maipai Skrevet 31. mars 2016 #161 Skrevet 31. mars 2016 Et øyeblikk siden, Million skrev: Er det ikke slutt mellom dem da? Han klinte visst til en jente med neven på byen så hun fikk skikkelig blåveis, og han ble anmeldt for det. Da gjorde visst SE det slutt etterpå. Hun ville kanskje ikke være sammen med en mann som går til fysisk angrep på jenter. Kanskje det ville blitt hennes tur neste gang? Nå er det slutt. Men om de var sammen under denne prisutdelingen er noe annet. Vet ikke hva som skjedde først jeg, prisen eller at han slo?
frk91 Skrevet 31. mars 2016 #162 Skrevet 31. mars 2016 2 timer siden, Million skrev: Er det ikke slutt mellom dem da? Han klinte visst til en jente med neven på byen så hun fikk skikkelig blåveis, og han ble anmeldt for det. Da gjorde visst SE det slutt etterpå. Hun ville kanskje ikke være sammen med en mann som går til fysisk angrep på jenter. Kanskje det ville blitt hennes tur neste gang? Jeg har ikke lest bloggen hennes noe særlig jevnlig, kun noen få ganger, men for alt jeg vet kan de jo ha blitt sammen igjen og hun har tilgitt han etter voldsepisoden? Han slo til en annen jente mange måneder før det ble slutt mellom dem. Sophie Elise forsvarte han etter episoden, selv om jenta han slo var bestevenninna hennes. Det sier litt om henne som person, hun er ikke mye til god venninne.. 14
mm456 Skrevet 31. mars 2016 #163 Skrevet 31. mars 2016 Alt som er med på Bloggerne i år er filmet etter han slo til bestevenninnen til Sophie (skjedde i juni/juli), men du merker jo hun er ganske lei av han, spør du meg. 8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #164 Skrevet 31. mars 2016 2 timer siden, frk91 skrev: Han slo til en annen jente mange måneder før det ble slutt mellom dem. Sophie Elise forsvarte han etter episoden, selv om jenta han slo var bestevenninna hennes. Det sier litt om henne som person, hun er ikke mye til god venninne.. Hvafforno? Er de fortsatt venninner etter at eksen slo bestevenninna? Hadde det vært min mann så hadde jeg først gitt han juling, for så dumpe han. Man slår bare ikke noen med mindre det er selvforsvar. Anonymkode: c8ef4...1e1
Monky Skrevet 31. mars 2016 #165 Skrevet 31. mars 2016 Han slo henne rett før palmesus og det ble ikke slutt før nov/des når rettsaken nærmet seg...
smartbimbo Skrevet 31. mars 2016 #166 Skrevet 31. mars 2016 (endret) 23 timer siden, Hindenburg skrev: Anna var sammen med Mathjis, samtidig som hun var på badet mens Jan dusjet og lot han tape nipplene hennes.. Hva skal man si? Tja.. Sier vel kanskje hvorfor det ble slutt? Endret 31. mars 2016 av smartbimbo Omrokkering av ord 2
smartbimbo Skrevet 31. mars 2016 #167 Skrevet 31. mars 2016 10 timer siden, Kristanna skrev: Syns det er litt kjedelig med de ukjente.. Og han Felix, spesiell type. Han klager over at han mangler en dame, men det er kanskje ikke så rart? Oppførte seg da veldig merkelig da han hadde besøk av hun ene på middag? Virket dog ikke som hun var så interessert heller.. Jeg tror utrolig nok hun var interessert, hvis du la merke til kroppsspråket hennes.. Hun dultet litt i han, ertet han og småfniste. Flørtet litt rett og slett. Lå jo også på han i sofaen. Men kan jo for all del være at hun oppførte seg slik pga kamera var der. Sikkert ikke lett å være seg selv på første (?) date omringet av kamerafolk. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #168 Skrevet 31. mars 2016 1 time siden, smartbimbo skrev: Jeg tror utrolig nok hun var interessert, hvis du la merke til kroppsspråket hennes.. Hun dultet litt i han, ertet han og småfniste. Flørtet litt rett og slett. Lå jo også på han i sofaen. Men kan jo for all del være at hun oppførte seg slik pga kamera var der. Sikkert ikke lett å være seg selv på første (?) date omringet av kamerafolk. Jeg sjekket han på instagram og på de gamle bildene hans flørtet de ganske åpenlyst med hverandre. Anonymkode: 7ca24...d5a
maipai Skrevet 1. april 2016 #169 Skrevet 1. april 2016 Han der broren til alpinistfiskeren som sitter og bitcher om alt mulig. "Spiser du oppdrettfisk?! Du kan ikke spise sånn" og "De første dagene på fisketur er hellige. Det MÅ alle forstå! Det er bare å forstå det!!" Skjønner ikke at hun dama til Bjørnar holder ut. Virker som om at han aldri er hjemme eller tar seg tid til å pleie forholdet. Enten er han på trening eller så er han med sin eiesyke bror. 16
