Gå til innhold

Too Good to go.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

På Deli de Luca får jeg alltid mye godt for prisen.

På Coop Extra fikk jeg noe skinke, druer med mugg og 3 kubbesterarinlys.

Anonymkode: 8bd6d...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått bra varer. Hentet i går, og da fikk jeg en pakke med svinekoteletter, en biola, en 4-pk yoghurt, en pk pålegg, sushi. Ikke verst for 39,-

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et bra konsept, men jeg tenker at det tar jo litt tid å skulle pakke ting også. Der jeg jobber selger baguetter til halv pris dagen etter. Evt pizzastykker o.l. Mange som benytter seg av tilbudet. Vi hadde aldri hatt tid til å stå å pakke sånne poser.

Anonymkode: 8bfeb...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er et bra konsept, men jeg tenker at det tar jo litt tid å skulle pakke ting også. Der jeg jobber selger baguetter til halv pris dagen etter. Evt pizzastykker o.l. Mange som benytter seg av tilbudet. Vi hadde aldri hatt tid til å stå å pakke sånne poser.

Anonymkode: 8bfeb...cfe

Bedre å prise ned samme dag, siste halvtime. Det gjør jo kaffebrenneriet. Halv pris for eks.

Anonymkode: c0596...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med de fleste steder jeg har hentet. 
Men den jeg har vært minst fornøyd med, var en kino-kiosk. 
Der fikk vi for 49kr 4 halvlitere med cola uten sukker og koffein, og 3 bokser smurfpastiller. 
Colaen vurderte vi å helle ut, siden ingen av oss drikker det.  Så det føltes som om vi betalte 49kr for 3 bokser smurfpastiller. 

Handler ikke der igjen.

Som regel føler vi at vi får mye mat for pengene, og aldri mat som er dårlig. Det meste av det vi har fått på kafeer og sånt, av påsmurt, har vi kunnet ha i kjøleskap i et par dager før det spises, uten problemer.

Anonymkode: f3bce...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun lest første side. Jeg bor i Trondheim. Og bruker to good to go. Jeg er ikke interessert i bakevarer. Jeg vil ha mat, til en billig penge. Har fått mye fint. En gang, fra en liten kolonial, gammel mat. Gått ut på dato. Kjøper ikke derfra igjen. Sist, kjøpte fra jordbærpikene. Fikk flere rundstykker med reker. En liten kake. Bagels med ost og skinke. Baguett. Kurven var full. Kjøper gjerne fra dem igjen. Hadde mat i 3 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Bedre å prise ned samme dag, siste halvtime. Det gjør jo kaffebrenneriet. Halv pris for eks.

Anonymkode: c0596...cca

Ja, vi gjør det også, men det blir ofte mat igjen uansett. Folk er f.eks ikke så interesserte i baguetter osv. Det er ofte varmmat som går først.

Anonymkode: 8bfeb...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Men den jeg har vært minst fornøyd med, var en kino-kiosk. 
Der fikk vi for 49kr 4 halvlitere med cola uten sukker og koffein, og 3 bokser smurfpastiller. 
Colaen vurderte vi å helle ut, siden ingen av oss drikker det.  Så det føltes som om vi betalte 49kr for 3 bokser smurfpastiller. 

Synes dere fikk veldig mye for 49 kr, er jo ikke stedet sin skyld at dere ikke liker brusen?

Anonymkode: 7fbcd...6fb

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del ulike opplevelser.
De tre beste var BIT inne på busstasjonen i Oslo, bakeriet på Guneriussenteret og bakevarer på Joker. 
På BIT fikk jeg 3 store boller, 4 store, digge kanelsnurrer og to påsmurte rundstykker.
På Guneriussenteret fikk jeg et stort horn med pålegg, tre påsmurte rundstykker, to kanelsnurrer og en bolle. De ønsket også å legge oppi et brød, men jeg takket nei.
Joker: et fiberbrød fra Funkygine, 3 pack sjokoladeboller, 4 wienerbrød, 3 solskinnsboller og en slags fylt bolle.
Alle tre hadde store mengder mat, og varene vi fikk var ferske og smakfulle. Svært fornøyd!

Dårlige pakker har jeg fått på 7eleven og Olivia… begge stedene fikk jeg innstørket pizzabiter hvor fyllet var størkna og deigen bare soggy og ødelagt,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk fiskeboller som var gått ut på siste holdbarhet for to dager siden fra Coop Extra, tre brød og en brie. Spiste fiskebollene uansett og klarte meg fint, men de burde i det minste følge reglene for hva som er lov til å selge?

veldig fornøyd med brødene forresten, men ser ut som jeg var veldig heldig der. De andre fikk ikke brød.

