Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Er det bare meg... eller er det vanskelig å få tvillinger og trillinger?
Begge foreldrene har fertilitet-tingen, men etter 6 fødsler så er det ikke et eneste sett med tvillinger. 

Hva skjer egentlig.. mener å huske at det var lett å få tvillinger og trillinger før...
Spillet er oppdatert. 

Jeg leste om en kode for litt siden. Når simmen din er gravid så må du skrive inn koden for antall babyer. 

Jeg har ikke prøvd den, men det skader jo ikke å prøve. 

 

Sitat

pregnancy.force_offspring_count (simID) (count)

Sitat

Once your Sim is pregnant, use this cheat to force a specific amount of babies. Please note that exceeding the allowed household limit will cause stability issues.

Kilde: 
http://simsvip.com/sims-4-cheats-codes/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Auri skrev:

Kan ha med hva de spiser. I sims 3 er det større sjangser for å FP jenter om simmen spiser vannmelon, mens gutter er det større sjangse for ved å spise epler. Kan hende det er noe lignende i sims 4. 

Prøv å få simmen til å høre på barnemusikk eller se på barne-TV for å øke sjangsen for tvillinger og trillinger. 

Det står på Carl's sims guide:

Sitat

Influence the Baby's Gender
A patch made it so that we can influence the gender of babies, so we can make the chance large that a baby girl or boy is born:

  • To have a baby boy: Eat carrots and listen to alternative music on the radio.
  • To have a baby girl: Eat strawberries and listen to pop music on the radio.

Doing both of these things during your pregnancy will increase your odds of having a boy or girl.

Influencing the Pregnan

http://www.carls-sims-4-guide.com/parenting/babies.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Chiyo skrev (På 30.8.2016 den 18.57):

Jeg leste om en kode for litt siden. Når simmen din er gravid så må du skrive inn koden for antall babyer. 

Jeg har ikke prøvd den, men det skader jo ikke å prøve. 

 

Kilde: 
http://simsvip.com/sims-4-cheats-codes/

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forklarer hvorfor jeg bare får jenter, jeg hører bare på popmusikk:fnise:

Anonymkode: b5e7c...377

Ja, det kan være problemet mitt også. Jeg får nesten bare jenter. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Chiyo skrev:

Ja, det kan være problemet mitt også. Jeg får nesten bare jenter. :P 

Skulle ikke være anonym der men :P Men ja, det kan være grunnen :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 30.8.2016 at 14.17, MiaMe skrev:

Jeg kan ikke en gang beskrive med ord hvor mye dette spillet suger i forhold til Sims3. Flere enn meg som har gått tilbake? Mulighetene i 3'ern er jo uendelige i forhold! Finnes det en Sims3-side her inne som er oppe og går? (Prøvde å søke litt rundt, men fant ingenting).

Jeg kjøpte meg nylig en bedre laptop og spiller nå like mye, om ikke mer sims 3. Egentlig venter jeg mest på å se hvordan den City Life-pakka til sims 4 blir, om det blir suksess eller om jeg blir like skuffet som jeg har pleid å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Pc'en min tåler ikke sims 3 så bra. :(
Så neste gang jeg kjøper meg ny pc, da må jeg fokusere på spilling. For jeg digger GTA, men pc'en tåler det ikke. 

Har spilt sims 4 i dag. Er så kjedelig!!!! Blir gal snart. 
Har prøvd alt av challengers, ikke jukse, jukse.. samle på ditt og datt. Ingenting er morsomt. 

Vi har forstått at du syns det er kjedelig, men har du sett 1000 things to do in Sims 4? Er en liste på Sims Community som er skrevet av brukere. For eksempel har jeg en sort enke nå som sperrer alle de rike mennene sine i kjelleren i små celler, i det store huset sitt. Challengen er å gifte seg med 10 stk og la de dø på "mystisk vis"..

Hittil ganske morsomt og horribelt..

