Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, LeilaS skrev:

Men skjønner ikke hvorfor de tar med noen som ikke blogger? Louise Angelica blogger jo ikke? 

http://louiseangelicariise.com

Anonymkode: 3ab37...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wææ, har ikke sett enda! Men ble jo super nysgjerrig på hva Robin har gjort, eller hvordan han oppførte seg da :fnise:

Skrevet

Tror Rebecca Aabel er med igjen. Enten liker du henne eller ikke. Jeg har skikkelig sansen den dama. Hun har 0 filter og pynter ikke på noe.Få jenter som har så mye selvironi. Jenter idag eier ikke det. Marna har jo det også og det er det som gjør dem så likanes i mine øyne. Hvilke bloggere idag ar selvironi? Hadde de hatt det, så hadde de ikke flydd for å ta botox og vippe extensions, løshår støtt og stadig

Gjest Notatboka
Skrevet
58 minutter siden, Miranda16 skrev:

Tror Rebecca Aabel er med igjen. Enten liker du henne eller ikke. Jeg har skikkelig sansen den dama. Hun har 0 filter og pynter ikke på noe.Få jenter som har så mye selvironi. Jenter idag eier ikke det. Marna har jo det også og det er det som gjør dem så likanes i mine øyne. Hvilke bloggere idag ar selvironi? Hadde de hatt det, så hadde de ikke flydd for å ta botox og vippe extensions, løshår støtt og stadig

Regner med at du snakker om Suzanne Aabel, og ja, veldig enig med deg! Syns til tider Marna prøver litt for hardt med den selvironien fordi hun har fått et rykte på seg om å være så "ekte" og normal. Og når hun da prøver å leve opp til det, så blir det innimellom litt overdrevet. Gjør meg ingenting at hun ikke er med denne sesongen. Gleder meg til fortsettelsen! Syns det er gøy at de har med litt andre folk en bare de klassiske rosabloggerne.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://louiseangelicariise.com

Anonymkode: 3ab37...bd0

Er jo evigheter siden hun har oppdatert bloggen. Siste innlegg er fra september i fjor.

Anonymkode: c0cf8...21e

• Liker 2
Skrevet

Synes oppførselen til Robin er skikkelig ufin. Bra SE ble kvitt ham.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan man se dette på nett? Har ikke kanalen på min tv

Gjest Notatboka
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man se dette på nett? Har ikke kanalen på min tv

Det er på TV2 Sumo. Koster litt i måneden, men der er alle TV2s programmer :)

AnonymBruker
Skrevet

Skal det gå hver kveld? Ny episode og reprise? Eller to nye episoder? Tuneren vil ikke vise om det er reprise eller nye..

Anonymkode: 56998...ba9

Gjest Notatboka
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal det gå hver kveld? Ny episode og reprise? Eller to nye episoder? Tuneren vil ikke vise om det er reprise eller nye..

Om jeg har forstått rett så er det ny episode mandag til torsdag klokka 21:30 på tv2 livsstil. Repriser vet jeg ikke noe om.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ugunstig skrev:

Synes oppførselen til Robin er skikkelig ufin. Bra SE ble kvitt ham.

Men dagens episode er jo ikke ute på Sumo enda? 

Anonymkode: c3648...fdc

AnonymBruker
Skrevet

Noen som fikk med seg intervjuet med LAR og JAR idag i forbindelse med programmet? LAR ble spurt om kvinnedagen og svaret hennes skuffet meg litt. "Jeg har reist og bodd overalt i verden at jeg ikke greier å følge med når det kvinnedagen er" 🙄

Anonymkode: c8ef4...1e1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Men kan noen forklare meg hvorfor de skal sende 4 dager i uken, men 15-20 min per episode? hadde faktisk vært bedre å samle det opp i en episode da..

Anonymkode: aceb8...791

Skrevet

likte Robin SÅ godt i forrige sesong, nå er han bare blærk. 

• Liker 9
Skrevet
9 timer siden, missdior skrev:

likte Robin SÅ godt i forrige sesong, nå er han bare blærk. 

Enig! Sist sesong var han så støttende. Enten har han forandret seg, eller så har han bare ikke vist den siden av seg selv på TV før nå... 

• Liker 2
Skrevet

Noen andre som merket at det var skikkelig dårlig kvalitet på Tv2 Sumo? På andre programmer er det bra. Jeg har sendt en mail til Tv2 sin support, men de sier bare at ingen andre har meldt fra om det og ber meg bare restarte ruteren som jeg ikke har tilgang til... 

Gjest Notatboka
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hos meg er kvaliteten dårlig i blant, gjerne i starten av en episode. Pleier å laste inn siden på nytt og da ordner det seg som regel.

Skrevet
1 minutt siden, Notatboka skrev:

Hos meg er kvaliteten dårlig i blant, gjerne i starten av en episode. Pleier å laste inn siden på nytt og da ordner det seg som regel.

Hvilken nettleser bruker du? Har selv prøvd å laste inn på nytt. Prøvd både Chrome og Firefox.

Gjest Notatboka
Skrevet
Et øyeblikk siden, penny_ skrev:

Hvilken nettleser bruker du? Har selv prøvd å laste inn på nytt. Prøvd både Chrome og Firefox.

Ser på appen på ipad. Lite erfaring med å bruke sumo på pc dessverre

AnonymBruker
Skrevet

Herber kvaliteten dårlig de 2 første sekundene mens det bufrer. Så blir det helt fint. Har sett på i både chrome og firefox. Ingen forskjell der. Ser greit ut på androidappen og.

Anonymkode: e437d...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...