Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, Birdo skrev:

Er du klar over hva kjente personer får for å ha så mange følgere som hun har på IG? Pluss at hun tjener jo på å være med på Bloggerne. Tror nok hun klarer seg mer enn nok :)

Ja, ikke nok til å dekke garderoben hennes.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Sol79 skrev:

Ja, ikke nok til å dekke garderoben hennes.

Det var ikke det som var poenget mitt heller, du fikk det til å høres ut som om hun lever av han - når realiteten er at hun tjener mer enn greit nok selv. 

• Liker 2
Skrevet

Hvor på Kypros var det Anna bodde? Noen som vet?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hvor på Kypros var det Anna bodde? Noen som vet?

Ganske sikker på at det er aiga napa, kjenner meg igjen. 

Anonymkode: 53f09...0d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Kristin er altfor dominerende og kontrollerende. Tar nok ufattelig mye plass i det forholdet der. 

Anonymkode: 0e0ba...fbd

• Liker 26
Gjest Dypvik
Skrevet

Louise Angelica passer fint til og være med men mannens hennes ødelegger dessverre det hele. Jeg har null sans for han pga måten han har opptred i media.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Kristin er altfor dominerende og kontrollerende. Tar nok ufattelig mye plass i det forholdet der. 

Jeg har bare sett noen minutter her og noen minutter der, men dette inntrykket sitter jeg også igjen med. Tror nok det er lett å bli oppfattet som litt sur og mutt hvis man er den minst dominante i et sånt forhold. 

Anonymkode: 87069...ef3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er too much! Skal bestemme og ha siste ordet. Og for min del hjelper det ikke at hun er bergenser og har pipestemme.

Beklager, men hun bør vokse opp. 30 år og bor i typ VillaVillekulla. Makan til tacky hjem skal en lete leng etter. Synes hun burde hatt en mer voksen stil.

Anonymkode: 84345...927

• Liker 6
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo men herlighet så passiv han er. Noen må jo ta kontrollen når han oppfører seg som et barn. Ser den dynamikken i mange forhold. Det er lett å rope opp om at damene er dominerende, men realiteten er at menn som han elsker det! 

• Liker 9
Skrevet (endret)
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er too much! Skal bestemme og ha siste ordet. Og for min del hjelper det ikke at hun er bergenser og har pipestemme.

Beklager, men hun bør vokse opp. 30 år og bor i typ VillaVillekulla. Makan til tacky hjem skal en lete leng etter. Synes hun burde hatt en mer voksen stil.

Anonymkode: 84345...927

Du syns hun burde hatt en mer voksen stil? Teiteste jeg har hørt. 

Kanskje du skal gi henne noen interiørtips da? Hvitt og brunt på både vegger, sofa, puter og bilder. Det er jo veldig "voksent".... og kjedelig :)

Dette er mer som Villa VilleKulla:

pippi2.jpg

Syns ikke Kristin sin leilighet er i nærheten egentlig :)

Endret av penny_
  • Liker 28
Skrevet

Jeg syns leiligheten til Kristin og Dennis er råkul! Hun har faktisk fått det til å passe sammen, og at det ser bra ut. Jeg liker de veldig godt. :) 

• Liker 15
Skrevet

Jeg synes egentlig det er litt spennende å følge med på Anna i Kypros, men det er så irriterende når hun filmer selv og utelukkende speiler seg i kameraet. Det skjer ikke at hun ser i linsa. Jeg klarer ikke fokusere på det hun sier, for jeg sitter bare og ser på det :eeeh:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Den 18. mars 2016 at 9.42, Dorey skrev:

Jeg får skikkelig vondt av Anna Rasmussen. Hun virker veldig søt og snill og fremstår som en flink og omsorgsfull mamma. MEN hun har jo ikke evne til konsekvenstekning. Etter to dager på Kypros innser hun at: 1.det er helt annerledes for barns og de får en reaksjon på at hverdagen er helt uvant. 2. Hun klarer ikke å gi Michelle like god stimuli som hun hadde fått med andre barn og tenker at det kanskje ikke hadde vært så dumt med barnehage. 3. Hun er sliten fordi hun ikke har noe avlastning med barna. Jeg skjønner rett og slett ikke at man ikke klarer å se at dette ville skje :ohmy:

Det er vel den  først gangen siden hun ble mor at hun faktisk er helt alene med barnene i mer enn et par dager... Så ikke rart at hun blir sliten da. Men ja, Anna virker veldig søt og genuint god. 

Sånn ellers så synes jeg at denne sesongen et litt kjedelig hittil... 

Anonymkode: e32e0...6e2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Må være kleint å se episoden med hun og Mathijs nå som hun er sammen og venter barn med Jan.

Anonymkode: 22952...74e

• Liker 12
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må være kleint å se episoden med hun og Mathijs nå som hun er sammen og venter barn med Jan.

Anonymkode: 22952...74e

Den klininga på sofaen kan ikke være kjempestas å sitte og se sammen med Jan :rodme:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Forstår det ikke. Anna sier at hun reiser på ferie til pappaen til ett av barna. Men tar ikke med barnet? Får han ikke lov til å se sønnen sin? 

Anonymkode: 664b6...bb3

• Liker 7
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår det ikke. Anna sier at hun reiser på ferie til pappaen til ett av barna. Men tar ikke med barnet? Får han ikke lov til å se sønnen sin? 

Enig der... han ser jo ikke barnet sitt sååå ofte, virker det som!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at Anna forklarte det ganske godt i forrige episode, jeg. I og med at ting var så kaotisk mellom de så skjønner jeg godt at de ville prate ut uten barna. Selv om William er for liten til å forstå noe om trekantdrama eller andre ting foreldrene måtte snakke om, så blir det jo et helt annet fokus om han er med. At hun dro med hensikt for å rydde opp i forholdet mellom dem forstår jeg godt (at hun ikke klarte å rydde opp i situasjonen er en annen ting...) 

Slik jeg forstår situasjonen (korriger meg hvis jeg tar feil, har ikke fulgt så nøyaktig med på alt), så er det Mathijs som flyttet vekk først og at dette er noe Anna har vært knust over lenge og hele grunnen til st hun flyttet til Kypros samt muligens grunnen til at hun ble så desperat etter å ordne opp mellom dem. 

Hvis det er et spørsmål om samvær så kunne han jo latt være å flytte utenlands, eller i det minste dratt til Kypros selv. 

Anonymkode: 3158a...a87

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...