Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest EpleDrue
Den Wednesday, August 24, 2016 at 22.37, minister-mio skrev:


@EpleDrue tror du på Gud?

Jeg tror det finnes noe mer enn bare dette livet på jorden, men om det er guden kristendommen omtaler eller ikke er jeg usikker på. Synes det er sunt å ha noe å tro på, og de aller fleste har noen de ber til når noe er skikkelig vanskelig i livet. Synes du det er for lite lære om de ulike religionene på norske skoler, @minister-mio

12 timer siden, calavi skrev:

 

@EpleDrue Er du flink til å smake på ukjent mat? Bestiller du det du kjenner til når du er ute på restaurant eller prøver du noe nytt? 

Liker veldig godt å smake nye retter, men igjen spiser jeg kun det jeg synes høres godt ut. Er jeg på en restaurant jeg er blitt anbefalt en spesifikk rett prøver jeg den, ellers kommer det litt på humøret om jeg går for noe "safe" eller noe helt nytt. :) Har du blitt anbefalt en rett du ikke har likt, @calavi

8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Liker du å dra på telttur, @EpleDrue? Og har du egen sovepose og liggeunderlag?

En del år siden jeg har vært på telttur, litt usikker hva jeg føler om det akkurat nå. Har egen sovepose og liggeunderlag ja! Prøver å integrere meg i det norske samfunn, og føler absolutt det er noe alle nordmenn bør ha. :fnise:  Hvilken tradisjonell norsk rett liker du best, @Zumo de Melocotón

6 timer siden, Teriyaki skrev:


@EpleDrue Hva foretrekker du ut av fruktsalat med vaniljesaus eller smågodt?

Kan jeg velge fruktsalat uten vaniljesaus? Hvis ikke blir det smågodt. Liker ikke vaniljesaus.:ph34r: Finnes det noe du ikke liker som de fleste andre liker, @Teriyaki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det hørtes kjedelig ut. :fnise: Både Pokemon Go og datingen (eller mangelen på den). Men jeg har en tendens til å si at ting er kjedelig før jeg har prøvd og blir hekta. :ler2:

Har du funnet Pikachu, @Doge? Aner ikke hvorfor det er et relevant spørsmål, men har hørt at mange leter etter den figuren.

Det er frustrerende kjedelig :bond::fnise:

Ja, jeg fikk Pikachu i et egg :nigo: 

36 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Kan du gi meg en forståelig beskrivelse av hvilken type dame du ser for deg å date, @Doge:ler2:

Det er ikke lett. Jeg ønsker jo å date ei som er en normalt oppegående, rolig, fri sjel som ikke tar seg nær av alt mulig rart jeg tuller om. Vanskelig å beskrive det på en forståelig måte, da jeg bedømmer jenter (og andre folk) etter hva slags "energi" de har, om du forstår :vetikke: 

@Zumo de Melocotón Hvordan er drømmemannen din? 

1 time siden, Moonwalker skrev:

zumo d.m & doge: spiser dere grøt hver lørdag?

Hvorfor i all verden skulle jeg spise grøt hver dag? Det er jo galskap! :bond: 

@Moonwalker Begynner du å bli trøtt nå?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
Den Tuesday, August 23, 2016 at 7.28, Moonwalker skrev:

 

@EpleDrue kjenner du deg igjen?

@EpleDrue hadde du et kallenavn på skolen eller i vennegjengen før?

Ja, tenker på deg med en gang. :ph34r:

Føler du deg ignorert av noen for tiden, @Moonwalker?

Ja. kjekken, han kule, han høye, han fine. Ånei. :sarkasme: Hadde ingen spesielle kallenavn, men navnet mitt rimer på noe folk sa ofte. :ler2:

Har du prøvd brødskive med sjokoladepålegg og hvitost på toppen, @Moonwalker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
1 time siden, Moonwalker skrev:

Risengryn. Tett fulgt av semule :)

@Zumo de Melocotón hva er det siste du kledde deg ut som på halloween?

Jeg vampet ut, og det så rimelig ekte ut. YEAH! :fnise:

51 minutter siden, EpleDrue skrev:

En del år siden jeg har vært på telttur, litt usikker hva jeg føler om det akkurat nå. Har egen sovepose og liggeunderlag ja! Prøver å integrere meg i det norske samfunn, og føler absolutt det er noe alle nordmenn bør ha. :fnise:  Hvilken tradisjonell norsk rett liker du best, @Zumo de Melocotón

Pinnekjøtt og Får-i-kål. Og kjøttkaker. Velge, jeg? :fnise:

Er du sånn som fryser om nettene når du ligger i telt på høsten, @EpleDrue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Er du sånn som fryser om nettene når du ligger i telt på høsten, @EpleDrue?

Hadde du tatt deg tid til å lese svaret mitt ^ ville du lest at jeg ikke har teltet på noen år. Hvordan skal jeg da vite om jeg fryser om nettene? 

