Gå til innhold

Too Good to go.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På ‎22‎.‎04‎.‎2019 den 16.10, Sylveon skrev:

Helt motsatt her. På espresso house fikk vi så mye at jeg skulle ønske at de hadde delt det opp i to poser fordi det var litt vel mye. Maten var veldig ny og god. 

Kanskje de ikke hadde fått solgt flere poser, så derfor fikk du såpass?

Anonymkode: 22524...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte to poser på et serveringssted på kjøpesenteret her :) fikk 5 påsmurte ting, ca det samme som ikke var påsmurt og en haug vafler :) Da ble det god kveldsmat på meg og det blir det god frokost og matpakke til datteren min i morgen :) og frokost og lunsj til meg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de ikke hadde fått solgt flere poser, så derfor fikk du såpass?

Anonymkode: 22524...6ce

Det står gjerne utsolgt fra morgenen av og det står gjennom hele dagen. Mistenker at det er mer at de legger ut det antallet de alltid legger ut også - om de har mye igjen - så putter de det oppi de posene. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en pose fra Narvesen i dag. Ble litt skuffet da det bare var to typer bakevarek, boller og croissant. Forskjellige typer da og det kostet bare 30 kroner. Men jeg må tenke på at jeg redder verden fra litt matsvinn. Det var ca 8 boller og 6-7 croissant. Har spist en croissant og flere boller som erstatning for middag i kveld og det blir flere croissanter i løpet av dagen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt brød Christie kr 49 :

Tre sommerboller 

En påsmurt grov baguett

Ett rundstykke 

Ett grovbrød 

Anonymkode: bce5b...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.4.2019 den 16.06, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om det er mulig å få varsel på mobilen når et favorittsted legger ut porsjoner til henting?

Anonymkode: 6441c...c9a

Nei, man må bare sjekke appen hyppig på den tiden de pleier å legge ut, de fleste som ikke legger ut fast ved midnatt pleier å legge ut til ca samme tid hver gang de har mat til overs. 

Anonymkode: bce5b...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIT Galleriet 39kr:

En grov baguett

Åtte kanel-/vaniljesnurrer 

Anonymkode: bce5b...acb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espressohouse 35kr:

2 påsmurte muslirundstykker 

1 speltscone 

2 skolebrød 

1 kanelsnurr 

1 red velvet bolle med vaniljekrem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker også at de absolutt ikke gir bort alt overskuddet de har. Feks jobber jeg rett ved siden av en espresso house. De gir KUN ut påsmurte, boller (alle former) og croissanten. De «gromme»kakene og påsmurte selger de aldri i posene. Vi er mange som har hentet der så i gjennomsnittet blir det faktisk 7 dager i uken. Vi jobber skift. Det har aldri skjedd at salatene eller de andre «eksklusive» tingene er med i posen og det er alltid masse igjen uansett når jeg eller kolleger kommer. Dette har blitt en snakkis på jobb. 

Anonymkode: 46807...4a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfarig med å hente TGTG-varer på Meny, og som vil fortelle hva de har fått? :) 

Jeg har lyst til å prøve, og Meny er de eneste som er med på TGTG i området her.

Anonymkode: a85f0...f55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hentet på min lokale meny to ganger. Første gangen fikk jeg: 2 bokser med mat fra varm disken (lasagne og noe jeg ikke husker), pose med 5 boller. En fjordland som gikl ut på dato dagen etterpå. Tror jeg fikk ett eller annet bakverk, men husker ikke. Andre gangen fikk jeg 5 wienerbrød, 5 boller, og en boks fra varm disken. Denne var skuffende. Det var pytt i panne. Og det var svidd og brent. Klarte ikke spise av den. Alt var hardt og svidd. 

Anonymkode: ae8fc...89b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet på Meny rett før en helligdag i påsken. Da fikk jeg en hummer, to stykker marsipankake, to rundstykker, et brød, og to boller. 

En typisk pose er ofte: hel grillet kylling, brød, to boller, to rundstykker og en ost.

Noen ganger får vi annen varmmat enn kylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg brukt siste døgnet og testet 5 forskjellige steder 

IMG_1933.jpg.9819144063d9bcc79bdb1264c5db1498.jpg

Jaipur - 49 kr 

Lignet på Chicken korma - dvs. kylling kjøtt og en saus.  Ikke noe brød ved siden av. 

Smakte ganske godt selv om kjøttet var litt tørt. 

Hentet dette kl. 16 på ettermiddagen - maten var varm så den bør nok spises ganske raskt.  Var en som hentet samtidig som tydeligvis har vært der flere ganger og bruker det som overtidsmat e.l. 

