Gå til innhold

Too Good to go.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Veldig imponert av hva jeg fikk i dag: 15 lussekatter, en kanelsnurr, en croissant, 3 sandwicher og tre brød.  Kostet 35 kr.

48395737_2068830459864037_6163020397492043776_n.jpg

Endret av lille humla
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, lille humla skrev:

Veldig imponert av hva jeg fikk i dag: 15 lussekatter, en kanelsnurr, en croissant, 3 sandwicher og tre brød.  Kostet 35 kr.

48395737_2068830459864037_6163020397492043776_n.jpg

❤️ Samson

Anonymkode: 302b8...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, lille humla said:

Veldig imponert av hva jeg fikk i dag: 15 lussekatter, en kanelsnurr, en croissant, 3 sandwicher og tre brød.  Kostet 35 kr.

 

Oi, hvor var det?

 

Tidligere var Baker brun bogstadveien kjent for å være det beste TGTG stedet, men de har visst tapt seg i det siste etter hva jeg leser på Jodel. Den ene gangen jeg var der fikk jeg i alle fall 3 brød, 5 påsmurt og en mengde bakervarer. Papirposen var så tung at den røyk på veien hjem 😂

Anonymkode: c5cd6...538

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

W.B. Samson - Majorstua. 
 
 
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, hvor var det?

 

Tidligere var Baker brun bogstadveien kjent for å være det beste TGTG stedet, men de har visst tapt seg i det siste etter hva jeg leser på Jodel. Den ene gangen jeg var der fikk jeg i alle fall 3 brød, 5 påsmurt og en mengde bakervarer. Papirposen var så tung at den røyk på veien hjem 😂Anonymkode: c5cd6...538

 
Endret av lille humla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokal meny butikk her legger konsekvent ut 5 poser for salg mandag-fredag (Aldri lørdager), og det er veeeelidig varierende.

Noen ganger er det kanskje en enslig klemt bolle, en halvliter melk som gikk ut i går og et kyllinglår fra varmedisken. 

Andre ganger har det vært særdeles velfylt med både brød, søtt bakverk, ost og yoghurt, noe fra grønnsaksdisken, kjøtt og fisk.... 

 

Anonymkode: d88cb...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narvesen, 30 kr.

To smurte baguetter (en stor og en liten) + 4 bakervarer (kanelsnurre, wienerbrød, croissant og rosinbolle).

 

Sist fikk jeg 4 boller (ulike), 2 små flasker smoothie og en liten baguett for samme pris. 

Anonymkode: e9f7b...c54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har erfaring med rester etter frokost buffet? Er i utgangspunktet skeptisk. 

Anonymkode: 16ec2...34c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærpikene Storo, 40kr;

3 boller

1 wrap

1 crossaint med ost og skinke

1 pastasalat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baker Hansen Asker har vært 3 ting de 3 gangene jeg har hentet der; Brød, kanelbolle og scones eller juice. Kvaliteten har vært veldig varierende, som regel veldig tørt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med rester etter frokost buffet? Er i utgangspunktet skeptisk. 

Anonymkode: 16ec2...34c

Helt supert. Hentet mange ganger fra hoteller, super lunsj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, LittDiva skrev:

Helt supert. Hentet mange ganger fra hoteller, super lunsj.

Hva slags varer får du da ?

Anonymkode: 16ec2...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva slags varer får du da ?

Anonymkode: 16ec2...34c

Forskjellige fra gang til gang. Men alltid egg av noe slag, brød, frukt, pålegg. Ja forskjellige fra frokostbuffet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med rester etter frokost buffet? Er i utgangspunktet skeptisk. 

Anonymkode: 16ec2...34c

Har fått utdelt en boks og kan selv plukke det jeg ønsker fra frokostbuffeen på hoyellet for 30 kr. 

Er veldig fornøyd.

Anonymkode: e9f7b...c54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri prøvd, men er litt nysgjerrig på det.

Men hva er deres erfaringer med påsmurt, salater etc?

Er dette mat som har ligget i disken hele dagen, og er feks soggy, tørt eller dårlig? Feks reker som har ligget på en baguette i timesvis.

Eller har dere mat med bra kvalitet, som fortsatt smaker bra? Ikke noe problem med feks brød som ble bakt om natten, men mere skeptisk til feks påsmurt.

Anonymkode: 99608...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hente pose på Baker Hansen, St.hanshaugen i dag, julaften. 

Maten kunne hentes tidligst kl 14.30 mens butikken stengte kl 14. 

Kom til kafeen kl 13.30, tok en kaffe. Kl 14 ruslet jeg bort på nabokafeen for å vente en halvtime. Sa fra til betjeningen på baker Hansen at jeg kom tilbake for å hente pose (som jeg da selvsagt hadde betalt for). Fikk til svar at det var greit. 

Kl 14.15 fikk jeg beskjed om at de ikke hadde mat likevel, og at pengene var refundert. 

Noen andre som har lignende opplevelser? 

Anonymkode: 04e07...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Narvesen. 30 kr. 1 smoothie, 1 juice, 3 sjokolader, 1 skolebolle, 2 store og 2 små baguetter. 

Anonymkode: e9f7b...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakeriutsalg her i regionen har vanligvis ein full pose, med eitt brød, ein pose med f.eks  bollar eller croissanter, og ofte nokre rundstykke. I tillegg ein eller to påsmurte rundstykke. Mykje mat! Og det er som oftast ok kvalitet, det einaste er at det som er ferdig påsmurt kan ha ein del timar bak seg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.12.2018 den 15.32, AnonymBruker skrev:

Skulle hente pose på Baker Hansen, St.hanshaugen i dag, julaften. 

Maten kunne hentes tidligst kl 14.30 mens butikken stengte kl 14. 

Kom til kafeen kl 13.30, tok en kaffe. Kl 14 ruslet jeg bort på nabokafeen for å vente en halvtime. Sa fra til betjeningen på baker Hansen at jeg kom tilbake for å hente pose (som jeg da selvsagt hadde betalt for). Fikk til svar at det var greit. 

Kl 14.15 fikk jeg beskjed om at de ikke hadde mat likevel, og at pengene var refundert. 

Noen andre som har lignende opplevelser? 

Anonymkode: 04e07...1f9

At det ble kansellert har jeg ikke opplevd, men et annet sted jeg kjøpte endret tidspunktet en gang slik at hentingen var en halvtimere senere. Da passet det plutselig veldig dårlig med planen min om henting på hjemveien, så jeg ble vandrende rundt en halvtime å vente på mat. Opplevde også en gang å kjøpe på Godt Brød der de hadde laget for få poser, så da jeg som stod sist i køen kom frem var det tomt. Han bak kassen syns det hele var ganske pinlig og ga meg en pose mat som egentlig var ment å kunne selges dagen etterpå, helt greit for meg :)

Anonymkode: eb0b6...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper dere flere fra samme sted i slengen? 

Anonymkode: 46807...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...