Birdo Skrevet 16. mars 2016 #61 Skrevet 16. mars 2016 Fått en helt ny forståelse for LAR etter denne episoden. Hun virker oppriktig som en fantastisk jente. 6
Gjest incognita Skrevet 16. mars 2016 #62 Skrevet 16. mars 2016 6 minutter siden, Birdo skrev: Fått en helt ny forståelse for LAR etter denne episoden. Hun virker oppriktig som en fantastisk jente. Veldig enig. Hun er god.
Mayoo Skrevet 16. mars 2016 #63 Skrevet 16. mars 2016 9 timer siden, Ennasus skrev: Venter på at tv2sumo skal få tilbake gratis prøvemåned så jeg kan få sett dette Jeg har akkurat fått en gratis måned.
Bergensjenten Skrevet 16. mars 2016 #64 Skrevet 16. mars 2016 Bare jeg som syns Pappahjerte er litt kjedelig å se på? Jeg vet ikke helt hvorfor...kanskje det bare er fordi jeg ikke leser bloggen hans. 19
missdior Skrevet 16. mars 2016 #65 Skrevet 16. mars 2016 Herregud så kleint da Anna viste frem babyutstyr til sånn.. fem stk, og tre av de var 8 år.. 27
Sol79 Skrevet 16. mars 2016 #66 Skrevet 16. mars 2016 2 timer siden, Bergensjenten skrev: Bare jeg som syns Pappahjerte er litt kjedelig å se på? Jeg vet ikke helt hvorfor...kanskje det bare er fordi jeg ikke leser bloggen hans. Superkjedelig. Og det er flott å være engasjert far, men han blir bare too much for meg. 17
Gjest Dorey Skrevet 16. mars 2016 #67 Skrevet 16. mars 2016 2 timer siden, missdior skrev: Herregud så kleint da Anna viste frem babyutstyr til sånn.. fem stk, og tre av de var 8 år.. Skikkelig pute-øyeblikk
Gjest Ennasus Skrevet 16. mars 2016 #68 Skrevet 16. mars 2016 7 timer siden, IglePigle skrev: Jeg har akkurat fått en gratis måned. Å. Hvordan da?
Mayoo Skrevet 16. mars 2016 #69 Skrevet 16. mars 2016 7 minutter siden, Ennasus skrev: Å. Hvordan da? Jeg fikk en mail. Ser ut som om linken jeg fikk var knyttet opp mot brukeren min :/
maipai Skrevet 16. mars 2016 #70 Skrevet 16. mars 2016 Liker hun dama til pappahjerte bedre pappahjerte selv, jeg altså. Og SÅ glad SE dumpa Robin, for en vits av en mann... 9
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #71 Skrevet 17. mars 2016 Jeg er lei Sophie Elise, samme klaginga og gnålinga i hver sesong. Kanskje hun fremstiller seg sånn for å lage bra tv, men guud så lei man blir. Hun burde heller fremstille seg så intelligent som hun liker å fremstå på bloggen. Pappahjerte er kjedelig å se på synes jeg og, men synes han og kona er skikkelig søte sammen. Virker som om de har det moro sammen selv om de er småbarnsforeldre med alt det (sikkert) innebærer. Fint par, sånn vil jeg ha det med typen min når vi får barn og. Synes JAR og LAR også er veldig søte sammen, får skikkelig godt inntrykk av dem. Jeg har bare sett tv opptredener fra JAR etter at han ble sammen med LAR, så vet ikke hvordan han evt oppførte seg før, men etter alt jeg har sett sitter jeg igjen med et inntrykk av at han har hatt dårlig selvtillit en lang periode, noe som igjen har ført til noen dårlige valg kanskje. Det virker hvertfall som de to er oppriktig forelsket i hverandre og at de har det fint sammen, bryr seg om hverandre. Jeg likte også hun villmarksjenta, selv om hun hun var litt slitsom i fremtoningen. Men synes det er kult med tøffe jenter, jeg hadde aldri turt å dra alene på reise til villmarken med bare to hunder. Så synes det er beundringsverdig. Dessuten, i et hav av rosabloggere som bare skriver om klær og sminke, så er det forfriskende med en kvinnelig blogger som ikke er redd for å bli litt skitten Tror det blir mamma til Michelle som kommer til å stå for den beste underholdningen denne sesongen, pga sitt lille kjærlighetsdrama, sm hun har skrevet på bloggen at vi får mer "innsikt" i gjennom serien. Blir bra! Synes forøvrig hun fremstår som en god mor i Bloggerne, selv om hun gjør mye spør ting og har clickbaits oftere enn andre skifter truse. Anonymkode: 6d4d1...a6e 8
