Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tonje (villmarksjenta) spurte kompisen om det før de skulle på tur i skogen....OMG!!! :ohmy:

Anonymkode: 84345...927

Et kurant spørsmål det når en skal pakke til tur. Ikke vits i å ta med seg mer enn nødvendig. 

Anonymkode: 67a33...38b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et kurant spørsmål det når en skal pakke til tur. Ikke vits i å ta med seg mer enn nødvendig. 

Anonymkode: 67a33...38b

Var vel mer måten hun spurte på. Hele jenta virker bare ufyselig. 

Anonymkode: 58886...51c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var vel mer måten hun spurte på. Hele jenta virker bare ufyselig. 

Måten hun spurte på? Hun sa det jo bare rett fram. Ingen skam i det. Skulle hun heller ha stått der og sagt "Ååh eeehh ummmm bruker du å bimmelibomme på tur eller? Eehehhehe". Det kommer man jo langt med.

Anonymkode: 2569f...e3d

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måten hun spurte på? Hun sa det jo bare rett fram. Ingen skam i det. Skulle hun heller ha stått der og sagt "Ååh eeehh ummmm bruker du å bimmelibomme på tur eller? Eehehhehe". Det kommer man jo langt med.

Anonymkode: 2569f...e3d

Det er noe med språket man bruker og hvordan man vil bli framstilt på tv. Åpenbart er hun ikke så veldig opptatt av det.

• Liker 5
Skrevet

Å kjære vene! Han der Jonas... For det første, hvem ER han?! For det andre, hvorfor?!

"Jeg skal flytte til Oslo og bli seriøs skuespiller. Det schempespennende." For en sammentrykt og tafatt kar. Faren hans lager frokost til han og serverer vitaminbjørner og omega3fisker!!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, maipai skrev:

Å kjære vene! Han der Jonas... For det første, hvem ER han?! For det andre, hvorfor?!

"Jeg skal flytte til Oslo og bli seriøs skuespiller. Det schempespennende." For en sammentrykt og tafatt kar. Faren hans lager frokost til han og serverer vitaminbjørner og omega3fisker!!

Synes han så veldig usikker ut, stakkar. Er alltid noen som må hakke enda mer på de og gjøre de enda mer usikre. :P 

Anonymkode: 3ab37...bd0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, maipai skrev:

:fnise:

"Om 10 år er jeg i Hollywood."   Oookeeei:plystre:

Var dette den siste episoden eller? Virket litt sånn siden de hadde en slags "oppsummering" på slutten. 

Anonymkode: 7dafe...b5b

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

"Om 10 år er jeg i Hollywood."   Oookeeei:plystre:

Var dette den siste episoden eller? Virket litt sånn siden de hadde en slags "oppsummering" på slutten. 

Anonymkode: 7dafe...b5b

Ja, det var siste episode. Han Jonas var bare med i 2 episoder eller noe? Haha, hva faen var greia med det. Teit sesong dette

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var siste episode. Han Jonas var bare med i 2 episoder eller noe? Haha, hva faen var greia med det. Teit sesong dette

Høh er det ferdig allerede?? Herregud for en teit sesong dette har vært!

• Liker 4
Skrevet

Dette har vært den verste sesongen! Håper produksjonsselskapet googler sitt eget program, for her har dere virkelig ikke fått det til.

Jeg vil ikke se noen som tilfeldigvis har en blogg drive med friluftsliv/fisking/bryting/bli verdenskjent skuespiller! Jeg vil se toppbloggerne og livet bak fasaden. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Sommernatt skrev:

Dette har vært den verste sesongen! Håper produksjonsselskapet googler sitt eget program, for her har dere virkelig ikke fått det til.

Jeg vil ikke se noen som tilfeldigvis har en blogg drive med friluftsliv/fisking/bryting/bli verdenskjent skuespiller! Jeg vil se toppbloggerne og livet bak fasaden. 

Helt enig! Og viss de viser laksefisking, bryting og friluftsliv for å fange en større gruppe seere så tror jeg se bommet! De som ser på bloggerne er nok mer interessert i toppbloggerne sitt liv bak fasaden, som du sier. Fiske-interesserte ser nok på andre naturprogram enn bloggerne :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så latterlig skuffet over denne sesongen...

• Liker 3
Gjest Dorey
Skrevet (endret)

Dette har vært en skikkelig dårlig sesong. Jeg vil se topp-bloggerne, ikke alle andre tufsefranser jeg ikke vet hvem er.

Endret av Dorey
skrivefeil
Skrevet

Har kun sett 3 episoder av denne sesongen. Synes det har vært så kjedelig. Bloggere jeg aldri har hørt om. Kjedelig å se på SE som alltid er så forbanna sutrete og negativ. Gash!  Flere av de har jeg ikke giddet å sett på en gang. Skuffende sesong. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Sommernatt skrev:

Hvordan kan dere egentlig vite om de tingene dere får se, faktisk er "bak fasaden" deres?
 Disse "bloggerne" blir vel ikke akkurat fot-fulgt døgnet rundt i veldig mange måneder i strekk heller?

Det som produsentene velger å vise på TV, er vel bare enkelte glimt som "bloggerne" har lyst til å vise frem for verden. Akkurat som de allerede gjør på de forskjellige bloggene deres. (hvis dem i det heile tatt er veldig aktive bloggere da, selvfølgelig)

Anonymkode: 5abea...09d

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan dere egentlig vite om de tingene dere får se, faktisk er "bak fasaden" deres?
 Disse "bloggerne" blir vel ikke akkurat fot-fulgt døgnet rundt i veldig mange måneder i strekk heller?

Det som produsentene velger å vise på TV, er vel bare enkelte glimt som "bloggerne" har lyst til å vise frem for verden. Akkurat som de allerede gjør på de forskjellige bloggene deres. (hvis dem i det heile tatt er veldig aktive bloggere da, selvfølgelig)

Anonymkode: 5abea...09d

Det er jo sant, men det gjør jo egentlig ikke forskjellen.

Man får et helt annet inntrykk av disse menneskene når du ser dem på skjermen enn når du leser bloggen. Jeg gjør i hvert fall det, og derfor er det jo mer interessant i å se de kjente ansiktene som faktisk er bloggere. Å faktisk liksom få følge dem litt, uansett om de ikke viser hver minste detalj.

Er maks uinteressert i en 17 åring som blir fóret med vitaminbjørner og melk som er med på programmet fordi han får mange likes på SELFIENE sine på instagram. Who cares, liksom? 

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ligger litt etter alle andre her nå, men har nylig fått med meg reprisen av Bloggerne. Altså, hvis jeg ikke hadde visst bedre, ville jeg trodd Pappahjerte og Konatil var en parodi, sånn som på #hæsjtegg 😄 De ER ikke sånn, helt på ekte, håper jeg 😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har Riise-paret solgt leiligheten i Oslo? 

Anonymkode: c8ef4...1e1

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har Riise-paret solgt leiligheten i Oslo? 

Anonymkode: c8ef4...1e1

Ligger vel ute for salgs nå ja. Regner med de flytter oppover til Ålesund nå. Ellers så blir dette littegranne off-topic, så jeg vil tipse om at det allerede finnes en tråd om LAR og JAR her på Kvinneguiden :)

Skrevet

De skal ikke selge den, de skal leie den ut. Info fra JAR sin Facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...