AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #101 Skrevet 25. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes at Anna forklarte det ganske godt i forrige episode, jeg. I og med at ting var så kaotisk mellom de så skjønner jeg godt at de ville prate ut uten barna. Selv om William er for liten til å forstå noe om trekantdrama eller andre ting foreldrene måtte snakke om, så blir det jo et helt annet fokus om han er med. At hun dro med hensikt for å rydde opp i forholdet mellom dem forstår jeg godt (at hun ikke klarte å rydde opp i situasjonen er en annen ting...) Slik jeg forstår situasjonen (korriger meg hvis jeg tar feil, har ikke fulgt så nøyaktig med på alt), så er det Mathijs som flyttet vekk først og at dette er noe Anna har vært knust over lenge og hele grunnen til st hun flyttet til Kypros samt muligens grunnen til at hun ble så desperat etter å ordne opp mellom dem. Hvis det er et spørsmål om samvær så kunne han jo latt være å flytte utenlands, eller i det minste dratt til Kypros selv. Anonymkode: 3158a...a87 Han skal studere utenlands i 6 år. Man kan si det er dumt å reise bort så lenge, men drømmer man om å bli lege så er det vanskelig å komme inn i Norge. Ønsket de å være sammen kunne de ha fått det til å funket, Anna sin jobb er en blogg, som hun kan gjøre overalt, så hun kunne flyttet med han utenlands. Anonymkode: 7ca24...d5a 3
Lady Skrevet 25. mars 2016 #102 Skrevet 25. mars 2016 Trodde det bare gikk en gang i uken, jeg Det går jo hver kveld? Har gått glipp av flere episoder nå. Er ikke Louise og Jon Arne med lenger?
SoftKitty Skrevet 25. mars 2016 #103 Skrevet 25. mars 2016 10 minutter siden, Lady skrev: Trodde det bare gikk en gang i uken, jeg Det går jo hver kveld? Har gått glipp av flere episoder nå. Er ikke Louise og Jon Arne med lenger? Det går mandag-torsdag tror jeg. Tror også hele uken går i reprise på søndag i 4-5-tiden.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #104 Skrevet 25. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han skal studere utenlands i 6 år. Man kan si det er dumt å reise bort så lenge, men drømmer man om å bli lege så er det vanskelig å komme inn i Norge. Ønsket de å være sammen kunne de ha fått det til å funket, Anna sin jobb er en blogg, som hun kan gjøre overalt, så hun kunne flyttet med han utenlands. Anonymkode: 7ca24...d5a Hvor kommer Mathijs fra? Jeg fikk vondt av Jan da jeg så den episoden hvor A og M offentliggjorde forholdet sitt på Facebook. Jan virker å være svært forelsket i Anna. Hvorfor vingler hun veldig? Ellers syns jeg hun virket som en god mor og håper forholdet til Jan varer. Anonymkode: c8ef4...1e1 8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #105 Skrevet 25. mars 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kommer Mathijs fra? Jeg fikk vondt av Jan da jeg så den episoden hvor A og M offentliggjorde forholdet sitt på Facebook. Jan virker å være svært forelsket i Anna. Hvorfor vingler hun veldig? Ellers syns jeg hun virket som en god mor og håper forholdet til Jan varer. Anonymkode: c8ef4...1e1 Han er vel fra Nederland og har flyttet tilbake dit for å bo der permanent? Eller kun for å studere? Hvis Anna var så forelsket i Mathjis, hvorfor tok hun ikke med seg barna og bodde hos han ett år? Anonymkode: 280c0...239 7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #106 Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er vel fra Nederland og har flyttet tilbake dit for å bo der permanent? Eller kun for å studere? Hvis Anna var så forelsket i Mathjis, hvorfor tok hun ikke med seg barna og bodde hos han ett år? Anonymkode: 280c0...239 Fordi han ikke er forelsket i Anna. Virker som han og ville prøve en siste gang siden hun er mor til barnet hans. Men det gikk ikke. Anonymkode: 80a11...b1d 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #107 Skrevet 25. mars 2016 Får ikke til å se den siste episoden på sumo uten at bildet henger etter lyden (eller omvendt). Andre som har same problem? Anonymkode: dcce4...55d 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #108 Skrevet 25. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får ikke til å se den siste episoden på sumo uten at bildet henger etter lyden (eller omvendt). Andre som har same problem? Anonymkode: dcce4...55d Ja! Det var skikkelig irriterende. Anonymkode: 280c0...239
