Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den ‎21‎.‎08‎.‎2016 at 15.22, Cyrus skrev:

 

@Teriyaki Hva er mest sexy av cowboyer og sjørøvere?

 

Hm, det må være sjørøvere, for jeg var forelska i Jack  Sparrow da jeg var 13-14 år.

Den ‎22‎.‎08‎.‎2016 at 20.24, kisskissbangbang skrev:

 

 @Teriyaki Dagens themesong?

Hvis du mener med tanke på hvilken steming/humør man er i, så blir det denne:

Enn du da? @kisskissbangbang?

@Cyrus Nugatti eller Nutella?

@Katten.2.0 Er du avhengig av KG, eller bruker du det bare som et tidsfordriv når du ikke har bedre å gjøre?

@kisskissbangbang: Hvis du kan velge EN ting du ville gjentatt fra parken i år, hva ville det vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Moonwalker skrev:

Har noen par hæler jeg ikke bruker. Er det de du vil låne? 

Det har jeg faktisk gjort. Eller, deler av meg. Ansikt skjer nok ikke i de offentlige trådene. Det er forebeholdt PM til de jeg føler for å dele med.

@Cyrus ble du plutselig interessert i å se hvordan jeg ser ut etter du hørte om skostørrelsen min? Hvordan tror du jeg ser ut, liksom? :ler:

Ja jeg ble interessert i hvordan du ser ut etter at du fortalte om skostørrelsen din 😄 er ikke det helt vanlig da?

@Moonwalker Nachos eller tacos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Får jeg ikke velge sjokonøtt??

Da blir det nugatti 😄

@Teriyaki Hvor smart tenker du at du selv er i forhold til gjennomsnittet?

Er sjokonøtt bedre enn Nugatti? Er det fysisk mulig at noe er bedre enn det?

 

Hm, nei si det. Det kommer jo an på hvordan smart. Jeg er f.eks veldig dårlig i matte, fysikk etc. og jeg kan være utrolig blond og treig til tider, men på en sånn måte at det visstnok er sjarmerende og ikke type "himle med øynene" (har jeg fått hørt). Samtidig er jeg ganske reflektert, gjør det som oftest bra på eksamner bare jeg har motivasjon til å jobbe med stoffet. Men sånn veldig smart er jeg ikke. Tror ikke jeg er smartere enn gjennomsnittet i alle fall, for jeg må som sagt jobbe for å få gode karakterer i fag som man ikke kan bruke refleksjonsevne og sånt til. Sånn som matte hvor det er en fasit. SÅ dårlig på det! Men kanskje jeg hadde blitt smartere hvis jeg var flinkere til å trimme hjernen. Stort sett sitter jeg bare og gjør hjernedøde ting når jeg har ledig tid på kveldene. Som å sitte på KG. :P 

Enn du da @Cyrus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Teriyaki skrev:

Er sjokonøtt bedre enn Nugatti? Er det fysisk mulig at noe er bedre enn det?

 

Hm, nei si det. Det kommer jo an på hvordan smart. Jeg er f.eks veldig dårlig i matte, fysikk etc. og jeg kan være utrolig blond og treig til tider, men på en sånn måte at det visstnok er sjarmerende og ikke type "himle med øynene" (har jeg fått hørt). Samtidig er jeg ganske reflektert, gjør det som oftest bra på eksamner bare jeg har motivasjon til å jobbe med stoffet. Men sånn veldig smart er jeg ikke. Tror ikke jeg er smartere enn gjennomsnittet i alle fall, for jeg må som sagt jobbe for å få gode karakterer i fag som man ikke kan bruke refleksjonsevne og sånt til. Sånn som matte hvor det er en fasit. SÅ dårlig på det! Men kanskje jeg hadde blitt smartere hvis jeg var flinkere til å trimme hjernen. Stort sett sitter jeg bare og gjør hjernedøde ting når jeg har ledig tid på kveldene. Som å sitte på KG. :P 

Enn du da @Cyrus?

