Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har det problemet nå, hva gjør jeg?? :icon_frown:

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Jeg måtte laste ned Origin på nytt. Var sikkert sånn 5 måneder siden jeg sist brukte det! Men det funka etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh my lord!! Jeg visste ikke at det skulle komme ny EP. :ohmy: Yess! Gleder meg virkelig, og håper at det etterhvert kommer en tropisk verden, helst noe ala det vi hadde i Sims 3. Det hadde vært herlig å kunne bygge hus på stranda og over havet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Amamda Drake klikker i vinkel nå er vel intet sjokk. Hun har tross alt ansvar for alle forum og kontakt med "brukere". Stakkars henne som var på ferie og ikke fikk med seg stormen rundt denne EP. Hun kom sikkert hjem til en sint sjef og måtte begynne med oppvask umiddelbart. Hun håndterer det ekstremt dårlig, da. 

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Aurelia skrev:

Jeg måtte laste ned Origin på nytt. Var sikkert sånn 5 måneder siden jeg sist brukte det! Men det funka etter det :)

Hvordan gjør jeg det? (er ikke så flink med sånne data-greier...:dry: )

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør jeg det? (er ikke så flink med sånne data-greier...:dry: )

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Hmm, jeg fikk opp en sånn melding fra Origin om at jeg burde laste ned den nye versjonen, og når jeg trykket på den kom det opp automatisk. Hvis du går inn på origin. com skal det nok ligge der! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig spent hvorvidt vi kan ha flere simmer i samme bygning. Vil det kun være én aktiv leilighet per lot? Håper ikke det. Jeg ønsker å kunne velge hvilke husstander jeg ønsker å spille i samme bygg. Men, er det for mye å håpe på?

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg! :bond: 

Men er det lurt å ha baskeball bane på toppen av en bygning? Altså vet at dette er The Sims og at det ikke er real life, men jeg tenker at det er oppskrift på katastrofe! Tenk å få en basketball i hodet fra 15 etasje?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å elske pakken uansett føler jeg. Se på alle de fine møblene og stæsj! Ahh, endelig kan jeg bygge en NY-inspirert toppleilighet. 

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Kristanna skrev:

Ser gøy ut :D Forstår jeg det rett i at man kan gå litt flere steder uten å loade i denne pakken? 

Tviler. Er vel ca like stor område utenfor boligen du kan bevege deg som andre pakker. Er grunnspillet som er skapt med loading screens. Som skaperne har sagt vil ikke de opphøre i sims 4. :/ 

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tviler. Er vel ca like stor område utenfor boligen du kan bevege deg som andre pakker. Er grunnspillet som er skapt med loading screens. Som skaperne har sagt vil ikke de opphøre i sims 4. :/ 

Anonymkode: 48a89...de1

Ah. Tenkte kanskje det var litt mer rundt selve bygningen som man kunne benytte seg av uten å reise dit med loading. Jaja, ser gøy ut uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først tenkte jeg at den så skikkelig drit ut, men den andre traileren var en del bedre! Kommer uansett til å forhøre meg her litt før jeg ev. kjøper det. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er lasteskjermer mellom hver leilighet. Man har dessuten ikke mulighet til å bygge leiligheter i andre nabolag, og man kan ikke bygge de fra bunnen av selv. Det er dritt. 

Det ser ut som det er mye positivt med pakken også, men jeg kommer nok til å vente litt med å kjøpe det. Er dessuten ikke sikker på om pc'en min kan kjøre det, jeg opplever masse lagging i nabolaget som kom med ut med gjengen eller hva den pakka het. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 21.9.2016 den 21.25):

Skeptisk...

Man kan ikke bygge eller redigere bygningene ser det ut som.

Anonymkode: deba3...045

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skeptisk...

Man kan ikke bygge eller redigere bygningene ser det ut som.

Anonymkode: deba3...045

Hvis det bare er vegger, vindu, dører og sånn man ikke kan endre så er det greit. Sånn var det jo i sims 2 og 3 også. Men om man ikke kan endre gulvbelegg, tapet, møbler o.l., da er det ikke noe gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...