Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Hun er jo med i serien og må folk få lov til å diskutere henne da.

Anonymkode: f504f...7c2

Det finnes vel allerede en tråd om dette kvinnfolket på Rampelys-forumet ?

Anonymkode: 5abea...09d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hun er med i serien bloggerne, sammen med en rekke andre bloggere, så vi må da få lov å ha en tråd som omhandler tv-programmet "bloggerne" der vi også får diskutere Sophie Elise, samt de andre bloggerne i serien.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle. Hvis du ikke liker vi diskuterer SE her, så får du heller holde deg unna tråden. 

Anonymkode: f504f...7c2

• Liker 2
Skrevet

her diskuteres vel kun det som foregår i programmet. Enkelt og greit😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte få med meg litt av disse laksebrødrene og han Anders bør få seg dame. Makan til eiesyk fyr! Dama til Bjørnar burde ha fått en pris for å holde ut de to brødrene.

Anonymkode: c8ef4...1e1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Driter du hver dag eller annen hver dag??? Seriøst - av en eller annen grunn har jeg ikke sansen for dama!

Anonymkode: 84345...927

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Hva er greia med han Skiensgutten? Er han en kjent fyr liksom?

Anonymkode: 58886...51c

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Driter du hver dag eller annen hver dag??? Seriøst - av en eller annen grunn har jeg ikke sansen for dama!

Hvem sa det? :fnise:

Skrevet (endret)

Herlighet som jeg blir skuffet etter hver episode denne sesongen!

Det er 12(!) stykker og som regel sånn 4-5 om gangen. Det føles liksom som om hele episoden er en trailer, for man kommer jo ikke innpå i det hele tatt. 

Hadde gledet meg litt til å se Pappahjerte, men ærlig talt! Alt de viser er jo bare klisje-småbarnsfamilie-idyll. Ingenting personlig, ingenting som er han eller noe. Kun det på utsiden.

Og at Tonje og laksegutta får så mye tid er for meg et mysterium! For det første aner jeg ikke hvem de er, men også fordi det gjør konseptet for bredt. Skulle de ha med så mange så forskjellige personligheter så burde programmet hete folkene, ikke bloggerne. Jeg var interessert i å liksom bli litt med på hverdagen til toppbloggerne / de som har vært i de andre sesongene - ikke bli med på fisketur og hvor-mange-ganger-driter-du-på-skogstur hytte! 

Og SE føler jeg vi får se lite personlighet av. Joda, kranglene med Robin, men de andre 20 sekundene er bare hvor hun forteller om hvor mye hun har oppnådd med bloggen sin, og hvor glad hun er for at hun "trykket publiser for fire år siden liksåååm" siden hun får være med i reklamer og på Tv programmer...

Endret av mjauritz
  • Liker 14
Skrevet (endret)
Den Saturday, March 26, 2016 at 15.00, maipai skrev:

Liker ikke at de har med  så mange ukjente bloggere. Jeg vil underholdes av bloggtoppen! Ikke se på at fremmede mennesker, som tilfeldigvis har en blogg, spiser middag, går tur og trener. Har ikke sjekket ut bloggen til noen av disse hvermannsene.

Helt enig. Jeg spoler forbi alt bortsett fra Sophie Elise, Mamma til Michelle og Riise. Ja, også han bryteren fordi han fascinerte meg så. Utroooolig kjedelig sesong. 

Endret av Sol79
  • Liker 3
Skrevet
Den 25. mars 2016 at 1.23, smartbimbo skrev:

De må få bort han der Felix fra serien.. Å ha med kjedelige typer som han, drar ned hele serien. 

• Liker 1
Skrevet

Åh herregud, sitter å ser på bloggerne nå. Hvem i alle dager er de folkene som er med?!? Er det mulig. Så uinteressant. Aner ikke hvem noen av de er. 

• Liker 1
Skrevet

Var Anna med i kveldens episode? Ser hun har skrevet om grunnen til at det ble slutt mellom henne og Mathijs på bloggen nå..

Skrevet
1 time siden, Sitronmelis skrev:

Var Anna med i kveldens episode? Ser hun har skrevet om grunnen til at det ble slutt mellom henne og Mathijs på bloggen nå..

Ja, hun var litt med i kveldens episode. Jan besøkte henne på hotellet tror ejg?

AnonymBruker
Skrevet
Den 4. april 2016 at 21.58, Sitronmelis skrev:

Hvem sa det? :fnise:

Tonje (villmarksjenta) spurte kompisen om det før de skulle på tur i skogen....OMG!!! :ohmy:

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Lady skrev:

Åh herregud, sitter å ser på bloggerne nå. Hvem i alle dager er de folkene som er med?!? Er det mulig. Så uinteressant. Aner ikke hvem noen av de er. 

Enig! Felix, Tonje og de fiske-gutta kunne vi fint klart oss uten. Dessuten synes ikke jeg at Pappa-bloggeren er noe særlig morsom. Det virker så desperat hele tiden. Kan han ikke bare være vanlig? Han skal hele tiden være morsom. Nei takk!!

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Felix, Tonje og de fiske-gutta kunne vi fint klart oss uten. Dessuten synes ikke jeg at Pappa-bloggeren er noe særlig morsom. Det virker så desperat hele tiden. Kan han ikke bare være vanlig? Han skal hele tiden være morsom. Nei takk!!

Ja.. Også synes jeg det er så kjedelig og uinteressante folk.. Han pappabloggeren, ja. Gud bedre, akkurat som at jeg skulle blitt filmet mens jeg tuslet rundt hjemme omtrent.. Så kjedelig!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tonje (villmarksjenta) spurte kompisen om det før de skulle på tur i skogen....OMG!!! :ohmy:

Var jo forsåvidt fordi hun lurte på hvor mye dopapir hun trengte å pakke ned :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns han pappahjerte snakker som når Espen Eckbo spiller han tenåringsgutten Ove Hoff :fnise:

Anonymkode: dcce4...55d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig at det har vært en veldig dårlig sesong. Kvanitet over kvalitet. Han tenåringsgutten tok kaka, makan til uinteressant fyr. Skikkelig pute-TV da han var på "audition", jeg måtte bare spole forbi.

Anonymkode: 593e3...ed9

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...