Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Å gå som arbeidsledig er en erfaring jeg kum har fått formidlet fra andre.

@Cyrus skal vi la andre få boltre seg litt i tråden nå?

Ja det synes jeg 😄

God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zumo de Melocotón
19 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg har det veldig ryddig, så du får si ifra om du vil komme og rote litt 😉😉

Klarte ikke dy meg 😅

@Zumo de Melocotón Har du hus eller leilighet?

 

:fnise:

Jeg eier 50 % av et hus, men bor akkurat nå i leilighet @Cyrus. Trives overraskende bra med det. Det er jo mindre å holde styr på. Og leiligheten er veldig koselig, passer fint til meg og mitt.

 

19 timer siden, EpleDrue skrev:

I vennegjengen på byen er jeg han som passer på at alle er med inn der vi går. :) Kunne du byttet ut kjøttdeigen i tacoen med stekt larve for å redde miljøet, @Zumo de Melocotón?

 

Nope, det kunne jeg absolutt ikke, @EpleDrue. Jeg kan gjerne bidra til et godt miljø, men stekt larve hadde jeg kun spist om det var det som måtte til for å overleve. :spy:

 

19 timer siden, applestories skrev:

Har ikke reist så mye, så må vel si at jeg føler meg mest hjemme her. Har du bodd i andre land, @Zumo de Melocotón

Ja, jeg har bodd 1,5-2 år ved middelhavet, @applestories. Ganske så digg, og kunne gjerne gjort det igjen. :jepp:

 

19 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

I et opprør mot kirken - der jeg følte meg tvunget til å telle mine motstandere - fikk jeg et åpent banesår. Dette ble ikke vasket med kokende vann etter at en katt og en hund hadde hoppet over meg. Jeg ble senere gravlagt i vannrett stilling i en kiste uten noen remedier til å beskytte meg mot udød.
Så da var det bare å stå opp igjen etter mørkets frembrudd.

(Hint)

ZdM, tok du nerdehumoren i retur da jeg svarte deg med dette innlegget?

Ellers kan du jo kose deg med denne YouTube filmen som beskriver utfordringene med å være vampyr i et moderne samfunn. 

Siden du ikke har TV (mottager), har du fortsatt filmavspiller (VHS/DVD/Blu-Ray) og skjerm?

Nei, hvorfor skulle jeg ta det i retur, @Dr. A. Kula? Kanskje det er for tidlig på morgenen til at jeg ser en grunn til det? :vetikke: :fnise:

Jeg har 55" skjerm med surromrundt og både PC, media center, playstation (kan se både DVD og Blue Ray på den), xbox, Wii, appleTV, Steam, Netflix og alle de andre app-greiene, så jeg klarer meg FINT uten den kabel-TV greien altså. :ler2: Greit å være litt nerdete. Men bruker egentlig overraskende lite tid på sånt for tiden. :rolleyes:

 

18 timer siden, applestories skrev:

Tror nok de som gidder å gjøre det ville gjort det uansett :ler:

Tror nok også at jeg har lest alle svarene sine jeg kom med i tråden, men jeg har noen sider igjen rundt 390 før jeg har kommet rundt. Det dumme med meg er at jeg unngår hele tråden når jeg vet at jeg ikke har lest gjennom alt, og det er jo ikke noe gøy.

@applestories Du, det der kan du bare legge fra deg med EN gang Miss Completionist!!! :fy_fy:

 

14 timer siden, Coronas skrev:

Oj, rype har jeg aldri smakt. Jegere er kjekt å kjenne ;) Får jo litt bedre kjøtt da he he.

Jeg ville aldri bodd et sted uten våre flotte menn. MÅ ha menn rundt meg. De er så hyggelig å ha med å gjøre :rodmer: Men hvis det var til et veldig godt formål så skulle jeg vurdert det :nigo:

Syntes du synd på dyr i forhold til jakt? @Zumo de Melocotón Eller er det greit om man gjør det for å skaffe seg mat? :) 

Det er min bane her i livet også, @Coronas. Jeg digger de der håpløse mannfolkene. :sjenert:

Nei, jeg synes ikke synd på dyr som blir skutt på en "human" måte, og hvor kjøttet og pelsen blir brukt til nyttige ting som mat og klær som varmer. Slik har det vært siden tidenes morgen og slik er også naturens gang. Det jeg ikke er fan av, er jakt utelukkende for moro skyld og hvor kjøtt og pels/fjær ikke blir benyttet. Jeg skulle egentlig ønske at vi kunne gå tilbake til slik det var i eldre tider når det kommer til mat og kjøtt (men innser at det ville bli utfordrende å gjennomføre i praksis). Når vi jakter på dyr som lever et godt liv ute i det fri, istedenfor at vi aler opp en haug med dyr på lukket område med dårlige vilkår, tenker jeg det er helt greit og naturlig å jakte. Dyrene blir jo uansett drept for at vi skal spise de, på den ene eller andre måten. :vetikke:

 

12 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg lastet ned det nyeste Deus Ex i forigårs og det virker foreløpig lovende, til tross for litt dårlige kontroller. Men jeg hadde ikke forventet noe annet fra square enix 😄

Det er konge, @Cyrus. Men har kun prøvd det på PC hittil. :tommelsmil:

 

Kunne du ha trives i en jobb som bibliotekar, @applestories?

