Gå til innhold

Too Good to go.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg 2 rugbrød, 1 kanelsnurr, 1 blåbærmuffins, 1 bacon og egg baguett, 2 boller, 1 scones, 3 rundsrykker og 1 skolebrød. For kun 49 på torgrim hansen. Det er jo helt vilt 😍 var så mye at jeg leverte den til en hjelpeorganisasjon for kvinner i nød.😄

Endret av Camillapb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

 

Jeg må plutselig legge inn kode på kortet (cvc) samt kode via mobilid ved kjøp - opplever andre det ? 

Anonymkode: aad21...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg må plutselig legge inn kode på kortet (cvc) samt kode via mobilid ved kjøp - opplever andre det ? 

Anonymkode: aad21...577

Jeg måtte det samme i går. Det har kommet nye strengere lover rundt betaling som også denne type apper må følge. 

Anonymkode: f129e...8d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baker Nordby 35kr:

1 loff, 2 kanelsnurrer, 2 scones og en stor påsmurt focaccia med kyllingsalat.

Anonymkode: f129e...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baker Nordby 35 kr:

1 brød, 1 påsmurt, 2 rundstykker, 1 scones, 6 bakst (5 ulike sorter).

Superfornøyd!

Anonymkode: c8dc6...d76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hele konseptet er latterlig. Snakker om å redusere matsvinn. Kanskje det blir kastet mindre mat,  men maten blir alikvel registrert som fult svinn hos de forskjellige stedene. Så ut i fra tall vil ikke svinnet gå ned. Det finnes ikke et sted som tjener på å være med på dette. Tenk all den ekstra emballasjen som må brukes fordi maten selges billig. Går ikke akkurat opp i opp. Mer plast og papir som blir brukt. 

Anonymkode: d75a8...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns hele konseptet er latterlig. Snakker om å redusere matsvinn. Kanskje det blir kastet mindre mat,  men maten blir alikvel registrert som fult svinn hos de forskjellige stedene. Så ut i fra tall vil ikke svinnet gå ned. Det finnes ikke et sted som tjener på å være med på dette. Tenk all den ekstra emballasjen som må brukes fordi maten selges billig. Går ikke akkurat opp i opp. Mer plast og papir som blir brukt. 

Anonymkode: d75a8...ae9

Ja, men de slipper å kaste ellers brukbar mat..
Husker selv min tid på Kiwi, en dag i uka fylte vi 4-5 søppelbokser med mat!
Så det at flere butikker er med på to good to go, det er kjempebra! Ja, butikken må registrere det som svinn, so what?
Maten er jo god enda, hvorfor kaste det?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en fare for at man legger på seg med to good to go? Det er jo mye overskudd av hvetebakst og sukkerbakst. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2019 den 20.54, Chizue skrev:

Ja, men de slipper å kaste ellers brukbar mat..
Husker selv min tid på Kiwi, en dag i uka fylte vi 4-5 søppelbokser med mat!
Så det at flere butikker er med på to good to go, det er kjempebra! Ja, butikken må registrere det som svinn, so what?
Maten er jo god enda, hvorfor kaste det?

De burde gi det bort til fattige og vanskeligsstilte, eller selge det veldig billig i butikken. Kiwi har vel avtale med noen tror jeg. Eller samarbeide med to good to go. 

Endret av himmeloghav
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2019 den 21.42, AnonymBruker skrev:

Syns hele konseptet er latterlig. Snakker om å redusere matsvinn. Kanskje det blir kastet mindre mat,  men maten blir alikvel registrert som fult svinn hos de forskjellige stedene. Så ut i fra tall vil ikke svinnet gå ned. Det finnes ikke et sted som tjener på å være med på dette. Tenk all den ekstra emballasjen som må brukes fordi maten selges billig. Går ikke akkurat opp i opp. Mer plast og papir som blir brukt. 

Anonymkode: d75a8...ae9

Kun en stor papirpose og et papirinnbakket baguett var av emballasje da jeg hentet. Brød og to hvetebakst lå uten emballasje. Helt greit det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er der enkelte steder som ber om at man har med egen pose. Har alltid en to good to go pose i bilen. Tilfelle jeg må ha med pose. 

Anonymkode: ae8fc...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, himmeloghav skrev:

Det er vel en fare for at man legger på seg med to good to go? Det er jo mye overskudd av hvetebakst og sukkerbakst. 

Uffa meg.....🥴

Anonymkode: 139d3...208

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bit Akersgata, Oslo. 39kr

4 varme kanelboller, var visst 6 stk.

Endret av Lady Lovelylocks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hentet to matposer i dag, første gang jeg har prøvd appen.

1. Fra Narvesen. Inneholdt 3 stk vanlige hveteboller. 30 kr.

2. Fra baker Nordby.  Inneholdt 2 brød, en skoleboller, 4 vanlige boller med sjokolade, 2 frokosrundstykker og noe fancy sjokolade. 35 kr.

 

Vet hvor jeg skal hente fremover 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Tran09 skrev:

Hentet to matposer i dag, første gang jeg har prøvd appen.

1. Fra Narvesen. Inneholdt 3 stk vanlige hveteboller. 30 kr.

2. Fra baker Nordby.  Inneholdt 2 brød, en skoleboller, 4 vanlige boller med sjokolade, 2 frokosrundstykker og noe fancy sjokolade. 35 kr.

 

Vet hvor jeg skal hente fremover 😁

haha - ja ingen tvil der.

Mener jo å ha lest at mange har fått mye i Narvesen-posene men det kan jo være litt tilfeldig men kanskje også forskjellig fra sted til sted.   

Jeg synes bakere er bedre for der får man jo brød og rundstykker som jeg aller helst vil ha - ikke så mye boller o.l. - det vil am vel få mest av fra Narvesen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet det for første gang idag...

Spisested på kjøpesenter her i byen (som har høy kvalitet, litt mer avansert en typisk cafemat). Uansett ble det 1 vaffel uten noe på, 1 croissant med ost og skinke, 1wrap, 1 grovt rundstykke med røkelaks og 1 tykk skive hjemmelagd loff med skagenrøre. Alt dette for 45,- er jo knall, det jeg har spist smakte godt, men mannen prøvde seg på skagenrøren og den hadde nok ligget småsmurt siden tidlig idag så var ikke helt optimalt. Men gøy å prøve og jeg har også igjen  til frokost imorgen! Hadde forresten håpet på et lite kakestykke også da..., de har noen veldig gode kaker der, men kanskje jeg har flaks en annen gang!

Anonymkode: e5ac4...ee5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, sofie777 said:

Gjerrigknarken har prøvd appen på Meny. Dette var en veldig innholdsrik pakke, nesten så jeg flytter til Arendal.

Så sinnsykt bra ut. 

Anonymkode: 4ae79...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter i spenning på at My ugly baby i Oslo skal legge ut noe. Dyreste prisen jeg har sett hos noen; 59kr. Spent på hva man får der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg befinner meg på et annet sted enn jeg vanligvis gjør, og ser at langt flere her er med enn hjemme. Jeg har ikke kjøpt noe, men det ser ut til å være et godt utvalg av ulik mat, til og med muligheter for middag. Hjemme savner jeg at flere deltar.

Anonymkode: c8fed...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...