Gå til innhold

Too Good to go.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Ja, her har vi at vi kan hente fra hotellfrokoster, så det er jo på dagen. Samme med middag, noen har hele dagen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte meg en forundringspose i dag. Var masse godt bakevarer der. Spiste ett horn og en kanelbolle.😁 Også har jeg mere igjen som jeg skal spise i morra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hentet hos Mega og Meny. 
Mega: prøvd noen ganger. Fått godt fylte poser med mye varmmat, men også brød, salater osv. Samt en del bakevarer. 
Meny: kjøpte en varmmat pose. Denne var naturligvis med varmmat. God verdi for pengene alle steder.

Er nysgjerrig på Ikea sin pose (den de kaller svenske spesialiteter). 
Har noen prøvd den? Hva var det isåfall oppi? De har veldig mange av den hver dag og har hatt det i ukesvis. 

Anonymkode: 438a6...a86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bit på Storo. 39kr pr pose.

kjøpte 4 poser, fikk 30(!!!) store kanelboller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (På 2021-7-22 den 19.32):

Bit på Storo. 39kr pr pose.

kjøpte 4 poser, fikk 30(!!!) store kanelboller.

Kanelbollene deres er jo så syyykt digge også! :sikle:

 

Var imponert over brødposen fra min lokale Ment sist. To brød, en pose store kanelboller og en påsmurt baguette med roastbiff, for 39 kroner 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Bump! Henter snart min første to good to go! 😄

Anonymkode: 65232...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1/23/2022 den 17.53):

Bump! Henter snart min første to good to go! 😄

Anonymkode: 65232...499

Hva fikk du?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har best erfaring med bakerier, og brød/bakervarer fra butikk. Mye for pengene! Men litt mye søtt, som er litt upraktisk om posene hentes sent om kvelden - blir tørt til dagen etterpå.

Prøvd varmmat fra Mega en gang, men det var triste greier. Forsåvidt var ikke problemet valuta for pengene, men maten var ikke god. Seig, overstekt, salt. Så lærte forsåvidt like mye at jeg ikke skal kjøpe mat fra varmedisken der 😂

Anonymkode: 2c95c...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra konsept! Jeg har bare vært i matbutikker, og jeg har måttet kaste mye...Men vet om mange som er fornøyde!

Anonymkode: f864c...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLG Sandaker senter, Oslo.

Verdi 267kr betalte 89kr.

Fikk en stor pose fylt med sprøtt og søtt.

Var sjokolade, chips, nøtter, kjeks, tyggis og brus. Masse forskjellig, veldig fornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøvde en lokal butikk som nettopp har blitt med i konseptet. 59kr for en pk skinke som gikk ut på dato samme dag, et tørt brød og en liter melk som også gikk ut samme dag. Ikke imponert og frister ikke til gjentagelse! De samme varene med lang holdbarhet ville kostet 70 kr…

Anonymkode: c8aa1...586

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig godt på bakeriet her. Vi har også en ystebutikk som har mye godt. Circle k syns jeg er dårlig. 

Anonymkode: fe80d...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Banarsi, Oslo.

vegansk påsmurt baguette og 5 bakevarer. Godt fornøyd, kostet 49kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Narvesen,Byporten Oslo. 35kr.

Fikk en bærepose full. Tre påsmurte baguetter, 4 croissant, 8 boller ( med og uten sjokolade), 5 søtbakst.

 

Narvesen, OsloS. 35kr

En påsmurt baguette, et wienerbrød og 4 boller.

 

Hentet samme dag. Ble så imponert over Byporten at jeg måtte kjøpe en på OsloS for å sammenligne. Ikke like bra der gitt,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lady Lovelylocks skrev (41 minutter siden):

Narvesen,Byporten Oslo. 35kr.

Fikk en bærepose full. Tre påsmurte baguetter, 4 croissant, 8 boller ( med og uten sjokolade), 5 søtbakst.

 

Narvesen, OsloS. 35kr

En påsmurt baguette, et wienerbrød og 4 boller.

 

Hentet samme dag. Ble så imponert over Byporten at jeg måtte kjøpe en på OsloS for å sammenligne. Ikke like bra der gitt,

Det kan vere stor forskjell frå dag til dag på same butikk/kafe også. Det er jo konseptet, at det skal vere varer som er til overs.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjaselina skrev (11 timer siden):

Det kan vere stor forskjell frå dag til dag på same butikk/kafe også. Det er jo konseptet, at det skal vere varer som er til overs.

Med nesten 100 kjøp vet jeg det, men syns det var litt gøy og sammenligne. 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har bestilt forundringspakke hos Coop Mega Torvbyen og Espresso House Fredrikstad nå i dag. Er det noen her som har erfaring med akkurat disse to forretningene i Fredrikstad? Eventuelt andre steder i Norge? 

Joker Agentgaten har også noen ledige forundringspakker i dag, men jeg satser heller på Coop Mega fordi at det er en større butikk med bedre utvalg og egen ferskvaredisk. Håper at jeg får noe brukbart derifra. 

Espresso House gir vel ofte ut brød og søtbakst i forundringspakkene, så håper jeg får med noe godt derifra også :) 

Anonymkode: b46db...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt to ganger på Narvesen. Første gang fikk jeg  en del bakevarer og var veldig fornøyd, andre gang fikk jeg fem/seks pølser i en pose. Da fant jeg ut at dette ikke var noe for meg. Passer best for familier. Jeg endte jo opp med å kaste pølsene dessverre.

Anonymkode: 01f28...4c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...