 

IMG_1936.jpg.5bfd803f75314b9aa8f3007ec38a93e2.jpg

Thon Hotel Spektrum 35 kr 

Her hadde de ikke mottatt noen bestilling men lagde mat til meg der og da. 

Var helt grei mat - kanskje litt kjedelig . En god "dagen derpå frokost" .  Hentet dette på formiddagen. 

 

IMG_1935.jpg.f6e56288c8879bfb52daf9785032ee55.jpg

Scandic karl Johan - 35 kr 

Mye mat og godt sammensatt / variert - 3 typer brød. 

Veldig bra at det er frukt/grønt ved siden av - pølser og noe haggislignende greier under eggene. 

Dette kan absolutt anbefales , var mye mer innbydende enn den andre hotellfrokosten- hentet dette også på formiddagen. 

 

IMG_1938.jpg.9019f80eb6b31658dc809e9dfb5d252b.jpg

Åpent Bakeri Produksjon - 45 kr 

Her var det skikkelig masseproduksjon av too good to go poser også - tror hvertfall det må ha vært 30 stykker der. Var litt usikker på hvor det var men var bare å se etter posene .  Mener å ha overført at "søtsakene" var utsolgt - jeg fikk 2 forskjellige brød og et rundstykkelignendegreier. Synes absolutt dette var godkjent. 

 

IMG_1939.jpg.4fb307ab36c1709a103d702b61b80cb8.jpg 

Espresso house ullevål - 35 kr 

Her var det mye snadder - 2 påsmurte wraps - en med egg/laks og en med kylling. 

En croissant , en kanelbolle , en scones og et påsmurt rundstykke med ost. Hentet dette 17.30 

Absolutt fornøyd med dette - veldig god valuta for pengene. 

 

Anonymkode: aad21...577

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet pose fra Colonialen fetevare i Strandgaten i går (Bergen) 49 kr:

Tre skillingsboller

Et svært lyst brød med oliven og soktørket tomat i.

En påsmurt blings.

En teriyakisaus (best før utgangen av april)

En krydret julemarmelade ( går ikke ut på dato før i november).

Dette blir en ny favoritt for meg å hente poser fra, brødet var fantastisk godt og generelt var jeg svært fornøyd med innholdet i posen, spennende og variert. 

Aner ikke hvor ofte de legger ut poser for jeg visste ikke engang at de var på TGTG før jeg fikk en pushvarsel på telefonen om tips om å prøve de.

Anonymkode: bce5b...acb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oftest veldig fornøyd, har bare vært misfornøyd en gang, men takket for maten.
59kr; 1 smurt baguett + 1 valgfri drikke :fnise:  (sjekket prisen og normalpris: 55r totalt) Har ikke brukt TGTG der igjen :)  

Alle andre plasser, storfornøyd :)  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Chizue skrev:

Er oftest veldig fornøyd, har bare vært misfornøyd en gang, men takket for maten.
59kr; 1 smurt baguett + 1 valgfri drikke :fnise:  (sjekket prisen og normalpris: 55r totalt) Har ikke brukt TGTG der igjen :)  

Alle andre plasser, storfornøyd :)  

Wow, det gikk du vel å sa i fra om? Uhørt altså.

Anonymkode: 596c8...1a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow, det gikk du vel å sa i fra om? Uhørt altså.

Anonymkode: 596c8...1a4

Nei, jeg tror de ikke helt visste hva hele greia var snakk om, de er ikke mer på TGTG, enten trakk de seg, eller så ble de fjernet :fnise: Er snakk om en elevstyrt kantine :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2019 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har erfarig med å hente TGTG-varer på Meny, og som vil fortelle hva de har fått? :) 

Jeg har lyst til å prøve, og Meny er de eneste som er med på TGTG i området her.

Anonymkode: a85f0...f55

Står det spesifisert hos dem om hva? På vår Meny kan du bare hente bakevarer. 

Vi har fått boller, brød, baguetter og rundstykker. :) 

Endret av Sylveon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at mengden mat jeg får nå er mye mindre enn før. Hvis det betyr at det er mindre matsvinn, er det positivt, men ser jo at f.eks min lokale Narvesen har hylla full av baguetter og likevel bare gir 1-2. Så det tviler jeg på.

Når det er såpass lite og en kan være "uheldig" med pålegget osv, er det mindre fristende å kjøpe tgtg. Jeg har nesten sluttet, bedre å kjøpe det jeg vil ha til fullpris. 

Anonymkode: e9f7b...c54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...