Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

..synes Sims 4 er ganske bra jeg. :flau:

Bruker spillet hovedsakelig til bygging. 

Anonymkode: e9757...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

..synes Sims 4 er ganske bra jeg. :flau:

Bruker spillet hovedsakelig til bygging. 

Anonymkode: e9757...1b0

Jeg og :) 

Men min PC klarte ikke å håndtere Sims 3 og da tar jeg heller et "enklere spill" over lagging, sinneutbrudd og uventet avsluttet spill (som aldri ble lagret). Kanskje det gjør det lettere for meg å like Sims 4, rett og slett for jeg aldri opplevde Sims 3 som flere i denne tråden. Nå har jeg mac og Sims 4 kjører supert på det. Kan leve med en lukket verden, så lenge loading screen ikke tar lengre enn 20 sek. 

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

..synes Sims 4 er ganske bra jeg. :flau:

Bruker spillet hovedsakelig til bygging. 

Anonymkode: e9757...1b0

Bygging er jo en av de virkelig bra tingene med Sims 4 da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 24.8.2016 den 5.10):

..synes Sims 4 er ganske bra jeg. :flau:

Bruker spillet hovedsakelig til bygging. 

Anonymkode: e9757...1b0

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, jeg virkelig håper neste pakke (forhåpentligvis City Life) er en utvidelsespakke. Jeg har lyst på urban verden, leiligheter mm. At det kanskje går buss i bakgrunnen langs veiene, at man kanskje får kjøretøy igjen, foodtrucks osv. Lov å håpe, er det ikke :) Begynner å bli klar for noe nytt nå..

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åhhh, jeg virkelig håper neste pakke (forhåpentligvis City Life) er en utvidelsespakke. Jeg har lyst på urban verden, leiligheter mm. At det kanskje går buss i bakgrunnen langs veiene, at man kanskje får kjøretøy igjen, foodtrucks osv. Lov å håpe, er det ikke :) Begynner å bli klar for noe nytt nå..

Anonymkode: 48a89...de1

Åh, det hadde vært fett å drive foodtruck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt dem hadde trengt å gjort for å lage et megabra sims spill hadde vært å lage et som hadde alt innholdet fra tidligere sims spill.. Det er det eneste som hadde trengtes. Skjønner ikke hvorfor dem ikke gjør de.t 

Anonymkode: ed70d...822

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt dem hadde trengt å gjort for å lage et megabra sims spill hadde vært å lage et som hadde alt innholdet fra tidligere sims spill.. Det er det eneste som hadde trengtes. Skjønner ikke hvorfor dem ikke gjør de.t 

Anonymkode: ed70d...822

Et stort spill? Du vet de skal tjene penger også? Ting tar tid, sant..

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et stort spill? Du vet de skal tjene penger også? Ting tar tid, sant..

Anonymkode: 48a89...de1

Hvor lang tid skal det ta da? Sims 4 har allerede vært ute i snart to år, og vi blir avspist med noen stæsjpakker og halvparten så mange expansionpacks som vi fikk i Sims 3 de to første årene. Det hadde vært fullt mulig å basere Sims 4 på samme spillsystem som Sims 3 med åpen verden og byer/terreng som kan endres og tilpasses, og likevel lage et nytt og innovativt konsept. Jeg tør vedde at de da både hadde hatt større muligheter til å bygge ut spillet og fylle det med innhold, og i tillegg hadde spillerne jevnt over vært mye mer fornøyde.

Jeg har nå spilt Sims 3 et par ganger på min nye PC og halleluja hvor gøy det er! Den drar spillet på høye innstillinger så det suser! Og nesten ikke lagging og hakking i det hele tatt :) Og så biler da, det har jeg virkelig savnet! Og åpen verden, og muligheten til å endre på nabolaget og... og... I luvz it! :danse:
Og en ting til: simmene i sims 3 blir jo ikke halvparten så fort tissetrengt som simmene i sims 4! I sims 4 gjør de jo ikke stort annet enn å tisse. Synes faktisk også at simmene i 3'ern har mer personlighet enn simmene i 4'ern.

Skal teste ut Sims 4 også, spesielt nå når man kan tredoble farten på kunnskaper eller karrierefremskritt ei ukes tid fremover. Jeg er veldig spent på City Life og om det kan bli utvidelsen som får meg til å bytte tilbake til Sims 4.

Endret av Ardwinna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har laget ambrosia i det siste? Jeg har gjort det før, men det var lenge siden. Jeg har 10 i begge typer matlaging, jeg har en keiserfisk, jeg har en dødsblomst, jeg har ungdomseliksiren... Hva mer?? Det er bare det som står online.

Oppskriften kommer ikke opp når jeg klikker på kjøleskapet. Jeg trenger ambrosia for å gi et spøkelse tilbake livet sitt. 

 

Edit: Never mind. Det sto under Gourmet. 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.8.2016 at 12.14, frøkenkråke skrev:

Føler at jeg kommer inn hit med det samme spørsmålet hver gang... Beklager virkelig det, men jeg må bare blåse ut et sted.. :dry:

Jeg har fått slettet absolutt alt jeg har laget i spillet 4 ganger. Etter tredje gang installerte jeg spillet på en ekstern hardisk for å være på den sikre siden, det skulle være tryggere. Men i dag har alt blitt borte IGJEN. Jeg spilte i går, og da funka det greit.. Lurer på om det kan ha noe med siste oppdateringen å gjøre? Går det an å tilbakestille spillet til en tidligere økt? Er det i det hele tatt mulig å få frem det jeg hadde igjen?

Noen?? ^

Jeg har Elkjøp Cloud på pcn min. Den sikkerhetskopierer alle mappene på pcn/laster opp filer så fort jeg har gått ut av sims, feks. Elendig til å forklare.. :P Vil så gjerne spille sims 4 igjen med alle fremskrittene i nabolagene, men orker ikke å starte helt på nytt igjen! Noen som har råd?

Den eksterne harddisken hvor spillet er lagret på, skal ha mer enn nok med plass.

Spm 2: Tok frem den gamle maskina og spilte sims 2 for noen dager siden. Men gru så skuffende etter å ha spilt sims 4. Vurderer å kjøpe noen pakker av sims 3, som jeg aldri har spilt , er 3-ern verdt pengene? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
frøkenkråke skrev (På 29.8.2016 den 18.44):

Noen?? ^

Jeg har Elkjøp Cloud på pcn min. Den sikkerhetskopierer alle mappene på pcn/laster opp filer så fort jeg har gått ut av sims, feks. Elendig til å forklare.. :P Vil så gjerne spille sims 4 igjen med alle fremskrittene i nabolagene, men orker ikke å starte helt på nytt igjen! Noen som har råd?

Den eksterne harddisken hvor spillet er lagret på, skal ha mer enn nok med plass.

Spm 2: Tok frem den gamle maskina og spilte sims 2 for noen dager siden. Men gru så skuffende etter å ha spilt sims 4. Vurderer å kjøpe noen pakker av sims 3, som jeg aldri har spilt , er 3-ern verdt pengene? :)

 

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg har ikke gjort det selv. Men googlet og kom frem til denne tråden med flere svar, og linker til sider som kan hjelpe: 
http://www.carls-sims-4-guide.com/forum/index.php?topic=22067.0
Dersom fremgangen eller "saved files" er et par filer så kan du i teorien kopiere disse, for så å plassere en kopi tilbake dersom noe skjer med spillet. 

Tusen takk!  <3 Jeg skal sjekke linken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke en gang beskrive med ord hvor mye dette spillet suger i forhold til Sims3. Flere enn meg som har gått tilbake? Mulighetene i 3'ern er jo uendelige i forhold! Finnes det en Sims3-side her inne som er oppe og går? (Prøvde å søke litt rundt, men fant ingenting).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Er det bare meg... eller er det vanskelig å få tvillinger og trillinger?
Begge foreldrene har fertilitet-tingen, men etter 6 fødsler så er det ikke et eneste sett med tvillinger. 

Hva skjer egentlig.. mener å huske at det var lett å få tvillinger og trillinger før...
Spillet er oppdatert. 

Fikk trillinger med to forskjellige kvinner for en uke siden. Hadde tatt fertilitetsmassasje hos den ene, ingenting hos den andre. Ene fikk tre gutter, andre fikk to jenter og en gutt. Fikk barn igjen igår.. Enda en gutt. Jeg kødder ikke når jeg sier at sjansen virker som 70-30 generelt sett. Sjelden jeg får jenter egentlig. 

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk trillinger med to forskjellige kvinner for en uke siden. Hadde tatt fertilitetsmassasje hos den ene, ingenting hos den andre. Ene fikk tre gutter, andre fikk to jenter og en gutt. Fikk barn igjen igår.. Enda en gutt. Jeg kødder ikke når jeg sier at sjansen virker som 70-30 generelt sett. Sjelden jeg får jenter egentlig. 

Anonymkode: 48a89...de1

Kan ha med hva de spiser. I sims 3 er det større sjangser for å FP jenter om simmen spiser vannmelon, mens gutter er det større sjangse for ved å spise epler. Kan hende det er noe lignende i sims 4. 

Prøv å få simmen til å høre på barnemusikk eller se på barne-TV for å øke sjangsen for tvillinger og trillinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som får nesten bare ett kjønn når simmene føder? Nesten alle babyene mine er jenter. :( Jeg vil ha litt flere gutter. En av simmene mine fikk først en jente, så en gutt, så tvilling jenter, så tvillingjenter... så en jente til. Altså 1 av 7 barn ble gutt. De andre simmene mine får mange jenter også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...