Gå til innhold

Too Good to go.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hentet på narvesen i dag. Fikk 2 kanelboller, 4 croissanter (2 med sjokolade og 2 uten), 7(!) boller (tre av de med sjokolade), 2 baguetter (1 grov og en fin), og 2 iskaffe 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet også hos Narvesen forrige uke. Fikk velge fritt hva jeg ville ha, ble tilbudt pølse, pizza, croissanter og generelt all bakst. Valgte til slutt 6 sjokoladeboller og 3 rosinboller. Mer enn det hadde jeg rett og slett ikke mulighet til å ta i mot. 

Opplever at Narvesen-dealene er gode. :) 

Endret av SPOCA
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Narvesen Nardo Centeret:

En fin baguett, kanelsnurr, croissant med sjokolade og en byggrynslunch. Første gang jeg prøvde, veldig fornøyd. :)

Anonymkode: 3186a...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel kjøper jeg frokostpakker fra ulike hoteller. Det er litt variert hva jeg får, men det er gjerne en blanding av rundstykke, speilegg, bacon, lapper og frukt. Absolutt verdt pengene. Jeg har ikke prøvd lunsjpakkene enda, men jeg tenkte å teste ut det også. 

Jeg har også vært innom Narvesen et par ganger, og da har jeg i likhet med andre fått både pizzastykker, pølse, bakst, smoothie med mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Narvesen Nardo Centeret:

To fine baguetter med ost og skinke og to sjokladecroissanter.

Anonymkode: 3186a...50d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny bruker av TGTG, og oppdaget denne tråden etter at jeg opprettet en ny en..... Beklager det.

 

Hva med TGTG i Åsane, Bergen? Noe å anbefale der?

Anonymkode: 99c59...af2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo raw, 2 poser til 49 per stykk inneholdt totalt 4 kakestykker, 2 energikuler, 1 smoothie, 1 grøt med masse godt på og et stort beger med rosa hummus. Veldig fornøyd mtp hvor dyrt det er der, koster vel 90kr pr kakestykke. Også greit med en pose hvor vi allergikere kan spise alt 😊

Anonymkode: f129e...8d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første gang med TGTG,og fornøyd. Espresso house, fikk to påsmurt og to søtbakst. Var flere i kø,og det virket som dette var regelen for hva som ble lagt i posen. 

Anonymkode: 99c59...af2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postivt overrasket over 7/11, betalte 30 kroner og fikk to hele baguetter, croissant og skillingsbolle. 

Noen som har testet pose med datovare på nærbutikker? Har bestilt en, og spent på om det er bra. 

Anonymkode: 7ee90...8fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Postivt overrasket over 7/11, betalte 30 kroner og fikk to hele baguetter, croissant og skillingsbolle. 

Noen som har testet pose med datovare på nærbutikker? Har bestilt en, og spent på om det er bra. 

Anonymkode: 7ee90...8fa

Matvarebutikkene varierer veldig. Noen gir fra seg søppel, mens andre er veldig bra.

Anonymkode: 51022...666

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i appen at det er flere steder som har økt prisene etter nyttår. Har dere opplevd å få mer for pengene nå, eller er det likevel det samme? Et par steder synes jeg de har gitt ganske lite (f. eks Jordbærpikene; 2 vanlige boller og en vaffel uten noe på), og en prisøkning gjør at jeg ikke føler det er verdt det i det hele tatt... 

Anonymkode: 99288...e06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser i appen at det er flere steder som har økt prisene etter nyttår. Har dere opplevd å få mer for pengene nå, eller er det likevel det samme? Et par steder synes jeg de har gitt ganske lite (f. eks Jordbærpikene; 2 vanlige boller og en vaffel uten noe på), og en prisøkning gjør at jeg ikke føler det er verdt det i det hele tatt... 

Anonymkode: 99288...e06

Er ny bruker, men tenker at man skal forvente litt når man betaler 39 - 49 kroner for mat som alternativt lander i bosset eller som dyremat. Selv var jeg på Espresso House i 2019 og betalte da kr 35. Fikk to påsmurt og to søtbakst. Helt ok. Nå er prisen kr 39, og fortsatt er det ok. 

Men, så prøvde jeg Baker Brun og betalte kr 39. Halve posen var rett og slett tørre boller. Regnet på det, og fant ut at jeg kunne ha kjøpt mye av det som var i posen ferskere på dagtid hos f eks Rema 1000 eller Kiwi, og det hadde ikke kostet meg mange kronene ekstra. Da begynner det å sitte litt langt inne å betale for å ikke vite hva man får.

Det er jo flott av utsalgene melder seg på, men de må ha et seriøst ønske om å gi kundene kvalitet. Er tross alt reklame for dem, og den reklamen betaler vi for.

Anonymkode: 99c59...af2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Baker Hansen Majorstuekrysset: En smoothie, en påsmurt, to boller med krem og et brød.

Meget fornøyd😊😋

Anonymkode: 51022...666

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2020 den 11.51, AnonymBruker skrev:

Er ny bruker, men tenker at man skal forvente litt når man betaler 39 - 49 kroner for mat som alternativt lander i bosset eller som dyremat. Selv var jeg på Espresso House i 2019 og betalte da kr 35. Fikk to påsmurt og to søtbakst. Helt ok. Nå er prisen kr 39, og fortsatt er det ok. 

Men, så prøvde jeg Baker Brun og betalte kr 39. Halve posen var rett og slett tørre boller. Regnet på det, og fant ut at jeg kunne ha kjøpt mye av det som var i posen ferskere på dagtid hos f eks Rema 1000 eller Kiwi, og det hadde ikke kostet meg mange kronene ekstra. Da begynner det å sitte litt langt inne å betale for å ikke vite hva man får.

Det er jo flott av utsalgene melder seg på, men de må ha et seriøst ønske om å gi kundene kvalitet. Er tross alt reklame for dem, og den reklamen betaler vi for.

Anonymkode: 99c59...af2

Enig. Etter flere skuffelser på de få stedene som er med i mitt nærområde har jeg droppet å bruke appen. Jeg har rett og slett følt ikke at det jeg fikk ikke var verdt pengene så mange ganger at jeg ikke gidder å gi det en ny sjanse før eventuelt dukker opp nye steder i appen.

Anonymkode: c711d...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk et 7-kornbrød,en stor skolebolle,en sjokoladebolle,et wienerbrød og et påsmurt rundstykke med avokado og ruccula. 
Alt ferskt og deilig. Fra et lokalt bakeri i Sandefjord 

Anonymkode: 96d3d...8de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite grovt brød, to tørre boller og et påsmurt rundstykke med kyllingsalat fra lokalt bakeri , ble ikke så imponert. Så flere fikk det samme 

Anonymkode: 5d741...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte fra Romsøe Conditori i Stavanger sentrum og fikk dette. 49 kr for alt.
Veeldig fornøyd kan du si.

83583973_214891973004941_3559398664172470272_n.thumb.jpg.bde3c0f2c122250f92a5fd98e401827b.jpg

Anonymkode: 5d5fe...31a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med forundringsposene på Joker? Har vært på Jacobs,Meny og Mega og er stort sett veldig fornøyd, men dette er jo generelt bedre butikker enn Joker. Forrige gang jeg var på Mega må jeg ha fått varer til en verdi i 500 kr eller noe.

Tenker at de gangene jeg er misfornøyd, skyldes det ofte mine egne preferanser. Ikke at innholdet er dårlig i seg selv, men feks jeg ikke liker  egg på brødskiva/baguetten. 

Anonymkode: a69ba...289

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...