@Zumo de Melocotón Er du en av de damene som hører det du selv ønsker å høre fra en mann du liker? Han sier han ikke liker deg, men du tolker det som at han liker deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zumo de Melocotón
2 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hadde du tatt deg tid til å lese svaret mitt ^ ville du lest at jeg ikke har teltet på noen år. Hvordan skal jeg da vite om jeg fryser om nettene? 

@Zumo de Melocotón Er du en av de damene som hører det du selv ønsker å høre fra en mann du liker? Han sier han ikke liker deg, men du tolker det som at han liker deg?

Sorry, det var litt vanskelig å se... liten skrift osv... :ph34r:

Hmm... jeg tror kanskje det kan ha hendt at han sier at han liker meg, men så tolker jeg det som om han ikke liker meg. Sånn motsatt av det du sa, mener jeg.. Den der startfasen er skikkelig tøff innimellom, det er så lett å tolke og mistolke.. :tongue:

Er du en av de mennene som er rask til å gi opp, @EpleDrue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Sorry, det var litt vanskelig å se... liten skrift osv... :ph34r:

Hmm... jeg tror kanskje det kan ha hendt at han sier at han liker meg, men så tolker jeg det som om han ikke liker meg. Sånn motsatt av det du sa, mener jeg.. Den der startfasen er skikkelig tøff innimellom, det er så lett å tolke og mistolke.. :tongue:

Er du en av de mennene som er rask til å gi opp, @EpleDrue?

Ja, det henger nok sammen med alderen din. 

Jeg er en sta person, kan kjempe lenge for det jeg mener er riktig. Samtidig vet jeg fort hva som er verdt å bruke tid på, og hva som ikke er verdt det. Hvilken hovedstad i norden liker du best, @Zumo de Melocotón?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doge skrev (På 26.8.2016 den 3.46):

 

EpleDrue skrev (På 26.8.2016 den 3.54):

ar du prøvd brødskive med sjokoladepålegg og hvitost på toppen, @Moonwalker

 

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
9 timer siden, Doge skrev:

Det er frustrerende kjedelig :bond::fnise:

Ja, jeg fikk Pikachu i et egg :nigo: 

Det er ikke lett. Jeg ønsker jo å date ei som er en normalt oppegående, rolig, fri sjel som ikke tar seg nær av alt mulig rart jeg tuller om. Vanskelig å beskrive det på en forståelig måte, da jeg bedømmer jenter (og andre folk) etter hva slags "energi" de har, om du forstår :vetikke: 

@Zumo de Melocotón Hvordan er drømmemannen din? 

Jeg forstår hva du mener! :jepp: Jeg kaller det "riktig vibe". :ler2:

Det har jeg svart på så mange ganger før at jeg bare copy-paster det siste svaret. :fnise:

Personligheten er så kjempeviktig for meg, og det kan være stor forskjell på hvem jeg kikker et par ekstra ganger på utseendet til og hvem jeg ønsker meg til et forhold, så det er ingen utseende-typer som utmerker seg. Jeg har skrevet det et par ganger tidligere i tråden, men det er viktig for meg at jeg føler meg feminin i hans selskap, så han bør enten være ganske maskulin, høyere enn meg, være litt sterk eller ha en personlighet som har samme effekt på meg. Han bør være litt gentleman. Vi bør ha noenlunde felles verdier og holdninger.

Han må ha humor, kunne utfordre meg, både intellektuelt og på andre måter, og ikke være altfor lett å snurre rundt lillefingeren (litt er lov). Jeg må føle meg trygg på at han er ærlig, lojal og har respekt for meg (slik jeg har med han), og han må være moden. Ikke noen vinglepetter, hverken på damefronten eller med seg selv (selv om alle kan ha perioder hvor de ikke er like stabile på den fronten). Må være litt hjemmekjær, jeg flyr ikke så mye rundt når jeg endelig har sjansen til å slappe av. Kan gjerne være litt rolig og diplomatisk, men ikke "kjedelig og tørr". Ikke altfor mye bagasje og oppriktig forelsket i meg, slik jeg er i han. Jeg må kjenne med hele meg at denne mannen får meg til å bli gelé på alle de rette måtene, og at jeg har lyst til å tilbringe resten av livet mitt sammen med han. :rodmer:

Forelsker du deg ofte, @Doge?

8 timer siden, EpleDrue skrev:

Ja, det henger nok sammen med alderen din. 

Hvilken hovedstad i norden liker du best, @Zumo de Melocotón?

Haha.. Greit, nå kunne jeg lese det. :ler2:

Hmm.. Vet ikke. Må utforske de andre litt mer først. Oslo er sånn passe OK. Liker at det er urbant, f. eks, men jeg liker Bergen mye bedre. Alt er liksom innenfor gangavstand der og det er en koselig by. Kanskje en av de nordiske hovedstadene gir en kombofølelse av de to?

