Gå til innhold

Too Good to go.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Kjøpte nå på Jordbærpikene og fikk en wrap, en bolle og et wienerbrød.

Absolutt bra for 35,- men smått skuffende i forhold til det andre her skriver at andre gir ut.

Anonymkode: dcf90...5e5

Forstår hva du mener. Ser for meg at enkeltstående bakerier eller eventuelt bedrifter i mindre byer gir ut mere til hver enkelt kunde. Jeg så at alle vi som hadde kjøpt idag fikk en hel bærepose hver + smoothie eller pastasalat. 

 

Anonymkode: 60dfc...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Olivia Østbanehallen 35kr

kjøpte to poser. 

2 pizza med salami

2 pizza vegetar

 

 

Steam kaffebar Østbanehallen 35kr

2 wrap med laks

1 usmurt rundstykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på et midre sted og vet bare om en plass som har TGTG, er det mulig å søke opp om det er flere steder som er kommet med i appen uten å være registrert?

Anonymkode: b439b...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig fornøyd med alle mine poser fra TGTG, bortsett fra en fra Baker Brun byparken i Bergen; et tørt rundstykke., en bitteliten hveteboller (VIRKELIG liten) og en pakke knekkebrød med best-før dato tre måneder tidligere, den posen var rett og slett skuffende. Tror de hadde lagt ut litt vel mange poser i appen den dagen, var typ 20 stk som sto og ventet.  

 

Har ellers bestilt flere poser fra både godt brød og baker brun og alltid vært fornøyd med innholdet. 

Anonymkode: bce5b...acb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lastet ned denne appen. Gleder meg til å teste dette ut! Hvor henvender man seg om man skal hente mat hos Meny f.eks? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Purple Basil skrev:
 

Da har jeg lastet ned denne appen. Gleder meg til å teste dette ut! Hvor henvender man seg om man skal hente mat hos Meny f.eks? 

Vet ikke hvor du hører til. Men på Meny Oslo City henvender jeg meg i bakeavdelingen.

Endret av Lady Lovelylocks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte i dag 2 pkr fra Too good to go på Circle K og er superfornøyd med pakkene. I hver av posene var det flere boller, både hveteboller og rosinboller (6 boller i den ene posen, 8 boller i den andre posen) pluss at det var en 2-pk med wraps i hver av posene, pluss solskinnsboller og noe annen søtbakst. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2018 den 17.13, Lady Lovelylocks skrev:
 

Vet ikke hvor du hører til. Men på Meny Oslo City henvender jeg meg i bakeavdelingen.

Takk, jeg kan definitivt gå innom Oslo City 😊 Er greit å vite hvor man skal hente maten bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte på Nortura (Gilde) i dag, der var det 2 pkr grillpølser, 1 pk kokt skinke og en pk leverpostei for 49,-

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Purple Basil skrev:
 

Takk, jeg kan definitivt gå innom Oslo City 😊 Er greit å vite hvor man skal hente maten bare. 

Bare husk på at de blir veldig fort utsolgt. Du må være klar til å kjøpe ved midnatt, ellers er det utsolgt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, Circle K i dag - hver av pakkene inneholdt 1 stk 0,5 ltr Tab X, 3 rosinboller, 1 påsmurt baguette

pluss at i  to av de var det også quesadilla, og i den siste var det burrito pulled pork. Megafornøyd!  😄 Og alt dette for 117,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Sushi City Wok, Oslo. 50kr;

en fritert maki med laks og avokado. 

Espresso house Gunerius, Oslo. 35kr;

en yoghurt med müsli 

to scones

et grovt rundstykke med ost og skinke

en bolle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2018 den 19.26, AnonymBruker skrev:

Får man ikke vite hva man får? Man betaler og får nor helt tilfeldig? 

Anonymkode: bb988...40c

Du betaler med kort i appen, og henter etter stengetid hos de fleste. Du skal ikke kunne velge fordi prinsippet er å redde overskuddsmat fra å gå i søpla. 

På 23.10.2018 den 19.43, Hoppetaujenta skrev:

Helt tilfeldig ja og det varierer hver gang. Det er som et lotteri hvor man vet at man vinner,
men ikke hvor mye eller hva før man titter oppi posen. :) 

Nå, har Hoppetussa funnet Toogoodtogo hos seg nå? :klo:

Hun har jo i tidligere tider klaget over mangel på Toogoodtogo i sitt kongerike. :skratte: 

Kongerike = ordet kom bare ut av tastefingrene. :daane:

Anonymkode: 6441c...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen erfaring med bakerier fra TGTG?

Jeg safer meg med kafeer og restauranter, for der får jeg oftest sandwicher osv. og ikke bare smultringer.

Kjøpte en gang fra et bakeri og fikk bare søtsaker. Jeg kjøper TGTG for å få billig mat, ikke godteri som feter meg opp. Ga alt bort til tiggere. Det var de 40 kronene. Erfaring f.eks. fra Espresso House? Får man matproduktene deres, eller bare godterier som blir til overs?

Anonymkode: 35401...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.12.2018 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Har noen erfaring med bakerier fra TGTG?

Jeg safer meg med kafeer og restauranter, for der får jeg oftest sandwicher osv. og ikke bare smultringer.

Kjøpte en gang fra et bakeri og fikk bare søtsaker. Jeg kjøper TGTG for å få billig mat, ikke godteri som feter meg opp. Ga alt bort til tiggere. Det var de 40 kronene. Erfaring f.eks. fra Espresso House? Får man matproduktene deres, eller bare godterier som blir til overs?

Anonymkode: 35401...ca0

Jeg liker ikke hotellreauranter eller kafeer, dårlig erfaring med lite mat og sårlig mat. 

Mens bakeriene har vi brukt i massevis. Noen steder er vi veldig fornøyde andre steder mindre fornøyde. Grunnen til mindre fornøyd med noen steder er at vi har fått poser med skambrente brød og boller som ville vært søppel i alle tilfeller. Brødene har ikke vært brukbare selv med kraftig beskjæring med brødkniven. 

Vi harmlokale bakere vi liker veldig godt. 

8 minutter siden, Chicci skrev:

Jeg synes dere kan poste bilder når dere handler 😄

De som vil kan vel gjøre det? Ikke alle vil offentliggjøre for hele verden hvor de handlereller takler å legge ut bilde, anonymt.

Anonymkode: 6441c...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke hotellreauranter eller kafeer, dårlig erfaring med lite mat og sårlig mat. 

Mens bakeriene har vi brukt i massevis. Noen steder er vi veldig fornøyde andre steder mindre fornøyde. Grunnen til mindre fornøyd med noen steder er at vi har fått poser med skambrente brød og boller som ville vært søppel i alle tilfeller. Brødene har ikke vært brukbare selv med kraftig beskjæring med brødkniven. 

Vi harmlokale bakere vi liker veldig godt. 

De som vil kan vel gjøre det? Ikke alle vil offentliggjøre for hele verden hvor de handlereller takler å legge ut bilde, anonymt.

Anonymkode: 6441c...c9a

Det var bare et ønske. Beklager...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...