Gå til innhold

Too Good to go.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Har noen her testet appen too good to go? 

Jeg skal prøve i dag, og er veldig spent på hva jeg får med meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt den flere ganger, særlig på bakerier da man får med sinnssykt mye i en sånn papirbag! Elsker konseptet, og har nå fryseren fylt opp med deilige brød :)

Har prøvd (i Oslo): Baker Brun Klingenberg to ganger, masse innhold, gode brød! Har også fått med kyllingsalat, boller, fylte horn og mye mer.

French Bakery, Mathallen, også veldig fulle poser. Veldig godt grovt brød.

Mazedar, Mathallen. Mye mat for pengene! Bare prøvd en gang og fikk det som var dagens, som var godt.

Stangeriet, Mathallen. Ikke like mye mat, en pulled chicken i pita, men det var veldig godt og mettende.

Spuntino Aker Brygge. Anbefales egentlig ikke, det eneste vi fikk var ett pizzastykke, selv om det var sinnssyke mengder mat igjen. Det kan vi få andre steder til 30 kroner og. Men det var jo veldig godt :)

Endret av Librarian
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man må være ganske tidlig ute, for når jeg går inn, er det alltid tomt for alt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er dette bare i oslo? 

Anonymkode: 452d3...e58

Det er absolutt flest spisesteder som er med i Oslo, men det sprer seg ganske fort rundt i landet. Vet det er noen steder i Bergen, Trondheim, Tromsø og Stavanger som er med! En god ide kan faktisk være å ta kontakt med spisestedene selv på sosiale medier, og spørre om de har hørt om TGTG, og kunne tenkt seg å være med.

Til AB som lurte på hva TGTG er: Et kjempebra konsept som spisesteder kan være med på. Ved dagens slutt kastes alltid fryktelig mye mat, så da kan heller disse bli solgt for en billigere penge til de som reserverer en boks/pose på forhånd via appen. Man vet ikke alltid helt hva man får, da det er det som er igjen ved dagens slutt, men f.eks. ved bakerier er det som regel MASSE forskjellig. Bra for oss som har lite å rutte med, bra for stedene som slipper å kaste mat, og bra for miljøet hvis vi kjøper litt mindre annet mat og heller tar det vi får via appen :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Hentet lunsj hos Jaipur i Oslo i dag. Kylling og ris til 45kr. Var veldig godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

I går var jeg innom Råjuice i Oslo. Betalte 49kr for 3 juice (250ml) og en ingefærshot. 

Var innom i dag også. Da kjøpte jeg to porsjoner. Ikke like fornøyd i dag. Fikk 6 (250ml) juice. 5 like pluss en til. Men alt i alt er jeg ganske fornøyd altså. 

 

Noen andre som har hentet noe godt i det siste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor-Anne

Jeg har også testa Råjuice, syns det er en god deal med tanke på at juicene koster mellom 40-60 kr pr stk på café. 

Min favoritt er å hente frokost fra hoteller, da har jeg blant annet brukt scandic helsfyr eller et av hotellene i sentrum. 

Det beste av alt er kanskje at appen funker i andre byer, også på små steder som Raufoss og Råholt. 

Jeg og min familie er veldig fornøyd og det er veldig stas å kunne kjøpe bakeribrød for samme pris som butikkbrød, da blir magen glad. 

Bakevarer jeg får pleier jeg å fryse ned så når jeg blir litt fysen på kvelden eller barna er masete og jeg trenger noe lokkemat for å oppholde de litt kan jeg tine noen boller. Har også imponert en venninne som kom på besøk med konseptet. 

Erfaringene er jo blandede men jeg har aldri vært misfornøyd med kjøp. Hvis man har fått noe veldig dårlig er det jo bare å søke om refusjon har jeg hørt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer det egentlig når man henter frokost på hoteller? Kan man plukke med seg det man vil av det som er til overs liksom?

Anonymkode: 8d6e0...652

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er genialt. Jeg har også hentet når jeg har vært på vei hjem fra jobb. De fleste bakeriene jeg har testet har jeg vært fornøyd med. 
De jeg ikke kommer til å kjøpe igjen fra er disse:
Bergshaven bakeri på Tjuvholmen hvor jeg fikk ett tørt brød og 2 scones for 49,- og Flavours Food market på Østbanehallen hvor jeg fikk en god morgen youghurt som gikk ut på datoen samme dag og 2 kanelboller til 30,-. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 3.40, AnonymBruker skrev:

Hvordan fungerer det egentlig når man henter frokost på hoteller? Kan man plukke med seg det man vil av det som er til overs liksom?

Anonymkode: 8d6e0...652

De jeg kjenner som har kjøpt fra slike steder får en boks med litt forskjellig brød, pålegg, grønnsaker og frukt. Som regel mer enn nok mat ;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hente på Baker Hansen Storo i dag. Noen som har hentet der før? Hva fikk du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De startet visst med det her jeg bor, men ingen gjør det lengre nå. Trist å bo på mindre sted og ikke få delta i godene. :( 

Anonymkode: 1690f...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet TGTG noen ganger og alltid vært fornøyd. Er dog lenge siden jeg har brukt det sa det passer temmelig dårlig å måtte hente maten på et forhåndsbestemt tidspunkt. 

Når jeg har kjøpt bakerivarer har jeg fått litt varierende mengder, men alltid et brød samt noe søtbakst og kanskje en smurt baguette eller rundstykke med pålegg. 

Anonymkode: e038e...49b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

Skal hente på Baker Hansen Storo i dag. Noen som har hentet der før? Hva fikk du?

Fikk en loff og to store kanelsnurrer for 35kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte 2 forskjellige I dag, begge bakeri. 

Nr 1 kostet 35kr og inneholdt et nesten meterlangt surdeigsbrød, 2 hveteboller, 1 croisant og en stor kanelbolle. 

Nr 2 kostet 45kr og inneholdt en lang chiabattabaguette, 2 Grove rundstykker, et skolebrød, en hvetebolle, en eplemuffins og en smurt foccacia med parmaskinke og mozzarella. 

Har prøvd flere andre steder og blir som regel veldig fornøyd 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 3.40, AnonymBruker skrev:

Hvordan fungerer det egentlig når man henter frokost på hoteller? Kan man plukke med seg det man vil av det som er til overs liksom?

Anonymkode: 8d6e0...652



Bare ett hotell som jeg vet om der man kan plukke selv (Thon Vettre, i Asker), ellers får man bare en boks med mat, som regel ganske full. 

Anonymkode: 71255...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2018 den 9.53, AnonymBruker skrev:

De startet visst med det her jeg bor, men ingen gjør det lengre nå. Trist å bo på mindre sted og ikke få delta i godene. :( 

Anonymkode: 1690f...bb9

Hvor bor du da? Jeg bor i en mellomstor by på østlandet og vi har et par å velge mellom her. 
Jeg sendte Too Good To Go tips om et bakeri der foreldrene mine bor (lita bygd)og nå er de med<3 
Kanskje det hjalp at min gamle mor snakket med moren til eieren av cafeen også? Hi hi hi :ninuskapus:

Vi forbrukere har også påvirkningskraft og burde bruke den både mot spiserier og de som styrer med appen. Kan tenke meg den jobben det er å få med spiserier! Lurer på hvordan de finner ut av alle små landhandlerier og hjørnecafeer i landet? Genialt konsept som faller i smak hos store og små her hjemme.

 

Anonymkode: 71255...083

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...