AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #141 Skrevet 30. mars 2016 Syntes det er litt gøy at de har flere, enn kun de "vanlige". Godt med variasjon men noen er jo bedre enn andre, sånn som disse friluftsmennenskene, not my cup of tea. De ønsker sikkert bareå nå en større målgruppe Anonymkode: 80a11...b1d
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #142 Skrevet 30. mars 2016 4 timer siden, 1smash skrev: Hvis du leser hva du kommenterer på så skriver jeg i denne serien også. Altså Bloggerne. Det blir ikke laget så fryktelig mye faste program om norske friluftsfolk nei, medmindre en vil sitte å se på lars monsen gang på gang. Hvis det er Tonje og andre likesinnede man vil se er Eventyrjenter på NRK et mye bedre alternativ enn Bloggerne :). (Jeg liker begge programmene, men de er i to vidt forskjellige kategorier). Hva er greia med laksefiskergutta? "Det er deiiilig. Ja, DET er deiiiiiiilig. DET er deilig, det.." Høres i tillegg ut som de har laget et eget språk, skjønner ikke halvparten av hva de sier. Eneste bergenseren som utbroderer dialekten sin mer må jo være hun der Kristin. Gud, for en dame. Hadde blitt sliten om jeg hadde bodd 5 km unna henne, liksom. Altså, hvor gammel er hun? 30? På tide å bli voksen snart? Anonymkode: 7dafe...b5b 3
mm456 Skrevet 30. mars 2016 #143 Skrevet 30. mars 2016 Er det egentlig så mange friluftsfolk som faktisk gidder å se på Bloggerne uansett? Jeg vil bare ha kjente folk på topplisten 9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #144 Skrevet 30. mars 2016 Herregud Sophie elise var noe sur og jævlig i kveldens episode. Ble rett og slett flau over å se på henne. Og jeg som hadde klart å opparbeide meg et OK inntrykk av henne. Vel, nå er det på bånn igjen. Anonymkode: cc5a5...544 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #145 Skrevet 30. mars 2016 Skuffa og flau over Sophie Elise jeg også. Husker jeg så intervjuet av henne og typen på nett for noen mnd. siden og merka hvor sur hun var, og tenkte kanskje hun og typen hadde kranglet, men NEI, bare bitter fordi hun ikke fikk 100% oppmerksomhet. Jesus... Anonymkode: 1b314...7e9 5
Gjest Rainy Skrevet 30. mars 2016 #146 Skrevet 30. mars 2016 Flaut å se hvor selvopptatt Sophie er og hvor mye oppmerksomhet hun trenger. Jeez
Shai Skrevet 30. mars 2016 #147 Skrevet 30. mars 2016 Herregud, jeg har så sykt jernteppe! Er det noen som vet hva han heter han som stod i bakgrunnen når SE og Robin ble intervjuet av Se og Hør i kveldens episode? Han stod med et glass og et ark. Han var også på den røde løperen ved siden av dem, mellom dem og Petter Stordalen. Jeg har sett ham før, men aner ikke hvor
Faith- Skrevet 30. mars 2016 #148 Skrevet 30. mars 2016 23 minutter siden, Shai skrev: Herregud, jeg har så sykt jernteppe! Er det noen som vet hva han heter han som stod i bakgrunnen når SE og Robin ble intervjuet av Se og Hør i kveldens episode? Han stod med et glass og et ark. Han var også på den røde løperen ved siden av dem, mellom dem og Petter Stordalen. Jeg har sett ham før, men aner ikke hvor Syns det ser ut som Alexx Alexxander 1
Shai Skrevet 30. mars 2016 #149 Skrevet 30. mars 2016 32 minutter siden, Faith- skrev: Syns det ser ut som Alexx Alexxander Herregud, selvfølgelig. Tusen takk!
Gjest Hindenburg Skrevet 30. mars 2016 #150 Skrevet 30. mars 2016 Anna var sammen med Mathjis, samtidig som hun var på badet mens Jan dusjet og lot han tape nipplene hennes.. Hva skal man si? 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #151 Skrevet 30. mars 2016 1 minutt siden, Hindenburg skrev: Anna var sammen med Mathjis, samtidig som hun var på badet mens Jan dusjet og lot han tape nipplene hennes.. Hva skal man si? Det er en eneste stor røre. De oppførte seg jo som kjærester. Anonymkode: 1b314...7e9 6
allesote Skrevet 30. mars 2016 #152 Skrevet 30. mars 2016 Syns faktisk ikke Sophie reagerte så dårlig. Det er tross alt hennes kveld, og med en kjæreste som Robin hadde jeg også blitt irritert. Han tar mye plass, oppmerksomhet og vil vinkle alt om til å handle om han. Han sitter også å utnytter alle perksa han får via Sophie, og kaller henne samtidig for en bitch. Syns ærlig talt Robin var mer dritt enn henne i denne episoden. Og syns også hun fortjener å ha en kveld der hun skal stå i fokus! 20
Skywalker Skrevet 31. mars 2016 #153 Skrevet 31. mars 2016 (endret) Den 10.3.2016 at 9.51, missdior skrev: Jeg liker ikke Tonje, hun villmarksjenta. Spoler konsekvent over sekvensene med henne. Veldig positivt overrasket over LAR og JAR altså! Liker dem! Det hadde jeg aldri trodd Virker som dere forveksler Tonje med Maria Grøntjernet? Det er hun som er kjent som "Villmarksjenta" og er en helt annen type enn Tonje. https://www.facebook.com/Villmarksjenta-Maria-Gr%C3%B8ntjernet-317292851642994/?fref=ts http://villmarksjenta.no/ Endret 31. mars 2016 av Skywalker
Gjest Gaea Skrevet 31. mars 2016 #154 Skrevet 31. mars 2016 16 minutter siden, Skywalker skrev: Virker som dere forveksler Tonje med Maria Grøntjernet? Det er hun som er kjent som "Villmarksjenta" og er en helt annen type enn Tonje. https://www.facebook.com/Villmarksjenta-Maria-Gr%C3%B8ntjernet-317292851642994/?fref=ts Nei, det tror jeg ikke, ingen har nevnt Maria og det er Tonje som er med i programmet, ''villmarksjenta'' er bare en betegnelse for å forklare hvem man snakker om (om man ikke husker Tonjes navn).