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har forstått at du syns det er kjedelig, men har du sett 1000 things to do in Sims 4? Er en liste på Sims Community som er skrevet av brukere. For eksempel har jeg en sort enke nå som sperrer alle de rike mennene sine i kjelleren i små celler, i det store huset sitt. Challengen er å gifte seg med 10 stk og la de dø på "mystisk vis"..

Hittil ganske morsomt og horribelt..

Anonymkode: 48a89...de1

Takk for tips! Dette vil jeg teste ut :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg kjøpte meg nylig en bedre laptop og spiller nå like mye, om ikke mer sims 3. Egentlig venter jeg mest på å se hvordan den City Life-pakka til sims 4 blir, om det blir suksess eller om jeg blir like skuffet som jeg har pleid å bli.

Syns det har vært skuffelse på skuffelse med Sims4, så jeg avinstallerte hele greia og installerte 3ern igjen jeg :fnise: Å ha forhåpninger til City Life-pakken gidder jeg ikke engang :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MiaMe skrev:

Men dersom du prøver den, må du gjerne holde meg oppdatert på hvordan den er :) 

Tror jeg avventer og leser hva andre mener før jeg gidder å svi av penger på det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://simscommunity.info/2016/08/30/the-sims-4-city-life-exclusive-render-and-info-unconfirmed/

- Leiligheter

- Festival

- Politisk karriere

- Basketball

Hvis dette er sant, så gleder jeg meg virkelig. Har savnet leilighetene lenge nå, men fy så kult med festival??

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.8.2016 at 20.08, bippo skrev:

De prøver å ro seg unna. Enten lyver de eller så har de laget en toddler kun for å lage et søtt bilde til familien til en av EA-folkene. Vet ikke hva som er mest merkelig og tragisk.

http://ts4news.com/post/149669744552/ea-obliterates-toddler-rumors-and-our-will-to-live

Jeg er mest spent på om disse bildene fra City Life er ekte eller fake. Om de er ekte lurer jeg veldig på hvordan det i såfall vil fungere å bygge oppå ferdigbygde hus i byen. Hvordan kommer simmene seg dit? Det huset på bildet ser jo ut som et typisk kulissehus som ikke kan brukes til noe. Jeg kjenner at jeg tviler, men venter i spenning. Ny måte å bygge på og muligheten til å ha leilighet i byen er nesten verdt å kjøpe utvidelsen for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ahh, jeg blir gal. Hvordan gjør dere det hvis barnet i familien blir voksen og vil flytte ut? Jeg får bare til å flytte ut HELE husstanden, men jeg vil bare flytte ut hun ene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fannyfab skrev:

Ahh, jeg blir gal. Hvordan gjør dere det hvis barnet i familien blir voksen og vil flytte ut? Jeg får bare til å flytte ut HELE husstanden, men jeg vil bare flytte ut hun ene..

Gå ut av familien og til nabolaget. Så trykker du på administrere husstander, klikker på familien i simverden og endrer der.

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå ut av familien og til nabolaget. Så trykker du på administrere husstander, klikker på familien i simverden og endrer der.

Anonymkode: 48a89...de1

Har prøvd, men da får jeg kun flytta den ene i husstanden og over til noen andre husstander. Jeg får liksom ikke til å flytte hun ene til et tomt hus, hvis du skjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fannyfab skrev:

Har prøvd, men da får jeg kun flytta den ene i husstanden og over til noen andre husstander. Jeg får liksom ikke til å flytte hun ene til et tomt hus, hvis du skjønner

Du må velge at du skal opprette en ny husstand eller noe sånt.

 

Jeg vil laste ned Sims 2, og trodde jeg hadde alle spillene liggende her et sted, men i all flyttingen og oppussingen som har skjedd de siste årene kan jeg ikke finne noen av de. Er det noen her som har en sims 2 produktkode de kunne sendt meg på pm? Det kan være en hvilken som helst tilleggspakke, trenger bare én kode. Noen som har en de vil dele? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...