat som ellers ville gått i søpla. Noen ganger er man heldig og får veldig ferske ting, men det sier seg selv at vafler som har ligget et par timer er slappe. Jeg ville aldri klagd på dette direkte til butikken, men man kan heller gi en tilbakemelding i appen om at du ikke var fornøyd med dagens innhold. Man betaler kun en liten sum og da synes jeg man skal ta posen, si takk og hadebra!

Anonymkode: 96d3c...1ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt MYE på Bit, Storo - Oslo.

39kr pr pose. Jeg kjøpte 7 stk. Skal ha med masse på jobb i morgen. 
Har ikke talt alle bollene, men tror jeg ender på ca 45! stk.

Sparte nesten 1000kr i forhold til vanlig pris (106kr for 4 boller)

Endret av Lady Lovelylocks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3/21/2022 den 13.05):

Det høres jo ut som et veldig bra kupp da :)

Synes du det er stor forskjell på de ulike matbutikkene? 

Anonymkode: b46db...b4b

Utvalget i dagligvare er jo så stort og variert og det reflekteres jo i TGTG posene. Har aldri fått noe av de samme tingene i dagligvareposer, det er stor variasjon og også ymse kvalitet.

På bakerier vet man hvertfall at man får bakst fra tidligere den dagen. Noen ganger hele blokker med kake eller kakestykker, regner med de er noen dager gamle men har vært god kvalitet og smak.

Anbefaler virkelig TGTG fra bakerier hvis dere spiser bakst.

Anonymkode: cd37b...427

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 8.33):

Enig! Man redder jo mat som ellers ville gått i søpla. Noen ganger er man heldig og får veldig ferske ting, men det sier seg selv at vafler som har ligget et par timer er slappe. Jeg ville aldri klagd på dette direkte til butikken, men man kan heller gi en tilbakemelding i appen om at du ikke var fornøyd med dagens innhold. Man betaler kun en liten sum og da synes jeg man skal ta posen, si takk og hadebra!

Anonymkode: 96d3c...1ec

Selv om man betaler en mindre pris, er man fremdeles betalende kunde, og man må derfor kunne forvente en viss kvalitet.  Dessverre venter en del steder til varene har passert "too good to go", og lar tg2g-kundene betale for deres avfall. Hele poenget med konseptet forsvinner hvis kundene oppfatter produktene av så dårlig kvalitet at de uansett havner i søpla.  

Nå hadde ikke jeg klaget på vafler som har ligget noen timer i seg selv, men her kommer det andre elementet med 2g2g, posene skal ha en viss verdi ift ordinær pris. Ofte tror jeg det er en kombinasjon av for dårlig kvalitet og mengde tilsammen som fører til misnøye. Vet også at det er en del

Anonymkode: a69ba...289

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv om man betaler en mindre pris, er man fremdeles betalende kunde, og man må derfor kunne forvente en viss kvalitet.  Dessverre venter en del steder til varene har passert "too good to go", og lar tg2g-kundene betale for deres avfall. Hele poenget med konseptet forsvinner hvis kundene oppfatter produktene av så dårlig kvalitet at de uansett havner i søpla.  

Nå hadde ikke jeg klaget på vafler som har ligget noen timer i seg selv, men her kommer det andre elementet med 2g2g, posene skal ha en viss verdi ift ordinær pris. Ofte tror jeg det er en kombinasjon av for dårlig kvalitet og mengde tilsammen som fører til misnøye. Vet også at det er en del

Anonymkode: a69ba...289

Helt enig!

Jeg har kjøpt mye mat fra Tg2g, og jeg har aldri klaget over tørre boller eller lignende. Det er ikke mange dager siden jeg skrev et innlegg om min opplevelse fra Espresso House, der jeg fikk et rundstykke som smakte harskt. Det er litt vanskelig å beskrive mat som er uspiselig, men jeg fikk nesten en brekningsrefleks. Vil anta at rundstykket (med fersk pålegg) hadde ligget i romtemperatur i flere dager.

Og jeg spiser gjerne kjøtt som har gått over datoen hjemme, eller drikker melk som er noen dager over best før-datoen. Er ikke kresen.

Anonymkode: eb248...0b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundringspose fra Coop Mega på Storo for 49 kr

Jeg fikk:
fløtepoteter til 83 kr, nesten en halv kilo
biffkarbonader til 63 kr,
2 x 3for2 bakst som er verdt rundt 30-50kr
og to havrebrød med 92% grovt som jeg tror er ca 40-45kr.

Totalt ca 300 kr 

 

Anonymkode: 7cf81...d64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Fra Circle K, Nylende i Skien. 

11 boller med rosiner og sjokolade (i kjøleskapet til i morgen) 

Et grovt rundstykke med roastbiff (spist) 

En matpakke med ost og skinke, men ikke med pålegget mot hverandre, merkelig nok. Greit nok siden jeg ikke liker gammel skinke. Spiser nok skiven med ost

IMG_20220329_212341.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde TGTG fra Coop Obs for første gang i går:

En formloff, en pakke skivet fenalår, et beger hollandaise, en burrata og en klase bananer (som ikke var veldig overmodne engang).

Betalte 39 kroner. Veldig fornøyd!

Anonymkode: 2b8cc...d8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Banarsi, Oslo, 49kr

1 smoothie

4 søte bakevarer

1 porsjon kjøttgryte og potetmos

 

 

 

Bit Storo, Oslo, 39kr

Kjøpte flere poser, men gav bort to og beholdt noe selv for denne gangen var det store mengder bakevarer i posene.

I den ene var det 8 doughnuts og 8 svære kanelboller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (3 timer siden):

Banarsi, Oslo, 49kr

1 smoothie

4 søte bakevarer

1 porsjon kjøttgryte og potetmos

 

 

 

Bit Storo, Oslo, 39kr

Kjøpte flere poser, men gav bort to og beholdt noe selv for denne gangen var det store mengder bakevarer i posene.

I den ene var det 8 doughnuts og 8 svære kanelboller.

Ooh, blir nok en too good to go fra bit storo på meg også en dag snart😍🍩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg hentet en Too good to go pose for første gang i gårkveld, og var fornøyd med innholdet: 

1 stor baguette med bacon, kylling og div.

1 påsmurt rundstykke

1 vaffel

3 sjokoladeboller

1 0,33 l eplejuice 

Dette var på Circle K. 39 kr. Maten var fersk og god. 

Ser mange skriver at tilbudet har blitt dårligere enn tidligere. Noen andre som har hentet forundringsposer i det siste? Hvordan var innholdet? 

Endret av Mollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare drittmat som regel, så ikke noe å bruke penger på.

For 50kr får man faktisk noe bedre på butikken.

Eks:

2 bokser cottage cheese.

Frukt

Grønnsaker

Potet

etc....i stedte for noe sur gjærbakst/søppel.

Anonymkode: c0596...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...