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #109 Skrevet 25. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får ikke til å se den siste episoden på sumo uten at bildet henger etter lyden (eller omvendt). Andre som har same problem? Anonymkode: dcce4...55d Skjedde hos meg i går kveld og! Sykt irriterende. Anonymkode: 6d4d1...a6e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #110 Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjedde hos meg i går kveld og! Sykt irriterende. Anonymkode: 6d4d1...a6e Sendte klage i stad og nå vil ikke videoen starte i det hele tatt... Anonymkode: dcce4...55d
smartbimbo Skrevet 26. mars 2016 #111 Skrevet 26. mars 2016 De må få bort han der Felix fra serien.. Å ha med kjedelige typer som han, drar ned hele serien. 19
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #112 Skrevet 26. mars 2016 33 minutter siden, smartbimbo skrev: De må få bort han der Felix fra serien.. Å ha med kjedelige typer som han, drar ned hele serien. ENIG! Anonymkode: 280c0...239 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #113 Skrevet 26. mars 2016 Hva er egentlig greia med han Felix? "Jeg har så stygt ansikt, men helt sykt digg kropp" "Må sjokkere litt for å overleve i bloggverden" "Buhu, har ikke dame 😔" "Nå har jeg dame" Hadde aldri hørt om han før serien, så han har tydeligvis ikke sjokkert så veldig mye. Utrolig kjedelig type 😴 Anonymkode: 24bb7...b22 13
mm456 Skrevet 26. mars 2016 #114 Skrevet 26. mars 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig greia med han Felix? "Jeg har så stygt ansikt, men helt sykt digg kropp" "Må sjokkere litt for å overleve i bloggverden" "Buhu, har ikke dame 😔" "Nå har jeg dame" Hadde aldri hørt om han før serien, så han har tydeligvis ikke sjokkert så veldig mye. Utrolig kjedelig type 😴 Anonymkode: 24bb7...b22 Og den daten der han baaare snakket om seg selv 😳 9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #115 Skrevet 26. mars 2016 Mannen og jeg sitter med pute og sier "slutt å snakk!" Hver gang Felix kommer på men vi gir tvilen til gode ang daten at det blir kleint og tilgjort med kamera der Anonymkode: 80a11...b1d 4
allesote Skrevet 26. mars 2016 #116 Skrevet 26. mars 2016 Liker ikke friluftsjenta og bryteren. Ser på bloggerne for å se på rosabloggere og toppbloggere, ikke bloggere jeg ikke har hørt om.. 17
SoftKitty Skrevet 26. mars 2016 #117 Skrevet 26. mars 2016 Han bryteren er sikkert en hyggelig fyr men jeg synes ikke han laget så spennende TV akkurat. Fikk inntrykk av at Matjis (han er nederlandsk btw, så er ikke helt tilfeldig at det er der han studerer og bor nå) ble litt keen på Anna igjen fordi hun holdt på med Jan. Jeg leser ikke bloggen men leser tråden her + sett alt av unge mødre og blogerne og det virker jo som at Anna alltid har vært mer forelsket i ham,iallfall etter at de slo opp. Klassisk at han ville ha henne igjen når han så at han holdt på å miste henne... Aner ikke hva som gikk galt nå da men det får vi kanskje se neste episodene.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #118 Skrevet 27. mars 2016 Den 26. mars 2016 at 1.23, smartbimbo skrev: De må få bort han der Felix fra serien.. Å ha med kjedelige typer som han, drar ned hele serien. JAAA! Blir så flau av å høre når han snakker om å "sette Kristiansund på kartet". Altså, jeg er fra Kristiansund, på samme alder som han og har aldri hørt om han før. Er sykt fornøyd om ingen vet om hjembyen min. Mye bedre enn å bli assosiert med han... (Når det skal sies så har jeg ingenting imot han eller det han driver med ellers, men jeg skjønner ikke hva han gjør på "bloggerne" - passer ikke til konseptet i det hele tatt, feilcasting!!!) Anonymkode: 3158a...a87 8
maipai Skrevet 27. mars 2016 #119 Skrevet 27. mars 2016 Liker ikke at de har med så mange ukjente bloggere. Jeg vil underholdes av bloggtoppen! Ikke se på at fremmede mennesker, som tilfeldigvis har en blogg, spiser middag, går tur og trener. Har ikke sjekket ut bloggen til noen av disse hvermannsene. 11
Leviora Skrevet 28. mars 2016 #120 Skrevet 28. mars 2016 Spennende å se på laksefiske, men det hadde vært bedre om noen lagde et eget program for bare dem. Jeg hadde sett det programmet. Synes ellers de stjeler tid fra de vi er mest interessert i å se på ved å være med på Bloggerne. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå