Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Simmene mine bare står i ro en del etter toddlers kom. Også skal hun ene simmen alltid plukke opp ungen selv om jeg har satt hun til å gjøre andre ting. 

Veldig vanskelig å trene ungene nå.

 

forresten. Noen som vet om det går an å lage flere tomter i en by? Tror det var på sims 3 at vi kunne legge ut nye tomter å bygge på. Går det an i sims 4? Byene mine er fulle og jeg vil ikke rive hus:p

Anonymkode: a91ad...6cf

Niks, går ikke, ikke enda hvertfall.

Anonymkode: 302f3...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen andre som har problemer etter oppdateringa? Hver gang jeg trykker på en toddler så får jeg opp disse boblene, men det står ikke tekst i dem, så jeg ser ikke hva jeg kan gjøre :( Samme når jeg har toddleren som aktiv sim og trykker på en av foreldrene.

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen andre som har problemer etter oppdateringa? Hver gang jeg trykker på en toddler så får jeg opp disse boblene, men det står ikke tekst i dem, så jeg ser ikke hva jeg kan gjøre :( Samme når jeg har toddleren som aktiv sim og trykker på en av foreldrene.

Anonymkode: a15cc...f45

Jeg har problemet med at det henger... og at den ene simmen min hele tiden har en boble som heter "plukk opp ungen" .... også klikker de å står helt i ro etc

Anonymkode: a91ad...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mitt spill klikker endel nå etter oppdateringen. Faktisk første gang det har klikket noen gang. I går måtte jeg flytte en familie fra leilighet til et hus i en annen verden. Småbarnet i familien hengte seg opp på et vis og selv om jeg trykket på at de andre skulle gi hun mat osv gjorde de ikke det. Ikke når hun ba dem om mat heller. Endte opp med at hun holdt på å dø av sult og kom sånn varsel om at hun kunne bli hentet. Etter jeg flyttet dem fungerte det.

har vært lignende episoder med "småbarns klikk" på andre familier og, håper det fikses snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen andre som har problemer etter oppdateringa? Hver gang jeg trykker på en toddler så får jeg opp disse boblene, men det står ikke tekst i dem, så jeg ser ikke hva jeg kan gjøre :( Samme når jeg har toddleren som aktiv sim og trykker på en av foreldrene.

Anonymkode: a15cc...f45

Nå har jeg prøvd å reparere spillet og også lage en ny familie, men det samme skjer fremdeles. Det var heller ikke skrift på startskjermen der det kommer popup om oppdateringa. Og de nye objektene står det bare DEBUG på. 

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her skal alle plukke opp babyen. Uavhengig om hun gjør andre ting med andre medlemmer i familien. Det er kun når hun sover hun får være i fred. Og ja, det henger litt her og. Simmene står i ro i evigheter før de gjør noe. Men regner med dette blir fiksa snart.

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, irriterende når moren har satt ungen i barnestolen ved bordet og skal gi mat, og så kommer faren og løfter ungen bort derfra. :glare: Da jeg skulle få babyen til å gå opp i alderstrinn, ble den plutselig bare borte. Jeg måtte avslutte uten å lagre, og starte på nytt. Heldigvis gikk det bedre neste gang.

Jeg merker at toddlers ikke er det jeg synes er mest gøy i sims 4. De er søte med tennene sine og den vaklende gangen sin, men gudhjelpemeg så mye styr med dem. Jeg klør etter å få dem opp i alderstrinn! Jeg ble lei av å dille med den ungen hele tiden, og holdt på å sovne av kjedsomhet mens jeg spilte.
Men jeg gleder meg til vampyrer! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som gleder seg til dette.

Jeg er ikke en av dem, dessverre. Denne pakken går jeg glætt forbi. Men creds til Sims-teamet for å høre på hva folk ønsker seg.

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butleren legger seg aldri for å sove! 😬 Må jeg be hun om å slutte å gjøre rent, osv? Tiden går så sakte på natten når jeg ikke får rask spoling 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til vampyrer. Er glad de ikke stappet pakken full av hekser og feer denne gangen, og heller fokuserte fullt på vampyrer. Er faktisk veldig imponert over innholdet i pakken! :hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at vampyrpakken skal komme ut i dag den 24 januar.. Hvorfor har den ikke kommet på origin??:(

Anonymkode: feefe...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte noe om at den kom ut kl 19, men vet ikke, normalt ellers kan man jo forhåndskjøpe. finner den ikke noe sted på origin. Når jeg trykker på det ikonet inne i spillet hvor man pleier å se nye spill kommer det feilmelding:frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har omsider surret meg til å få en kid, men når jeg trykker på henne så får jeg bare opp tomme bobler...samme om jeg trykker på stolen eller potta...hvordan kan jeg få fikset på dette? Jeg aner jo ikke hva jeg ber simmen om :/

Spillet er både oppdatert og reparert.

Kjempeirriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det står at vampyrpakken skal komme ut i dag den 24 januar.. Hvorfor har den ikke kommet på origin??:(

Anonymkode: feefe...087

Fordi de er dumme og slipper pakken likt over hele verden, og det er 10 PST. Så 19 for oss da...

Kommet på origin nå hvertfall ;) Trodde det var expansion pack jeg, ikke game pack, jaja, billigere da :fnise:

 

Men jeg får ikke lov til å spille da, gah! Spill knappen min er deaktivert, så må vist vente til 19 ja...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Ann Christin skrev:

Fordi de er dumme og slipper pakken likt over hele verden, og det er 10 PST. Så 19 for oss da...

Kommet på origin nå hvertfall ;) Trodde det var expansion pack jeg, ikke game pack, jaja, billigere da :fnise:

 

Men jeg får ikke lov til å spille da, gah! Spill knappen min er deaktivert, så må vist vente til 19 ja...

Omg gleder meg!!

Anonymkode: feefe...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å kjøpe pakka to ganger, men får en serie og kjøpet går ikke gjennom. På min order history står det nå to bestillinger med "payment pending" *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke gått gjennom :( snakka med EA support to ganger og får bare beskjed om å være vente... Jeg hadde gleda meg til å spille i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...