Jeg er ganske flink til å lære meg ting, teknisk anlagt og flink med tall og systemer. Der jeg derimot sliter er sosialintelligens. Men om vi ser bortifra den så anser jeg meg som smartere enn snittet. 

@Teriyaki Du jobber jo med avhengihet og denslags. Har det hendt at du har jobbet med noen som er avhengig av anabole steroider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Jeg er ganske flink til å lære meg ting, teknisk anlagt og flink med tall og systemer. Der jeg derimot sliter er sosialintelligens. Men om vi ser bortifra den så anser jeg meg som smartere enn snittet. 

@Teriyaki Du jobber jo med avhengihet og denslags. Har det hendt at du har jobbet med noen som er avhengig av anabole steroider?

Både ja og nei. Har jobbet med en som brukte det tidligere. Nå er jeg usikker på om det var hans vei inn i rusen, eller om rusen kom før den tid, og det sier seg selv at andre rusmidler som heroin osv. har gjort sitt, men vedkommende var definitivt preget. Anabole steroider er skumle greier som kan få store konsekvenser både mentalt og fysisk.

@Cyrus Holder du deg unna steroider du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Teriyaki skrev:

Både ja og nei. Har jobbet med en som brukte det tidligere. Nå er jeg usikker på om det var hans vei inn i rusen, eller om rusen kom før den tid, og det sier seg selv at andre rusmidler som heroin osv. har gjort sitt, men vedkommende var definitivt preget. Anabole steroider er skumle greier som kan få store konsekvenser både mentalt og fysisk.

@Cyrus Holder du deg unna steroider du da?

Jeg prøvde noe som skulle være en 6-ukers kur med winny og test for veldig lenge siden, bare for å se hva som var greia. Blodprøvene jeg tok så såpass skumle ut at jeg valgte å slutte etter 4 uker. Har aldri rørt noe slikt siden, og tviler sterkt på at jeg kommer til å gjøre det. Fikk absolutt ingen bivirkninger heldigvis 😄

@Teriyaki Har du noen gang opplevd noe traumatisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Jeg prøvde noe som skulle være en 6-ukers kur med winny og test for veldig lenge siden, bare for å se hva som var greia. Blodprøvene jeg tok så såpass skumle ut at jeg valgte å slutte etter 4 uker. Har aldri rørt noe slikt siden, og tviler sterkt på at jeg kommer til å gjøre det. Fikk absolutt ingen bivirkninger heldigvis 😄

@Teriyaki Har du noen gang opplevd noe traumatisk?

Bra! ;)

Tja, si det. Fikk en stuck i meg da jeg hastet avgårde til vetrinæren med hunden vår for snart seks år siden. Husker enda mine egne hysteriske skrik da jeg innså at han var død, ca 30 sekund før vi var framme. Sånn ellers har jeg blitt ganske ødelagt av flere ting gjennom livet, men det er jo ikke enkelthendelser og kan vel ikke kalles for traumatisk selv om det har vært meget ødeleggende.

@Cyrus Anser du deg selv som en empatisk person?

@Pjokkeline Har du smakt fersk grønnsakspasta? I så fall, er det godt? (reklame på TV akkurat nå, er ikke så oppfinnsom :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Teriyaki skrev:

Bra! ;)

Tja, si det. Fikk en stuck i meg da jeg hastet avgårde til vetrinæren med hunden vår for snart seks år siden. Husker enda mine egne hysteriske skrik da jeg innså at han var død, ca 30 sekund før vi var framme. Sånn ellers har jeg blitt ganske ødelagt av flere ting gjennom livet, men det er jo ikke enkelthendelser og kan vel ikke kalles for traumatisk selv om det har vært meget ødeleggende.

@Cyrus Anser du deg selv som en empatisk person?

Ja si det.... Jeg har vokst opp uten å motta noen som helst form for empati, og derfor kommer det ikke automatisk til meg heller. Men det er faktisk en ting jeg jobber med, og føler jeg stadig blir bedre på på veien mot å bli et bedre menneske 😄

@Teriyaki Hvilken kognitive evne ser du på som din sterkeste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Cyrus skrev:

Ja si det.... Jeg har vokst opp uten å motta noen som helst form for empati, og derfor kommer det ikke automatisk til meg heller. Men det er faktisk en ting jeg jobber med, og føler jeg stadig blir bedre på på veien mot å bli et bedre menneske 😄

@Teriyaki Hvilken kognitive evne ser du på som din sterkeste?