Clarity Skrevet 1. april 2016 #170 Skrevet 1. april 2016 På Sumo står det at gårsdagens episode var episode 16 av 20. Det vil altså si at sesongen er over etter neste uke? Det var kort, føler ikke at jeg har blitt særlig "kjent" med noen av de. 8
maipai Skrevet 1. april 2016 #171 Skrevet 1. april 2016 5 minutter siden, Clarity skrev: På Sumo står det at gårsdagens episode var episode 16 av 20. Det vil altså si at sesongen er over etter neste uke? Det var kort, føler ikke at jeg har blitt særlig "kjent" med noen av de. Enig! Men det er vel vanskelig å la seerene bli kjent med bloggerene når de absolutt skal ha med en armé bloggere. Håper de i neste sesong velger kvalitet over kvantitet. 4
Clarity Skrevet 1. april 2016 #172 Skrevet 1. april 2016 9 minutter siden, maipai skrev: Enig! Men det er vel vanskelig å la seerene bli kjent med bloggerene når de absolutt skal ha med en armé bloggere. Håper de i neste sesong velger kvalitet over kvantitet. Absolutt enig!
Gjest Tekola Skrevet 3. april 2016 #173 Skrevet 3. april 2016 Ryddet for personangrep, hets og svar til dette. Tråden flyttes til Rampelyset, hvor den hører hjemme. Tekola, admin.
Gjest Tekola Skrevet 4. april 2016 #174 Skrevet 4. april 2016 Ryddet for kommentarer til moderering, minner om at dette hører hjemme på Ris og ros-forumet eller PM til meg. Flytter tråden tilbake til TV og film, og ber om at diskusjonen holdes innenfor rammene til dette rommet, diskusjoner om hva som skjer utover det som vises i programmet hører hjemme på Rampelyset. Tekola, admin.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #175 Skrevet 4. april 2016 Spoler over halvparten av de. Kjedelig å følge med på. SE er så forbanna sytete og bortskjemt at jeg blir GAL! Ok, Robin er ikke så himla mye å samle på og er helt på trynet, men SE oppfører seg som en bortskjemt drittunge som nok er vant med å få viljen sin. Anonymkode: f504f...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #176 Skrevet 4. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spoler over halvparten av de. Kjedelig å følge med på. SE er så forbanna sytete og bortskjemt at jeg blir GAL! Ok, Robin er ikke så himla mye å samle på og er helt på trynet, men SE oppfører seg som en bortskjemt drittunge som nok er vant med å få viljen sin. Anonymkode: f504f...7c2 Hvis du skal diskutere Sophie Elise, så kan du vel gjøre det i tråden om henne som ligger på Rampelys-forumet? Anonymkode: 5abea...09d 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #177 Skrevet 4. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal diskutere Sophie Elise, så kan du vel gjøre det i tråden om henne som ligger på Rampelys-forumet? Anonymkode: 5abea...09d Hu er jo med i serien, så hva er galt med å diskutere hu her da? Anonymkode: d9dc7...796 9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #178 Skrevet 4. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal diskutere Sophie Elise, så kan du vel gjøre det i tråden om henne som ligger på Rampelys-forumet? Anonymkode: 5abea...09d Hvorfor det? Hun er jo med i serien og må folk få lov til å diskutere henne da. Anonymkode: f504f...7c2 7
Den røde fare Skrevet 4. april 2016 #179 Skrevet 4. april 2016 Er det jeg som hører dårlig eller er lyden når de snakker veldig lav? (Ja, jeg har skrudd opp lyden😝) Såg på God kveld, Norge at ekteparet Riise ville bli med i serien for å vise hvordan de egentlig er. Blir ikke det litt feil? Skal det ikke handle om bloggere og deres liv? Såvidt jeg har skjønt blogger ikke de så mye at de burde være med🙄 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #180 Skrevet 4. april 2016 8 minutter siden, Den røde fare skrev: Er det jeg som hører dårlig eller er lyden når de snakker veldig lav? (Ja, jeg har skrudd opp lyden😝) Såg på God kveld, Norge at ekteparet Riise ville bli med i serien for å vise hvordan de egentlig er. Blir ikke det litt feil? Skal det ikke handle om bloggere og deres liv? Såvidt jeg har skjønt blogger ikke de så mye at de burde være med🙄 LAR har ikke blogget siden september i fjor. Anonymkode: f504f...7c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå