Gå til innhold

Too Good to go.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har noen prøvd Thon Hotel Bergen Airport eller Clarion Hotel Bergen Airport sine TooGoodToGo frokostbuffeter? Evt de andre hotellene nært Flesland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starbucks Torggata 39kr

1 påsmurt rundstykke med egg og tomat

1 kanelsnurr

1 skive formkake

 

Deli de Luca Torggata 39kr

1 påsmurt med ost og skinke

1 påsmurt med egg

1 salat med laks

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge fra Meny Rignes Park, 39kr PR pose:

 

Varmmatdisken

1 salat

2 lunsjkaker

2 kyllingburgere

1 sandwich med mozzarella 

1 porsjon lasagne

 

Bakevarer

6 søte bakevarer

1 spesialloff

1 mellomgrovt brød

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hente mat på to forskjellige steder i morgen. Skal poste bilde. :) 

Anonymkode: 5d5fe...31a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående bakerier og kafeer: får dere ofte bare ''godteri''? Jeg tenker også litt helse.

Kjøpte en gang på SOHO Oslo City og tenkte jeg skulle få noe kyllingbaguetter og rawjuice osv. fikk 8 store sånne boller med sukker på...

Føler at mye blir rutine her. Ser i Oslo at det stort sett er de samme som legger ut, og etter å ha vært en del hos de fleste er det ikke lenger noe som overrasker meg, men har ikke testet type Espresso House enda f.eks.

Anonymkode: 35401...ca0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en pose fra Espresso house og en fra et bakeri i nærheten. Dette var det jeg fikk. :) 
Veldig fornøyd. 

51140289_223638818590233_2645182379496308736_n.thumb.jpg.643f06d69a58f671985f387b0828b7ac.jpg

Anonymkode: 5d5fe...31a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpent bakeri Torshov 45kr

1 stort brød

1 sjokoladebolle

2 rundstykker 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringer med hvor strenge folk er på hentider?

Det står jo en slik nedtellingsgreie til når hentiden starter, og ofte kan den starte opptil 1 time før faktisk hentetid. Noen ganger har jeg møtt opp 20 min. før tiden og fått varene, et annet sted som hadde alt pakket og klart så måtte jeg vente i 5 minutter, selv om det var mulig å sveipe.

Anonymkode: 35401...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Erfaringer med hvor strenge folk er på hentider?

Det står jo en slik nedtellingsgreie til når hentiden starter, og ofte kan den starte opptil 1 time før faktisk hentetid. Noen ganger har jeg møtt opp 20 min. før tiden og fått varene, et annet sted som hadde alt pakket og klart så måtte jeg vente i 5 minutter, selv om det var mulig å sveipe.

Anonymkode: 35401...ca0

Hadde jeg kommet for tidlig så hadde jeg ikke blitt furten av å måtte vente. Da får du bare komme til riktig tid da? 

Anonymkode: 79397...40c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis nedtellingen for ventid er ferdig og det er mulig å sveipe, og 9/10 gjør det, hvorfor gjør ikke alle det?

Anonymkode: 35401...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ingen som har fått noe godt i det siste?

 

Jeg var på Åpent Bakeri Produksjon i dag. Betalte 45kr for to brød og ett rundstykke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde en ny Cirkle K her om dagen. Fikk en stor baguett med ost og skinke, 1 vaffel, 1 solskinnsbolle (eller hva de heter) og 3 vanlige boller. Tok ikke bilde.

Anonymkode: ae8fc...89b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg prøvd! Dette har jeg tenkt på lenge, men da jeg flyttet fra byen så ble det liksom ikke noe med det. Men nå har bakeriet i nærmeste by meldt seg inn og bensinstasjonene i nærheten.

I går kjørte jeg forbi 7-eleven og fikk med meg en bærepose med mat for 39,-!

Posen inneholdt 3 sjokoladeboller, 3 hveteboller, 2 baguetter med ost og skinke, en baguett med karbonade og en med kylling og bacon. En BLT sandwich, en liter Sunniva appelsinjuice og 10 lakrissjokolader.

Bollene gikk i fryseren, to baguetter til mat på jobb til mannen, en baguett til min jobbmat, og blir nok noe til kvelds i dag :)

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan vet dere når det legges ut mat på appen? Får dere notification eller hva? Jeg vet liksom aldri når nærkaféene mine legger ut, jeg kan sjekke flere ganger i løpet av dagen og da had fe enten ikke lagt ut noe eller så er det utsolgt.

Anonymkode: cdec7...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på 7-eleven og fikk 3 brødskiver(en med reker, en med roastbeef og potetsalat og en med ost og skinke), et pizzastykke, en dounut og 3 hveteboller med sjokoladebiter :) Jeg ble veldig fornøyd! 

Anonymkode: cfeee...b07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over: Det kostet 39 kr :) 

Anonymkode: cfeee...b07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på mer "shopping".

7-eleven igjen: To smurte baguetter, noen lakrissjokolader og pastiller, 3 hveteboller. 39 kroner. En smule skuffet i og med jeg fikk så mye der første gangen.

Cirkle K: Her var det mye godsaker! En smurt baguett, et smurt firkantstykke, og ca et tonn! boller og bakst. Neida ikke et tonn, men en bærepose. Mener det var 4 skillingsboller, 4 wienerpekanlignende ting, 8 sjokoladeboller/hveteboller, og et par greier til. Dette var moro! 39 kroner,

Lokalt bakeri: Wiener stang, 5 kanelsnuter/skoleboller, 4 hveteboller, en loff. 49 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd ett par ganger, men det blir så mye søtsaker at jeg faktisk «taper» på det helsemessig. Vil ikke kaste maten så spiser det. Å da blir det mye boller. Blir mye usunt mat man får som man kanskje i utgangspunktet ikke hadde brukt penger på. 

- Her om dagen fikk jeg en wienerstang, 3-4 boller, 2 croissanten, 2 wienerbrød, 1 stor sjokolademuffins og noen andre boller. Noen hadde smeltet ost på og sjokolade osv. Det «sunne» jeg fikk var ett horn med ost og skinke å en halv baguett med brie, og to rundstykker. 

- Ble mye søtsaker å boller på meg å mannen den uken, så har sluttet å bruke appen. Skal benytte meg av det når jeg har gjester og besøk :) Da kan det komme godt med, men ikke i hverdagen.

Anonymkode: 4be8e...b75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...