Hva er dine beste tips mot søvnmangel-kvalme og hodepine, @EpleDrue?

Hvis du skulle på karneval/utkledningsparty, hvilke tre kostymer står øverst på ønskelisten din @Moonwalker?

Hender det noen ganger at du synger en sang til deg selv for å muntre deg opp, @Cyrus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

Hender det noen ganger at du synger en sang til deg selv for å muntre deg opp, @Cyrus?

Om jeg gjør 😄 Når jeg går hjemme går jeg stort sett og nynner et eller annet hele tiden.

@Zumo de Melocotón Før kygo tok over med fløyta si så var det jo saksofonen som gjorde sitt store comeback i popmusikken. Hvilket instrument tror du blir det neste store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
7 minutter siden, Cyrus skrev:

Om jeg gjør 😄 Når jeg går hjemme går jeg stort sett og nynner et eller annet hele tiden.

@Zumo de Melocotón Før kygo tok over med fløyta si så var det jo saksofonen som gjorde sitt store comeback i popmusikken. Hvilket instrument tror du blir det neste store?

Det høres jo ut som om blåseinstrumenter er trenden, så kanskje munnspill, klarinett eller tuba? :ler2:

Hva tenker du om å legge seg kl. 8 og våkne/stå opp kl. 11, @Cyrus? Er det så teit som det føles akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det høres jo ut som om blåseinstrumenter er trenden, så kanskje munnspill, klarinett eller tuba? :ler2:

Hva tenker du om å legge seg kl. 8 og våkne/stå opp kl. 11, @Cyrus? Er det så teit som det føles akkurat nå?

Jeg tenkte å foreslå tuba :) Blir spennende å se

3 timer søvn i døgnet minner meg om meg selv som student. Det går en liten stund, så jeg synes det er helt innafor :)

@Zumo de Melocotón Hvorfor har du så merkelig søvnmønster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zumo de Melocotón
13 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg tenkte å foreslå tuba :) Blir spennende å se

3 timer søvn i døgnet minner meg om meg selv som student. Det går en liten stund, så jeg synes det er helt innafor :)

@Zumo de Melocotón Hvorfor har du så merkelig søvnmønster?

Det er litt for privat til å offentliggjøres, situasjonsbetinget og midlertidig. :tongue:

Er du veldig presis til avtaler eller er du tilhenger av å utnytte "det akademiske kvarter" til det fulle, @Cyrus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.8.2016 at 20.27, Teriyaki skrev:

 

Hvis du mener med tanke på hvilken steming/humør man er i, så blir det denne:

Enn du da? @kisskissbangbang?

 

@kisskissbangbang: Hvis du kan velge EN ting du ville gjentatt fra parken i år, hva ville det vært?

Det er denne! Teksten er :nigo:

Hmmmmh...jeg ville set g-eazy en gang til! 

Duda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Teriyaki Får ikke til å enda innlegg, men låta er altså dagens stemning, g-eazy ville jeg sett igjen. Om det var noe g-eazy/highasakite-forvirring der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det er litt for privat til å offentliggjøres, situasjonsbetinget og midlertidig. :tongue:

Er du veldig presis til avtaler eller er du tilhenger av å utnytte "det akademiske kvarter" til det fulle, @Cyrus?

Okæi!!

Jeg er pinlig presis. Klokka 5 betyr klokka 5 og ingenting annet 😐

@Zumo de Melocotón Hvilket antrekk sov du i i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
5 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue spiser du mye sjokoladepålegg?

Nei, nærmeste jeg kommer er nugatti, og det er ikke ofte. @Moonwalker Føler du deg heldig som er født i Norge og ikke i slummen i f.eks. Kenya?

4 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Haha.. Greit, nå kunne jeg lese det. :ler2:

Hmm.. Vet ikke. Må utforske de andre litt mer først. Oslo er sånn passe OK. Liker at det er urbant, f. eks, men jeg liker Bergen mye bedre. Alt er liksom innenfor gangavstand der og det er en koselig by. Kanskje en av de nordiske hovedstadene gir en kombofølelse av de to?

Hva er dine beste tips mot søvnmangel-kvalme og hodepine, @EpleDrue?

 

En kald øl. :P

Hvitvin eller rødvin, @Zumo de Melocotón?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
3 timer siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Hvilket antrekk sov du i i natt?

Jeg lånte drakten til Eva. Den er så digg å sove i. :biggrin:

Har du medlemskap i en frivillig organisasjon som driver med veldedig arbeid/nødhjelp, @Cyrus?

 

2 minutter siden, EpleDrue skrev:

En kald øl. :P

Hvitvin eller rødvin, @Zumo de Melocotón?

Tror jeg hadde blitt mer kvalm av den ølen. :fnise: Hvitvin.

Har du sett den nye istid-filmen, @EpleDrue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...