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #72 Skrevet 17. mars 2016 Så JAR og LAR i ålesund i dag. De gikk på hennes og mauritz slik som vanlige mennesker. Han virket jo genuint intr i shoppingen hennes :-) Anonymkode: b2d0a...07d 10
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #73 Skrevet 17. mars 2016 Norsk søppel-TV på sitt aller beste ? Anonymkode: 5abea...09d 1
RC Skrevet 17. mars 2016 #74 Skrevet 17. mars 2016 Jeg synes villmarksjenta Tonje er et friskt pust i et ellers svært monotont og kjedelig blogg-Norge. Den eneste grunnen til at jeg ser på serien er på grunn av henne. Tror mange av dagens unge ville ha godt av et slikt forbilde som er tøff, tør å være seg selv og har en hverdag som består av mer enn nye sko, restylane i leppene og vesker. 6
Sol79 Skrevet 17. mars 2016 #75 Skrevet 17. mars 2016 Akkurat som ikke LAR kan rydde litt etter JAR. Han lønner henne godt til at hun bare går på stas. 7
Birdo Skrevet 17. mars 2016 #76 Skrevet 17. mars 2016 11 minutter siden, Sol79 skrev: Akkurat som ikke LAR kan rydde litt etter JAR. Han lønner henne godt til at hun bare går på stas. Nei vet du hva. For det første tjener hun nok greit selv også, mtp SoMe, og for det andre så kan man faktisk rydde opp etter seg selv når man er voksen. 22
Sitronmelis Skrevet 17. mars 2016 #77 Skrevet 17. mars 2016 41 minutter siden, Birdo skrev: Nei vet du hva. For det første tjener hun nok greit selv også, mtp SoMe, og for det andre så kan man faktisk rydde opp etter seg selv når man er voksen. Enig! Hun skal da ikke måtte gå rundt og rydde opp etter en voksen mann! Jeg hadde blitt sprø. En for ta ansvar for sitt eget rot. Skjønner godt hun blir irritert jeg og sier han skal rydde. Det er ikke akkurat stor plass de har på det hotellrommet heller, så skjønner godt hun vil ha det litt ryddig. 12
Sol79 Skrevet 18. mars 2016 #78 Skrevet 18. mars 2016 13 timer siden, Birdo skrev: Nei vet du hva. For det første tjener hun nok greit selv også, mtp SoMe, og for det andre så kan man faktisk rydde opp etter seg selv når man er voksen. Hun tjener greit nok selv faktisk. Er du morsom? Tror du hun betaler innkjøpene sine med dagpenger fra Nav eller? 6
Birdo Skrevet 18. mars 2016 #79 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, Sol79 skrev: Hun tjener greit nok selv faktisk. Er du morsom? Tror du hun betaler innkjøpene sine med dagpenger fra Nav eller? Er du klar over hva kjente personer får for å ha så mange følgere som hun har på IG? Pluss at hun tjener jo på å være med på Bloggerne. Tror nok hun klarer seg mer enn nok 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #80 Skrevet 18. mars 2016 Virker som de småkjegler ofte ekteparet Riise. Og så forelsket Jan er i Anna. Mens hun chatter med eksen og barnefar til William. Pute tv er det. Tenk at dette skal vår generasjon se på. Er valgfritt selvsagt, men det er som en bilulykke... Anonymkode: 4eb94...c9d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå