Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Liker leiligheter. men de har fortsatt mulighet til å fucke det opp. Så jeg tørr ikke å glede meg for mye. Men ser bra ut. 

Håper. håper. håper. håper at vi kan dra til naboene!! 
At hele "blokken" med leiligheter er i bruk, og ikke svarte hull eller "rabbit holes" som i sims 3. 

I sims 2 kunne man vel besøke naboene om jeg ikke husker feil, så burde vel være å forvente i sims 4.

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er optimistisk men tør ikke håpe for mye! Høres gøy ut å starte med en liten leilighet i byen og jobbe seg oppover til å kjøpe en stor toppleilighet, men jeg får ikke helt wow-følelsen av at byen har så innmari mye å by på bortsett fra et pent utseende og muligheten til å bygge leiligheter og dra på festivaler.
Jeg er litt skuffet over at simmene fremdeles ikke har biler, og er redd storbyen blir litt kjedelig når det ikke er åpen verden å utforske. Men jeg velger å tro at dette er beste pakken så langt i sims 4, og jeg kommer nok til å kjøpe den bare for å kunne bo i leilighet i byen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omg!!! Gleder meg helt vilt! Men 1. November?? Er jo en evighet til :( 

Anonymkode: 48a89...de1

Sånn er det med dataspill.

Jeg venter på et spill som kommer (tidligst, kan også bli utsatt) 1. desember. Har ventet siden (og betalte for spillet) sommer 2015. :) 

Anonymkode: e9757...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.9.2016 at 15.51, -Missi- skrev:

Bra om det kommer supernatural pakke da, vampyrer var en av favorittene i sims 3:hoppendeglad:men stoler ikke helt på info som ikke kommer offisielt fra sims 4, er mye spekulasjoner. Men hadde vært gøy, den pakken hadde jeg kjøpt!:heks:

Hva synes du var så bra med vampyrene? :P Jeg mener ikke å være frekke eller noe, jeg liker/likte True Blood og sånn, men i Sims appellerte ikke vampyrene så veldig til meg personlig. Kanskje et nytt perspektiv på det kunne åpnet øynene mine! :) 

Anonymkode: e9757...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du var så bra med vampyrene? :P Jeg mener ikke å være frekke eller noe, jeg liker/likte True Blood og sånn, men i Sims appellerte ikke vampyrene så veldig til meg personlig. Kanskje et nytt perspektiv på det kunne åpnet øynene mine! :) 

Anonymkode: e9757...1b0

Jeg likte godt det at de kunne leve så mye lenger enn de andre, og alle effektene rundt, som den kista med stearinlys, det at de kunne jakte og drikke blod av simmer, bruke "triks" for å finne ut om simmmer osv. I tilegg har jeg fra jeg var barn vært veldig fascinert av tanken om vampyrer. Helt fra jeg leste " den lille vampyren" bøkene som 10 åring :) Vampyrer appellerer til meg rett og slett mye mer enn de andre skapningene man kunne bli i sims3 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ingen hint om super naturals i traileren, så tviler på at det kommer i denne pakken. 

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror ikke jeg heller, vi pleier ikke akkurat få mer enn det dem annonserer:fnise:

Men ut av det lille man kan se på traileren har pakken potensiale til å bli bra, håper det blir en pakke man vil like å spille med en stund, ikke bli lei av på 1-2-3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å nekte meg selv å kjøpe City Living før jeg er ferdig med alle eksamene mine. Lurer på om jeg greier det... :sjenert: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, bippo skrev:

Jeg føler at kommunikasjonen er ræva mellom sims-samfunnet, og skaperne (EA). Jeg har lest mye fra b.la ts4news, sett på LGR sine videoer på youtube og generelt sett flere oppgitte medlemmer av TS4-community. 

Hadde skaperne virkelig hørt på fansene sine, så hadde de sluppet småbarn, kjæledyr og vær allerede. Dette er den 3. EP siden de først lanserte sims 4 (altså 3 EP på 2 år)... På denne tiden med Sims 3 var det vel allerede 4 EP... 

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hva skjer? Forstår ikke helt hva som skjer utifra artikkelen. 
Hun klikket vinkel på grunn av hva? Mas? Det at city life ble leaked lenge før de annonserte det? Hva skjer? 
 

Basically hadde noen "lekket" bilder av den nye utvidelsespakken i en tråd SimGuruDrake opprettet (Ask A Guru), som var ment for spørsmål og et åpent forum om The Sims 4. Et fattig forsøk på og opprette en slags kommunikasjon mellom brukerne, og skaperne. SimsVIP la ut deler av diskusjonen på bloggen sin(ut i fra det jeg forstod fra artikkelen), og nå ba SimGuruDrake om at SimsVIP slettet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep
Ms.Sommerfugl skrev (På 18.9.2016 den 15.21):

Jeg føler at kommunikasjonen er ræva mellom sims-samfunnet, og skaperne (EA). Jeg har lest mye fra b.la ts4news, sett på LGR sine videoer på youtube og generelt sett flere oppgitte medlemmer av TS4-community. 

Hadde skaperne virkelig hørt på fansene sine, så hadde de sluppet småbarn, kjæledyr og vær allerede. Dette er den 3. EP siden de først lanserte sims 4 (altså 3 EP på 2 år)... På denne tiden med Sims 3 var det vel allerede 4 EP... 

Basically hadde noen "lekket" bilder av den nye utvidelsespakken i en tråd SimGuruDrake opprettet (Ask A Guru), som var ment for spørsmål og et åpent forum om The Sims 4. Et fattig forsøk på og opprette en slags kommunikasjon mellom brukerne, og skaperne. SimsVIP la ut deler av diskusjonen på bloggen sin(ut i fra det jeg forstod fra artikkelen), og nå ba SimGuruDrake om at SimsVIP slettet det. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SimGuruDrake har i lang tid reagert med å være uhøflig/direkte frekk mot brukere på sims forumet, dersom de har stilt kritiske spørsmål. Hun har også laget en drøss med drama generelt. Det er også en kjent sak at sims-forumet blir HEFTIG sensurert dersom det blir skrevet noe som kan oppfattes som dårlig reklame for dem. EA prøver også å sensurere vloggere/bloggere/fansider for at de ikke skal skrive noe negativt om spillet, og flere blir spurt om de kan skrive under på at de ikke skal gi dem dårlig PR eller noe sånt, sikkert i bytte mot gratis spill eller noe i den gata.

Husker det var mange sims 3 brukere som klagde over at det funket innmari dårlig på mac, og brukte forumet for å prøve å finne ut av dette/finne andre med samme problem. Guruene svarte bare med at "Nei, dette er første gang vi har hørt om noe som helst problem med sims+mac, så vi kan ikke hjelpe deg" og alle innlegg om emnet ble slettet, og enkelte brukere ble utestengt. Jeg skrev endel innlegg der om det selv, alt ble borte relativt fort.

Hvertfall er det nå maaaange brukere som begynner å bli drittlei, både av den elendige holdningen til SimGuruene og det at de totalt overkjører fansen og driter i omtrent alle ønsker. Blir spennende å se hva som utvikler seg videre (om det skjer noe da, kanskje det bare forsvinner av seg selv).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Aurelia skrev:

OKEI: fikk fiksa problemet etter MAX antall forsøk. 

Screen Shot 2016-09-18 at 14.47.41.png

Har det problemet nå, hva gjør jeg?? :icon_frown:

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...