Si tre ting du kunne ha spist som du føler deg sikker på at jeg ikke ville tatt i med ildtang, @EpleDrue?

Har du planer om å gå i gaming coma, og har du VIRKELIG kjøpt en båt, @Cyrus?

Hvilke tre tema kunne du gått inn i politikken for å kjempe for, @Dr. A. Kula?

Vil du si at du har grønne fingre, og hvor lenge pleier plantene dine å overleve, @Coronas?

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

Har du planer om å gå i gaming coma, og har du VIRKELIG kjøpt en båt, @Cyrus?

Hva mener du med gamingcoma da?

Seilbåt blir det nok, men vi kjøpte ikke den det var snakk om da han ville ha 60 og vi ikke ville gi mer enn 50 😄

@Zumo de Melocotón Jeg har fortsatt litt feber og hoste. Burde jeg trene idag? Det er 3 dager siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
2 timer siden, Cyrus skrev:

Hva mener du med gamingcoma da?

Seilbåt blir det nok, men vi kjøpte ikke den det var snakk om da han ville ha 60 og vi ikke ville gi mer enn 50 😄

@Zumo de Melocotón Jeg har fortsatt litt feber og hoste. Burde jeg trene idag? Det er 3 dager siden sist.

Ikke trene så lenge du har feber. Feberfri ett døgn og ellers grei form er OK! 😊👍 Slapp av med god samvittighet.

Kunne du pint deg gjennom brazilian på fast basis, @Cyrus:fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ikke trene så lenge du har feber. Feberfri ett døgn og ellers grei form er OK! 😊👍 Slapp av med god samvittighet.

Kunne du pint deg gjennom brazilian på fast basis, @Cyrus:fnise:

 

Null stress 😎

Kunne du @Zumo de Melocotón?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Åjada. :fnise: Det gjør jeg jo allerede, så den var easy peasy.

Når pusset du opp stuen sist, @Cyrus?

Det gjorde jeg for 6år siden da jeg kjøpte huset 😄

Er wienerpølser med lompe en fullverdig middag dersom jeg spiser gulrøtter ved siden av @Zumo de Melocotón?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
5 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Si tre ting du kunne ha spist som du føler deg sikker på at jeg ikke ville tatt i med ildtang, @EpleDrue?

Godt spørsmål. jeg kjenner ikke deg godt nok til å vite dette. Beklager. Spør din mor eller din far.

Hvorfor stiller du slike vanskelige spørsmål til meg, @Zumo de Melocotón? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
51 minutter siden, Cyrus skrev:

Det gjorde jeg for 6år siden da jeg kjøpte huset 😄

Er wienerpølser med lompe en fullverdig middag dersom jeg spiser gulrøtter ved siden av @Zumo de Melocotón?

Synes en pølse-med-lompe middag i ny og né er helt innafor, med eller uten gulrøtter til, så lenge man ellers spiser noenlunde sunt og det ikke blir altfor ofte. :spise: 

Hva var det siste du kjøpte på sportsbutikk, @Cyrus?

5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Godt spørsmål. jeg kjenner ikke deg godt nok til å vite dette. Beklager. Spør din mor eller din far.

Hvorfor stiller du slike vanskelige spørsmål til meg, @Zumo de Melocotón? :fnise:

Hallå!? Så mange ganger som jeg har fått spørsmål om jeg ville spise ekle ting her inne burde det ikke være så vanskelig asså! 😂 Krever bare at man følger bittelittegranne med.

Følger du ikke med i tråden, @EpleDrue?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Synes en pølse-med-lompe middag i ny og né er helt innafor, med eller uten gulrøtter til, så lenge man ellers spiser noenlunde sunt og det ikke blir altfor ofte. :spise: 

Hva var det siste du kjøpte på sportsbutikk, @Cyrus?

 

Det var gymklær til jentungen, også en sånn strikk, for skulderen min henger i feil posisjon pga for stram brystmuskulatur. Jeg ble anbefalt tøying, og massasje av pectoralis major. Så nå leter jeg etter noen som vil massere meg 🙄

@Zumo de Melocotón Har du hørt om spillet "Earth defense force"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
1 time siden, Cyrus skrev:

Det var gymklær til jentungen, også en sånn strikk, for skulderen min henger i feil posisjon pga for stram brystmuskulatur. Jeg ble anbefalt tøying, og massasje av pectoralis major. Så nå leter jeg etter noen som vil massere meg 🙄

@Zumo de Melocotón Har du hørt om spillet "Earth defense force"?

Er det det der japanske strategispillet? I så fall har jeg hørt om det, men ikke spilt det. 

Har du, @Cyrus? Er det gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Er det det der japanske strategispillet? I så fall har jeg hørt om det, men ikke spilt det. 

Har du, @Cyrus? Er det gøy?