@Cyrus Har en til tider syk hukommelse. Type at jeg husker detaljer som  egentlig ikke er så naturlig å huske. Er også veldig oppmerksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.8.2016 at 20.24, kisskissbangbang skrev:

 

@minister-mio @Teriyaki @applestories Dagens themesong? 

Siri Nilsen - Hodet, Hjertet Eller Magen

Den 21.8.2016 at 21.39, EpleDrue skrev:

 @minister-mio Tror du på gjenfødelse?
 

Nei

Den 20.8.2016 at 11.54, Zumo de Melocotón skrev:

Var du god i nynorsk på skolen, @minister-mio?

Nei

@kisskissbangbang har du sett noen bra filmer i det siste?

@EpleDrue tror du på Gud?

@Zumo de Melocotón hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. august 2016 at 20.53, Den mystiske skrev:

Æsj, spør nerdespørsmål...

I bordrollespillet Warhammer Fantasy Roleplay 1st Edition, hvor mye skade kan du maksimalt gjøre ved å slå for eksempelvis en orc?🤓

 

6 timer siden, Moonwalker skrev:

Jeg har iiiiingen aning, men ser for meg at det avhenger av hvem du selv er, og hvilke styrker du har tilegnet seg. Er jeg på sporet, @Den mystiske ? 

Nærme nok. Har forøvrig ingenting med hvem man er eller styrker. :) Kan jo tipse med at ved å trille høyeste verdi på terningen, som på ingen måte må være en vanlig sekssidet terning, så får du trille igjen helt til du ikke triller høyeste verdi. Til slutt legger du sammen resultatet. Eksempelvis 6+6+3=15 poeng i skade, @Moonwalker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg sier selv dåog 😄

Hun har jo den wrecking ball som jeg synes er fin, men ellers bryr jeg meg lite om henne. Billy Ray derimot 😍

@Doge Har du målt bicepsen din i det siste?

 

Duuuuude! We so claaaassy! :skaal: 

Nei, det har jeg ikke. Burde jeg det? 

@Cyrus Hva annet burde jeg måle? :ler: 

12 timer siden, Moonwalker skrev:

Kun fanta. Du har jo flere fantatyper! 

@Doge hvilken smurf identifiserer du deg med?

Smartass... :fnise:

Kanskje han derre Handy smurfen? Jeg kjenner ikke til alle smurfene :bond:

@Moonwalker Hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Doge skrev:

Duuuuude! We so claaaassy! :skaal: 

Nei, det har jeg ikke. Burde jeg det? 

@Cyrus Hva annet burde jeg måle? :ler: 

Du burde måle : halsen, skuldrene, brystet, magen, hoftene, låret, leggen, underarmen. GO! 😄

@Doge Har du en god pannekakeoppskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Cyrus skrev:

Bæsj

Men er det en dealbreaker? 

Anonymkode: a8382...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er det en dealbreaker? 

Anonymkode: a8382...e4d

Ja. Jeg setter stort sett grensa ved avføring 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Cyrus skrev:


@Moonwalker Nachos eller tacos?

Mest tacos, men innimellos nachos for noe mer sprøtt. 

@Cyrus autentisk tacos eller norsk taco?

 

12 timer siden, Den mystiske skrev:

..

Tipping :ler:

Hvilke andre brettspill spiller du @Den mystiske?

 

6 timer siden, Doge skrev:


@Moonwalker Hva med deg? 

Uhm. I dag har jeg definitivt vært han der late/søvnige. Fann ingen som passet best, så slenger på disse: papa smurf, nosy smurf, clumsy smurf og brainy smurf. Også sleepy som nevnt over. 

@Doge hvor i utlandet kunne du tenkt deg å reise neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...