Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
bippo skrev (På 6.9.2016 den 17.10):

Du må velge at du skal opprette en ny husstand eller noe sånt.

 

Jeg vil laste ned Sims 2, og trodde jeg hadde alle spillene liggende her et sted, men i all flyttingen og oppussingen som har skjedd de siste årene kan jeg ikke finne noen av de. Er det noen her som har en sims 2 produktkode de kunne sendt meg på pm? Det kan være en hvilken som helst tilleggspakke, trenger bare én kode. Noen som har en de vil dele? :) 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Har solgt mine. 

Men origin ga ut hele sims 2 gratis. Send de en mail å spør. Vet noen har fått det etter at fristen gikk ut. 

Sendte de en mail, og de ville ha en kode fra enten grunnspillet eller en av tilleggspakkene. Og jeg finner ingen av mine, selv om jeg vet at jeg har de :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
bippo skrev (På 6.9.2016 den 17.41):

Sendte de en mail, og de ville ha en kode fra enten grunnspillet eller en av tilleggspakkene. Og jeg finner ingen av mine, selv om jeg vet at jeg har de :P 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet ned sims medieval i dag, men det kræsjer bare når jeg prøver å åpne det... tips?

Edit: Fikset det :D

Endret av Vevila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra om det kommer supernatural pakke da, vampyrer var en av favorittene i sims 3:hoppendeglad:men stoler ikke helt på info som ikke kommer offisielt fra sims 4, er mye spekulasjoner. Men hadde vært gøy, den pakken hadde jeg kjøpt!:heks:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi får en pakke som inneholder BÅDE byliv med leiligheter OG overnaturlige vesener, så kjøper jeg det! Men det bør innfri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi får overnaturlig vesener i den nye pakken så dør jeg av glede! Eller... kanskje ikke dør. :P Men jeg blir veldig glad i alle fall. :laugh: Jeg synes det er veldig spennende.

MEN jeg syns de burde gjøre det litt bedre enn de gamle overnaturlige pakkene, fordi jeg gleder meg alltid, men så blir det skuff. Det som er skuff med The Sims 4 er at vi ikke kan ha hekser som flyr sopelimer rundt om i byen, fordi verdenen er lukket! Jeg kommer aldri til å tilgi EA for det.
 

Anyway... jeg vil ha hekser og trollmenn, og de MÅ ha kule outfits. Type The Sims 2 hekseklær. 

http://vignette2.wikia.nocookie.net/sims/images/9/98/ALwitchesSM.jpg/revision/latest?cb=20080606072607

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iiiik! :laugh:  Jeg gleder meg til å se traileren. 

Men... kommer den etter midnatt, eller må jeg vente til i morgen tidlig? Må jeg vente til det er 13 september i USA??? Når tror dere spillet vil komme ut? 

Jeg lurer på hva klær og hårfrisyrer som kommer med pakken. :P 

:duskedame: Jeg gleder meg sånn.  :bond: 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Chiyo skrev:

Iiiik! :laugh:  Jeg gleder meg til å se traileren. 

Men... kommer den etter midnatt, eller må jeg vente til i morgen tidlig? Må jeg vente til det er 13 september i USA??? Når tror dere spillet vil komme ut? 

Jeg lurer på hva klær og hårfrisyrer som kommer med pakken. :P 

:duskedame: Jeg gleder meg sånn.  :bond: 

Så noen hadde skrevet på sims-forumet at traileren kommer kl 19 i morgen i Norge, men om det stemmer vet jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg like mye til denne pakken som jeg gjorde når jeg fikk mitt første Sims (1) som 12åring! 

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...