Det er ganske riktig fra japan 😄 3. person skytespill med dritkule våpen og fiender 😁 Jeg har vel lagt ned minst 300 timer i den spillserien 😳

@Zumo de Melocotón Hvilken global katastrofe tror du står nærmest?

Atomkrig

Meteornedslag

Supervulkanutbrudd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zumo de Melocotón
7 minutter siden, Cyrus skrev:

Det er ganske riktig fra japan 😄 3. person skytespill med dritkule våpen og fiender 😁 Jeg har vel lagt ned minst 300 timer i den spillserien 😳

@Zumo de Melocotón Hvilken global katastrofe tror du står nærmest?

Atomkrig

Meteornedslag

Supervulkanutbrudd

Kult. Bør kanskje prøves en gang. :P

Atomkrig eller verdensomspennende epidemi (hvorfor tok du ikke med den?) :fnise:

Drikker du vanligvis vann til tørstedrikk eller er du sånn brus-type, @Cyrus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎28‎.‎08‎.‎2016 at 21.31, EpleDrue skrev:

Ondskapsfull sjokoladekake er godkjent! :)

Jeg har blågrønne øyne, eller som det står i passet mitt: flerfarget. :ler2: Fornøyd med øyenfargen, ja. :) Liker du stekt egg eller kokt egg best, @Teriyaki?

Da får du fly hit i norvember, for det er da jeg har planlagt å bake den neste gang. :fnise: 

Liker definitivt stekt egg best. :) Kokt egg spiser jeg bare i f.eks suppe, salat etc. Aldri på brødskiven.

Hva jobber du som @EpleDrue?

@Cyrus Hva har du spist til middag i dag?

@Zumo de Melocotón Liker du 90-tallsmusikk?

@Dr. A. Kula Har du en god serie å anbefale som kan ses på Netflix?

@Moonwalker Er du fornøyd med fastlegen din? Hvorfor/hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Kult. Bør kanskje prøves en gang. :P

Atomkrig eller verdensomspennende epidemi (hvorfor tok du ikke med den?) :fnise:

Drikker du vanligvis vann til tørstedrikk eller er du sånn brus-type, @Cyrus?

Fordi zombieepidemien allerede er igang, myndighetene gjør bare en utmerket jobb med å holde det skjult. Jeg har et par max brooks-bøker du kan låne om du vil utdanne deg litt på området 😂

Før drakk jeg utelukkende brus, men i det siste har jeg blitt flink til å holde brusen til måltider.

Hvordan ser en koselig hjemmekveld ut for deg @Zumo de Melocotón?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Idag ble det latskapens hovedrett wieners i lompe 😄

@Teriyaki Når var sist gang du var skikkelig mongodritings?

Bytt ut wiener og lompe med grillpølse og pølsebrød så kunne jeg blitt fristet. :fnise: 

Hmm, det er faktisk ikke så lenge siden. Fire eller fem uker. Gikk på en smell kan du si. Har glemt masse fra kvelden, og ble liggende og sove på badegulvet i fire timer da jeg kom hjem før jeg gikk videre til senga. :P Men det var veldig artig før det sa pang og alkoholen gikk til hodet på meg. ;)

Enn du da @Cyrus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Teriyaki skrev:

Bytt ut wiener og lompe med grillpølse og pølsebrød så kunne jeg blitt fristet. :fnise: 

Hmm, det er faktisk ikke så lenge siden. Fire eller fem uker. Gikk på en smell kan du si. Har glemt masse fra kvelden, og ble liggende og sove på badegulvet i fire timer da jeg kom hjem før jeg gikk videre til senga. :P Men det var veldig artig før det sa pang og alkoholen gikk til hodet på meg. ;)

Enn du da @Cyrus?

Det er snart et år siden. Hadde haxelag med en gjeng jeg ikke hadde sett siden videregående. Det siste jeg husker er at jeg tok en snap av kompisen min som lå naken på badet og spydde, før jeg selv ropte på elgen i det jeg trodde var en lukket søppeldunk. Det viste seg å være en sånn søppelkurv uten pose i. Det var en sann fryd å hjelpe til med opprydding av den leiligheten dagen derpå 😄

@Teriyaki Beste di caprio-film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Det er snart et år siden. Hadde haxelag med en gjeng jeg ikke hadde sett siden videregående. Det siste jeg husker er at jeg tok en snap av kompisen min som lå naken på badet og spydde, før jeg selv ropte på elgen i det jeg trodde var en lukket søppeldunk. Det viste seg å være en sånn søppelkurv uten pose i. Det var en sann fryd å hjelpe til med opprydding av den leiligheten dagen derpå 😄

@Teriyaki Beste di caprio-film?

Hjelp, det hørtes grusomt ut!

Si det du. Av de gamleste så har jeg alltid likt Catch me if you can. Fikk en liten crush på han da jeg så den for første gang som 14-åring. Av de litt nyere synes jeg The wolf of wall street var bra. :) Og sikkert flere, men jeg har elendig hukommelse på filmer av en eller annen grunn.

@Cyrus Fikk du trent i dag eller ble det hviledag i dag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...