Anonymkode: fd178...ce9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært meget fornøyd med varene jeg har fått gjennom Too good to go, men tror man må velge med omhu hvor man henter posene fra. Det var en kiosk jeg bestilte en pose fra en gang, skulle være masse varer og spiselige greier. Lå noen klubber, en sånn spinnedings som barna fikk bruk for, noen kokosboller som var knuste og en steinhard baguett som jeg måtte hive for den var så hard. Ble med den gangen. Nå henter jeg kun poser fra dagligvarebutikk og får alt fra brød, boller til kjøtt og fisk og meieriprodukter som går ut samme dag eller har gått ut på dato, dog fullt spiselig. Veldig fint tiltak for å forhindre matsvinn, gitt at folk er gode til å bruke opp det de får i posene da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Ford3000 said:

Vært meget fornøyd med varene jeg har fått gjennom Too good to go, men tror man må velge med omhu hvor man henter posene fra. Det var en kiosk jeg bestilte en pose fra en gang, skulle være masse varer og spiselige greier. Lå noen klubber, en sånn spinnedings som barna fikk bruk for, noen kokosboller som var knuste og en steinhard baguett som jeg måtte hive for den var så hard. Ble med den gangen. Nå henter jeg kun poser fra dagligvarebutikk og får alt fra brød, boller til kjøtt og fisk og meieriprodukter som går ut samme dag eller har gått ut på dato, dog fullt spiselig. Veldig fint tiltak for å forhindre matsvinn, gitt at folk er gode til å bruke opp det de får i posene da :)

Jeg er AB fra forrige post. I utgangspunktet enig, men var skuffet over at de tar med ting som er over siste forbruksdag, skjer det det ofte? Jeg synes det er greit med best før, dog er det lov som sier du ikke skal selge dersom et er etter siste forbruksdag.

Anonymkode: fd178...ce9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er AB fra forrige post. I utgangspunktet enig, men var skuffet over at de tar med ting som er over siste forbruksdag, skjer det det ofte? Jeg synes det er greit med best før, dog er det lov som sier du ikke skal selge dersom et er etter siste forbruksdag.

Anonymkode: fd178...ce9

Det hender seg at jeg mottar ting som er gått ut på dato for et par dager siden, dette gjelder i stor grad meieriprodukter som oftest holder seg litt lengre eller pasta og slike ting, men kjøttprodukter jeg har fått har oftest gått ut samme dag eller dagen etter jeg henter posen. Kan hende jeg har skrevet feil om at kjøtt og fisk har gått ut på datoen dagen før, for jeg har vært litt zombie i huet idag. Beklager det. Tørrvarer og meieri etter best før, ikke kjøtt og fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg hentet 6 pakker jubelsalami fra Grilstad fabrikken, ca. 1KG for 100 kr. Alt går ut i desember. Klarer ikke å se defekten engang! Men mistenker det er fordi det er for mye i pakken! De veide nemlig mer enn det som står på dem når jeg sjekka. Har jobba i fabrikk og vet at når det er vekt forskjell så er det avvik - mange pakker som selges på Holdtbart osv. har vektforskjeller.

Fikk med en overraskelse som var en pakke lakris jubelsalami på 100g.

Ga dem 6 stjerner tilbake :) 

Endret av Gjest5656
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår til når min lokale baker legger ut hos Too Good to Go, 1-2 ganger i uka. Får alltid 1 helt fersk brød, resten varierer mellom noen boller, gjærbakst, wienerbrød, påsmurt baguetter, tom kake.

Jeg elsker Holdbart og handler gjerne fra datohyllen men matposer fra matbutikker kan jeg ikke kjøpe, grunnen er at hentetid er rett før stengetid og jeg bor ikke rett ved, så 21.45 er for sent. Bakeriet derimot stenger kl 17.

Anonymkode: 08098...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg bruker tilbudet hos min lokale coop. Får ofte fulle bæreposer, og det varierer endel med innhold. Har fått mye grønt og frukt, blomsterbuketter som har vart lenge, ellers det meste av dagligvarer. Men, det er også meget ofte en overvekt av brød og bakerprodukter, noe jeg ikke kan spise, dette går i fryseren og blir brukt når "ungene" er hjemom en tur, men det er måte på hvor mye jeg kan fylle fryseren med slike ting. Skulle ønske vi fikk muligheten til å kunne huke av for de vanligste allergenene iallefall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anki- skrev (På 24.7.2022 den 11.13):

Har fått bra varer. Hentet i går, og da fikk jeg en pakke med svinekoteletter, en biola, en 4-pk yoghurt, en pk pålegg, sushi. Ikke verst for 39,-

Hvilken kjede var dette hos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd appen ennå. Det er litt tungvindt uten bil å komme seg til stedene som er med på ordningen. Men maten dere får er dette mat dere uansett ville spist ?

Anonymkode: 6748a...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har ikke prøvd appen ennå. Det er litt tungvindt uten bil å komme seg til stedene som er med på ordningen. Men maten dere får er dette mat dere uansett ville spist ?

Anonymkode: 6748a...998

Tja. Nå har jeg bare prøvd CircleK og Narvesen, og da har det vært mye boller av forskjellig varianter. Jeg spiser sjelden boller, men har fryst dem ned og tatt opp ved passende anledninger. Har også fått påsmurte baguetter og rundstykker, disse har jeg spist. Har også fått div juice, sjokolademelk og slikt. 

Anonymkode: 212ff...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å følge med på appen. Bor i utkanten av en av de største byene, men er ikke interessert i leftovers fra bensinstasjoner og hotellfrokoster. Håper på forbedret tilbud etter hvert. Positivt tiltak uansett.

Anonymkode: 8ffe9...49c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...