Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er faktisk positivt overrasket over JAR og LAR. Syns Louise virker til å ha beina godt plantet på jorda, mens JAR virker veldig omsorgsfull. Tror de har det veldig fint sammen. Hun villmarksjenta (husker ikke navnet) er bare slitsom, hun virker masete og sjefete i måten hun prater på, mens Sophie Elise er jeg egentlig litt lei av :P Litt fordi hun har en så sytete stemme at hun virker misfornøyd selv når hun ikke er det, men også litt fordi jeg føler at man har sett det som er å se av henne nå.

Endret av Clarity
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
Gjest Ennasus
Skrevet

Noen som vet om noen av bloggerne har gitt ut gratiskoder til tv2sumo? :) 

Gjest Rose11
Skrevet (endret)
3 timer siden, Clarity skrev:

Jeg er faktisk positivt overrasket over JAR og LAR. Syns Louise virker til å ha beina godt plantet på jorda, mens JAR virker veldig omsorgsfull. Tror de har det veldig fint sammen. Hun villmarksjenta (husker ikke navnet) er bare slitsom, hun virker masete og sjefete i måten hun prater på, mens Sophie Elise er jeg egentlig litt lei av :P Litt fordi hun har en så sytete stemme at hun virker misfornøyd selv når hun ikke er det, men også litt fordi jeg føler at man har sett det som er å se av henne nå.

SE kunne de godt ha byttet ut. Jeg er lei av henne. 

Endret av Rose11
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Clarity skrev:

Har samme oppfatning som deg :)

Fått et helt annet syn på JAR og LAR. Virker veldig jordnære og hyggelige begge to. Absolutt ikke slik jeg så de for meg.

Villmarksjenta er slitsom som fy, og Sophie Elise; hun har fått nok tv tid for en stund. Utrolig masete stemme som jeg er temmelig lei av. 

Anonymkode: 84345...927

• Liker 4
Skrevet (endret)
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har samme oppfatning som deg :)

Fått et helt annet syn på JAR og LAR. Virker veldig jordnære og hyggelige begge to. Absolutt ikke slik jeg så de for meg.

Villmarksjenta er slitsom som fy, og Sophie Elise; hun har fått nok tv tid for en stund. Utrolig masete stemme som jeg er temmelig lei av. 

Anonymkode: 84345...927

Helt enig med deg! Fikk et positivt inntrykk av JAR og LAR ☺ Hun villmarksjenta virket sjefete og masete ja.. Men sååå søte hunder da 💕 Liker Sophie Elise jeg ☺ tror nok det var godt for henne å bli kvitt egoet Robin! 

Endret av Sitronmelis
  • Liker 5
Skrevet

Jeg liker villmarksjenta! Synes hun er kjempetøff. Enig i at hun virker sjefete, men det er sikkert bare måten hun snakker på/hennes humor. Liker at hun har bein i nesa.

• Liker 5
Skrevet

LAR griner fordi hun skal til India i et halvt år. 

Stakkar. ....

8.mars er en internasjonal dag, så svaret hennes blir litt kort.

• Liker 8
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Enig at villmarksdama er ganske sliten. Jeg blir stresset av å se henne på tur i skogen for hun maser og tjaser så fælt. Hun burde plukket opp et par tips fra Monsen. Og så er det i overkant mye prat om "skit".

• Liker 10
Skrevet

Jeg liker ikke Tonje, hun villmarksjenta. Spoler konsekvent over sekvensene med henne. Veldig positivt overrasket over LAR og JAR altså! Liker dem! Det hadde jeg aldri trodd :)

• Liker 9
Skrevet (endret)

Hun villmarksjenta var veldig slitsom. Hun er så påståelig og absolutt, som bare veldig unge mennesker kan være. Alt omtales som absolutter 'bylivet er bare stressende',' å leve i villmarken er det eneste jeg vil', litt moderering og refleksjon kommer vel med årene, men det er slitsomt å høre på...

Endret av Puny
  • Liker 3
Skrevet

Pappaen til Sophie Elise virker så urolig snill og god! :) 

• Liker 34
Gjest Notatboka
Skrevet
Et øyeblikk siden, mm456 skrev:

Enig! Og ikke minst smart.

Skrevet
1 time siden, mm456 skrev:

Det samme tenker jeg! Han hadde gode poeng å komme med i gårsdagens episode da Robin ikke hadde kommet hjem.

• Liker 7
Skrevet

Noen som vet om episode går i reprise senere? Glemte onsdagens episode og fikk ikke sett reprisen av den igår heller:P

Skrevet
Den 8.3.2016 at 21.17, AnonymBruker skrev:

Noen som fikk med seg intervjuet med LAR og JAR idag i forbindelse med programmet? LAR ble spurt om kvinnedagen og svaret hennes skuffet meg litt. "Jeg har reist og bodd overalt i verden at jeg ikke greier å følge med når det kvinnedagen er" 🙄

Anonymkode: c8ef4...1e1

Haha! Kjære, vakre, vene.

• Liker 4
Gjest incognita
Skrevet (endret)

Hmmm hu venninna til Anna, hvor har vi sett henne før? :klo:

Endret av incognita
skrev "michelle" , men det er navnet på dattera, ikke mora. hehe
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, incognita skrev:

Hmmm hu venninna til Michelle, hvor har vi sett henne før? :klo:

Lurte på det samme! 

Anonymkode: 4b675...549

Gjest incognita
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurte på det samme! 

Anonymkode: 4b675...549

Bare vet at jeg har sett henne før! aaargh irriterende :fnise: 

Gjest Ennasus
Skrevet

Venter på at tv2sumo skal få tilbake gratis prøvemåned så jeg kan få sett dette :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...