Skywalker Skrevet 31. mars 2016 #155 Skrevet 31. mars 2016 (endret) Da så. Jeg har ikke sett programmet, men ble oppmerksom på at Tonje var med på grunn av deling av "hundeoppdragelsen" hennes på FB. Ville bare gjøre oppmerksom på at det finnes ei ekte villmarksjente der ute, Maria. Maria er også den som har merkenavnet "Villmarksjenta" i media. Derfor syntes jeg det var viktig å nevne det. Maria har også alaskan malamute, men vi hører aldri at hun trenger å være hard mot dem. Maria er et glimrende rollebilde for unge friluftsmennesker, og fortjener betegnelsen "villmarksjente" mer enn Tonje som gir inntrykk av at hun gjerne vil vise alle hvor tøff hun er som har malamute og bruker naturen. Når hun beskriver hvordan hun behandler hunden sin på sin offentlige blogg, da glemmer hun at det er dyreelskere hun skriver til. Og at alt hun skriver vil påvirke egen karriere. Hva mener sponsorer, for eksempel? Et annet eksempel på hva jeg merner kan vi lese i denne tråden. Folk reagerer. Og det er bra! Endret 31. mars 2016 av Skywalker 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #156 Skrevet 31. mars 2016 11 timer siden, acetosella skrev: Syns faktisk ikke Sophie reagerte så dårlig. Det er tross alt hennes kveld, og med en kjæreste som Robin hadde jeg også blitt irritert. Han tar mye plass, oppmerksomhet og vil vinkle alt om til å handle om han. Han sitter også å utnytter alle perksa han får via Sophie, og kaller henne samtidig for en bitch. Syns ærlig talt Robin var mer dritt enn henne i denne episoden. Og syns også hun fortjener å ha en kveld der hun skal stå i fokus! Står ikke Sophie Elise mer enn nok i fokus heile tiden da? Anonymkode: 5abea...09d 5
Kristanna Skrevet 31. mars 2016 #157 Skrevet 31. mars 2016 Syns det er litt kjedelig med de ukjente.. Og han Felix, spesiell type. Han klager over at han mangler en dame, men det er kanskje ikke så rart? Oppførte seg da veldig merkelig da han hadde besøk av hun ene på middag? Virket dog ikke som hun var så interessert heller.. 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #158 Skrevet 31. mars 2016 Hvorfor gidder så mange folk egentlig å følge med på alt det Sophie Elise finner på heile tiden? Det er jo nettopp dette, som hun lever av! Hun prøver heile tiden å skrape til seg oppmerksomhet - på en eller annen måte! Dersom INGEN hadde giddet å klikke seg inn på bloggen hennes, eller lese om henne i nettavisene - så måtte hun jo ha funnet på noe annet (og forhåpentligvis mer meningsfylt) å bruke tiden sin på! Anonymkode: 5abea...09d
maipai Skrevet 31. mars 2016 #159 Skrevet 31. mars 2016 Skjønner godt at Sophie virket mutt og lei. Skulle jeg ha hatt han der Robin vimsende rundt meg hadde jeg vært pist selv! 14
Million Skrevet 31. mars 2016 #160 Skrevet 31. mars 2016 (endret) 2 minutter siden, maipai skrev: Skjønner godt at Sophie virket mutt og lei. Skulle jeg ha hatt han der Robin vimsende rundt meg hadde jeg vært pist selv! Er det ikke slutt mellom dem da? Han klinte visst til en jente med neven på byen så hun fikk skikkelig blåveis, og han ble anmeldt for det. Da gjorde visst SE det slutt etterpå. Hun ville kanskje ikke være sammen med en mann som går til fysisk angrep på jenter. Kanskje det ville blitt hennes tur neste gang? Jeg har ikke lest bloggen hennes noe særlig jevnlig, kun noen få ganger, men for alt jeg vet kan de jo ha blitt sammen igjen og hun har tilgitt han etter voldsepisoden? Endret 31. mars 2016 av Million
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå